wo is da brando?

Du Trottl.
Wenn ma sich wo einfindet du Halbaffe dann sucht man selbst die Burschen die man zuvor verbal davon überzeugen wollte das man schnell ist.
Du bist a Pfeiffn zum ² … mehr ned !!!

sorgt mit passendem wirbel im zieleinlauf auf der kuchl für die nötige aufmerksamkeit.

aber er pickt sich halt dann die chopper fahrer raus und brennt die her und behauptet dann, des war der martin bauer :stuck_out_tongue:
in wirklichkeit is er aber zuhaus gehockt und hat nur die mama als spitzel auf die kuchl gschickt, damits ihm von den bullen berichtet

A Dicker, mit Germanenkennzeichen? Wahnsinn, wieviel Platz sowas braucht. LOL

mrslow

jop. gmiadlich umme und weiter. nix oxinga challenge :sunglasses:

wobei … wir ham nur 1 E und 1 ND ghabt. da rest woa eher NOE/W :grin:

greeeez

sonst brennt mich doch da alte am fahrradl her xD

ROTFL, des woarst Du!?

mrslow

… deppat samma jo olle weil ma mit der Megapfeiffn noch schreim.

Der Typ is unecht … oder es is da Oide söba weil wenn der Damische Eier hätt wie a immer schreibt warad a aun unsern Tisch kummen weil mi kennt er sicher von 1000 Fotos do herinnan.
Wie gsogt … des is a Überpfeiffn mehr ned.
I werd kan Meta mehr fohrt um so an Trottl zu treffn der daunn eh die Hosn voigschissn hod.

LG und schenen Obnd,

  1. WER ist bitte dieser bauerntrampel?
  2. hab ich nächste wochn an andren raid. darfst gern mitkommen.

greeez

… loss den Sautrottl. Der is unecht.

Moch dei Runde und freu dich auf 2017 …daunn derft wieder min Gerry herumgurken :wink:

des san die cops, die sich als brando ausgeben. die starten den fetten raid und kasteln dann alle ein. und die unschuld vom lande, mit seiner CB500 darf dann brennen, weils abblendlich nimma geht, wobei des scho nix mehr ändert an der kraxn.

und hey, mrslwo, yes, des woa i. musst den der partie mal zeigen, wie mans net macht xD

Ignorieren und aus. Der soll sich im Kaisermühlentunnel austoben…

mrslow

nachdem i da an käufer fia die zerschrottete k9 gschickt hab, solltest ned so goaschtig über mei klans CB500 geschwür schreim :rage: :eyes:
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeeez

Fettnäpchen … :grin:

i hätt a günstige 12er banditin fia di :wink:

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeez

foisch! zoid wurde wegen wos andrem :sunglasses:

greeeeez

kann jeder behaupten xD

… i muas muagn noch Znoimo :grin: :wink:

rauspickt hoda mi nur wegen dem :cold_face:

Häst sie ja selb er kaufen können. :slight_smile: Übrigens, über die CB hab ich garnix gesagt. Viel mehr hab ich mich eigentlich
über die Supermoto amüsiert, die immer das Fusserl so rausgehalten hat, als hätte der Fahrer Angst gehabt, umzufallen. g

Jo, und die Prilia, die hat einen bleibenden Eindruck hinterlassen. Aaaber, gute Blicktechnik hatte der Kollege wenigstens. :slight_smile:

mrslow

… im Weg steh ??? :grin:

Richt ENDLICH de Dicke her du Kaschpal … 130 ps san gnua 4 di …