Wo kriag i

… und erst die zahlreichen B… Br… Bre… Bremsmanöver. :eyes: :wink:

AArgh, jo heasd, Du brauchst wirklich Nachhilfe in Navigation - I hätt’ doch mitfoan soin … :wink:

Du hättst bloß über die Ramsau foan miaßn - dann weida bis Annenthal - durt schoaf rechts auf an ned so guatn Weg, aber dei W&W-Racer hätt’ des schon gschofft. Landschaftlich ein Traum ;), an der Gemeindealpe südlich vorbei und wärst südlich Kleinzell wieder auf die 133er ‚kumman, die direkt zum VanillesoßLokal führt. Wenns durt a no gsperrt is, miaßtast 5,5 km zruck bis durthin, wo vor aner 90° Links a Woidweg rechts obzweigt - den foadma 200Meter und hoit si daun wieder rechts Richtung Grias/Reinbåch, ned zum Unterberghaus nach links. Wennst dann beim Klauswirt bist, hast nur mehr 2 km bis Rohrbach und bist gerettet (oder biagst nach links nach Gutenstein åb) - und der Tag wär‘ noch schöner gewesen und Du hättst amol zusätzlich wos erlebt auf der Stroßn kicher … wegn dem Schotter hättst a bißl schaun miassn - wenn so a klaans Standl in die Bremsscheibm vurn kummt, tät des gaunz scheen 'rum_pumpln und Du glaubast vielleicht … na, I her eh scho auf herst … :sunglasses:

Bis auf a poar Vawirrte haum a kaum a Problem mit vü Motorradlvakehr … :smiling_face: :grin: :grin:

… uns leitscheichn auf jedn foi. Waun I mit an Nochban bein Gotan a Tratschal mochn wü muaß I oft 14 Tog wortn bis I eahm amoi siach … :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Wü I oba eh nie :cold_face:

… soooo kurzsichtig bin I … :smiling_face:

:grin: :grin: Sacklovic … heite wor i in deiner Hoamat … scheisse zu fohrn heast. Wor heufroh wie i daunn Hainföd glesn hob … Durt daunn links auffe Richtung KK und wos is ??? Richtitisch … SPERRE obe eh gleich de gaunzn 20 Kilometa … :rage: :sob:

Oba sunst … wors a schena Tog :wink:

… de Krasvakehre … eher die Gegend aunsich … floch wie a Pizza, vakersmäßig Bus-LKW-Bauankopf mit Traktor-Mähdräscha und ajo … hob i die Busse erwähnt ???

Wie kaunn ma durt sooooo laung wohnea heast ??? I man du bist öta wie des Riesnradl … na des pockat i ned :wink:

… wennst frech bist hob i di beim Wirgl !!! :rage: :wink:

Haumma kan Schpiagl daham ???

… na sicher do sats eich einig ha ??? :rage: :wink: wenn ma in Gerry vaorschn kennan loss ma nix aus …
Wor oba wurscht weil ich noch einen Termin in LeoDorf wahrnehmen musste der mir sehr am Herzen lag …

hab vorher unsern WU besucht, der hod vielleicht bled gschaut wie er ausn Lift gschtign is :wink: :grin:

http://goo.gl/maps/Ly6s

Überlag mal … 528 Kilometer wegen eines Topfingers ??? Das ist sogar mir zu viel Olpo … :wink: und ich esse gerne :grin:

… gwesn :wink:

Sog Olpo, wos is da Unterschied zwischen an Baunschraunkn ???

… VAWIRRT wor i jo weniga … VAWUNDERT eher mehr :wink:

Los di ned aufziagn - is eh a Bombm Gegend sunst warad i mit da Frau Gerry ned so oft om bei eich … :wink:

… so a drum Grundstickl host du do om ? Gschtopfta Pimpfe du :wink: :grin: