WSBK/WSSP am 25.,26.02.im TV!!

Jo eeh aso , immerhin haben sie es versucht . Was bei KTM in der WSBK nicht der fall war .
Da fallt ma imma der Bauer Martin ein , der a Angebot vo die Japaner hatte ,
aber auf KTM gsetzt hat…in der WSBK … der Rest ist Geschichte .
In der BSB , waren de Boarn nix so schlecht , da wird fast auf WM Niveau gefahren , wenn nit sogar drüber .

Mv Agusta , na ja , oiso in der SBK sehe ich kein Licht , a poor Achtungserfolge werden eventuell drin sein ,
in der SSP , alerdings a heisser Titelkanditat ,

Oiso , da hab i a nit schlecht gschaut ,wia i heite den Klappi anwirf .
Wia imma bin i recht guat iinformativ zu eich .

ServusTV: Superbike-WM 2017 live in drei Ländern

Weiss aber nicht ob um 9:30 schon munter bist für die MAZ :grin:

Der chronologische Überblick

  1. Februar
    04:30 Uhr: Superbike-WM – Australien Lauf 1
  2. Februar
    Wiederholung: 09:30 Uhr: Superbike-WM – Australien Lauf 1
  3. Februar
    04:30 Uhr: Superbike-WM – Australien Lauf 2
  4. Februar
    Wiederholung: 09:30 Uhr: Superbike-WM – Australien Lauf 2
  5. März
    09:30 Uhr: Superbike-WM– Thailand Lauf 1
  6. März
    09:30 Uhr: Superbike-WM – Thailand Lauf 2

ServusTV: Superbike-WM 2017 live in drei Ländern / Superbike-WM - SPEEDWEEK.COM

Griasserl

Germi hod de SSP 300 Rennen gmant,andrea,ob de free iwatrogn wearn!!leida na,da Nochwuchs foit wieda amoi-wia so oft- durchn Rost :rage:vo 8 rennen wearn nua 2 live…u.des bei ESP 2,…gezagt,…im Aunschluss aun den 2.SBK-Lauf! :eyes: :rage: :rage:

das ist FreeTv alla RB , find i eh super ,
najo , sein a Sponsor vom Honda Werksteam , irgendwie logisch , das do in A ,D , CH präsente sein wollen.
Leider übertragens nur die SBK Läufe , könnt aber sein , das sie a de ondan Klassen übertragen ,
Kannst dir ja die Trainings der Motogp auch im Stream von ServusTv ansehen .
Schaugen ma mal , de Germanen sein mal gonz ausm Heissel , habens doch ihren Alex wieder als Cokommenter .

Guggst du mal das Tv Program

Klick mich

http://www.servustv.com/at/Medien/FIM-Superbike-World-Championship

& Siam zagt Servas ois Iwanauhm vo ESP,…wäu kane Kommentatorn live vua Ort sein!!Mit SSP 600 & SSP 300 schaugts dagegn finsta aus…de siachst nua bei ESP!!

MotoGP Trainings bei Servas??de haum do oiwäu am Saumstog…nua de Quali vo MotoGP gezagt!!vo Moto2 & 3 Trainings & Qualis…host bei RB-TV nia wos gsegn,andrea!! :rage: :rage: :rage:

a de san nua in europa dabei?ois pausnfülla?

de zeidn von largiarn san vubei,waas jo boid kana mehr das der amoi moto2 wm woa :eyes:

in da neichn tv-dabei is bei servustv ka übatrogung vo da supabike eitrogn,weda am saumstog,no am sunntoch :rage:eurospuart 1 zagt ois :wink:

abwarten , ich bin mir fast sicher , das Bradl , heier minimum 2x am Podest steht .
Willst leicht wetten ???
Abwarten , was de Hondo im Petto hat . Haben woll beide Piloten prob`s mit ehra .

wenn du des so siehst , sag bzw schreib ich dir , de Rennen der WSBK siehst live auf servus tv .
suche mal das program von servus tv , muasst aber freitag eingeben , samstag fangt bei de erst um seggse an .
war woll a kurzfristige sache , habs a erst umma seggse erlesen . wia solls dan dei tv program wissen ???

http://www.servustv.com/at/Medien/FIM-Superbike-World-Championship

i habs eh mal postet , das die livestream qualität ,vo servus tv bessa ist wia vom cricci .
hat aber woll koanna glesen . logo sein de trainings im tv nit zumsehen ,
aber auch dosen tv hat an stream . kannst da halt lei am rechner anschauen ,
dafür gibts aber den original komentar vom motogp stream .
der motogp stream ist ja mit kosten verbunden , der vo servus tv nitta , siehst aber des gleiche .

[color=#0000FF]da a wos,…i scheiss auf de gaunzn Programmhefta…schau ma in Zukunft de Ü-Zeidn am TTT aun,der is togaktuö!warat jo nua zwengn da Vuarinfo gwest…das ma de Ü-Zeidn do eineschreim kau!waunn i do herinn wos schreib,…daunn nua mehr de Termine fiad jewäulichn Bewerbe

owa kane Ü-Zeidn in da Glotzn oda sunstwo!de kunntast jo Du daunn eitrogn,andrea,hm :eyes: [/color]

Da Richi hod recht, …es ging eigentli um de 300er!!! :hushed: …Owa trotzdem interessant & vorteilhoft, …denn bei de Eirospurtla waas ma nia so recht, …ob ned plötzlich doch da „Kugl-Tisch“ laafa duad!!! :sunglasses:

Werd ma, zur Säftiness, an zwotn Wecka stölln!!! :cold_face:

Und wos maanst, Silli, …werden sich die „rostigen Rinder“ auch die F1-Rechte einverleiben??? :eyes: …Angeblich will ja der ORF nicht über 2019 hinaus BL€CH€N!!! :dizzy_face:

Siehst, …da lob ich mir hald wieder mal das kompakte, & trotzdem komplette Mgp-Format!!! :smiling_face: …Wer will, kann dort, zumindest Sonntags, „vorglühen“ …und die jungen Aufstreber, am eventuellen Weg nach Oben, betrachten!!!

Germi,werd si de Dorna-nochdems jo MotoGP& WSBK vamoarktn tuat-ka Konkurrenz in da eiganan Hittn zuwe ziagn,…u.do is hoid MotoGP mäunweit vurau!am End segn de SSP 300 ois Pausntrottln,…mit den Untaschied hoid …das ned in da Pause foahrn…sondan daunn waunn de Zuaschaua scho hamgengan! :rage: :rage: :rage:

geht’s endli los :wink:gnua trink u.essboars daham?rundarl nochn rennan gföllich?? :eyes: