"Wutbürger statt Benzinbruder"?

die wundersame Wandlung des vormaligen Kabarettisten & Benzinbruders Roland Düringer zum Suchenden nach den wahren Zielen im Leben,interessant!

http://www.biologisch.at/BioTV/Web-Videos/Roland-Dueringers-Gueltige-Stimme.html

>drehzahl<

Art u.Weise wie er es händelt wird zeigen ob er stark genug dafür ist!Probiert haben dass schon viele…und dann das Hangerl geworfen!man kann gespannt sein :eyes: :eyes:
>drehzahl<

Herr Düringer hat schon gesunde Anschauungen, beneidenswert.

Auch die Änderung der Prioritäten ist legitim, macht jeder durch der nachdenkt.

Auch hat er schon einige seiner Fahrzeuge verkauft soviel ich weiß.

Gruss Sigi

wenn man weiß wie unsere Steuern verschenkt werden
Gemeinderat, 4. Sitzung vom 26.01.2011, Sitzungsbericht - Seite 7 von 8

Hut ab vom Rolli

Spritvernichter,sprich AMIS,sollen schon weg sein,u.auch die Nipponesensammlung ist aufgelöst!Geblieben ist ein MTB mit E-Antrieb,Handy gibs keines mehr,nur mehr Festnetz…wegen des Rechners!Na,schauen wir weiter…in sein Vid-Tagebuch!!
>drehzahl<

wird einem schlecht,Brechreiz überfällt einem …wenn man das liest!!Arg :sob: :sob: :sob: :rage: :rage: :rage:
>drehzahl<

… wor der a ned … :eyes:

Der Alte hat scheinbar viel zu viel Geld bekommen, das er sorgenfrei den Aussteiger spielen kann, außerdem fühle ich mich verarscht wenn er
ein Videotagebuch bzw Festnetztelefon und wer weiß was sonst noch betreibt und uns weißmachen will das er autark lebt!! Wie betreibt er seinen
Computer gewinnt er Strom dafür aus dem Misthaufen, hat er auch einen Stall um sein essen zu züchten, Mehl baut er Getreide an und backt das
Brot im Holzofen. Ich glaub die schaun uns für komplett deppat an, aber mir is wurscht wie der Herr Düringer lebt,werd nie wieder Geld für seine
Werke ausgeben.

I was es ned…

Der Maunn woar amoi a Gstuarl, domois hod ma earm a zuag’hert waunn a amoi wos ernst g’mant hod und es ned witzig woar, weul a guat umme kumman is…

So a " i bin ka Fleisch, ka Wossa, i was es ned" Partie, taugt ma ned!

Entweda ECHT, daunn ob in de Höhle sozusogn und der Technik usw. wirklich entsogen, oda ma sölwa bleibn und ned irgendwos neichs entdeken, wos earm ehh kana frisst!

Mir gfoid da „neiche“ Benzinbruada ned… des hoibherzige pseudo-intelektuelle Gesemmel kaun a sich g’hoidn!

genau des man i a

Oistan… daun san ma schon zwa! ;o))

ajo, do gibts a menge aundara a no, sunst kunntat die krone jo … na loßma des …

scho amoi guglt noch wutbürger bzw DER IDEE, die hinter dem wurt steht ?

Es geht ma a ned um de Idee, de mog jo durchaus stimmen!!

Es geht ma uman Düringa, um an Typn der anfoch a Gaudi WOAR!!!

Ana dem ma a zuaghert hod waunn es wos ENRSTES g’wesn warad, weul ma earm in gewissa Weise traut hod… i iwahaupt, weu li hob de Bagash um des ? noch hautnoh erlebt auf de Hittn auffe… des woar ER!

Owa diesa Otto Schenk in an Benzinbruada… NA des passt anfoch ned und waunn de Idee no so guat ist, no so ehrlich!!!

Daunn muaß a entweda dahinta stehn zu 100%, ODA so bleibn wia a is, daunn glaubt ma earm des a wos a dazöhlt!

des kaun I ned nachvollziehn, fia mi wor er immer a trottl - bis I ghert hob, er hod si a pedelec kauft - do bin I es erste moi aufmerksaum wurn auf eam.
nochdem er sich bei der GEA-gschicht ins zeig glegt hod, hob I verstaundn, daß ers offenbar ernst maant…

keine ahnung, was der außergewöhnliche Schenk jetzt damit ztuan hod - I les ka kronendodlblattl :wink:

auch dabei waass I ned, worums geht - I waass aber eines: manche menschen ham des glick, daß a lem laung wos weidageht entwicklungsmäßig, die meisten bleim irgendwaun steh … … den letzteren kaunma nur beschränkt hilfestellung gebm, weil wenns in der stellung lebenslang verharren wolln, wo sie sich grad im moment wohlfühln, dann diafns des aa von mir aus … :wink:

Wos bittäää hod da Schenk mit da Krone z’tuan???

I hob den Vagleich gnumma, weul es ähnlich komisch warad waun da Schenk von da Dopplahittnwetzarei dazöhn tät…

Und ob da Düringa a Trottl is/woar…

I glaub mir zwa entfernen sich in letza Zeit a wengl z’füüüh vonanaunda… woahrscheinlich bin i anfoch zu primitiv un z’bled um den gaunzn zu foign… :cold_face:

keine ahnung … genauso wenig ahnung, wie davon, wos er mit benzinbriadan aum huat hod … hod mei allgemeinbildung a loch ;-?

I waass zwoa ned, wieso I an vergleich hätt erkennan soin - owa wenn ers guat mocht ? is jo a schauspieler und g’schichtnerzähler … der qualtinger woar jo a ka spießbürger … :wink:

nau wos gibz do an meiner meinung auszusetzn ? ned jeder betet des gleiche idol aun, oder ;-?

mochst das a bißl anfoch, na ? vllt solltast nur ned so gaach zum rauchn aufhern … wieso is ana von zwaa primitiv, wenn er a aundare sichtweise von an drittn hod ? vasteh I ned …

jeeep, jetzt ist der herr düringer drauf kumma, das geld nicht glücklich macht.

lad tuat er mir net, weil mit an großen arsch kannst leicht stinken

selbst wenn MANN sich 3 zuckerl in bart pickt ist MANN nu lang kein aussteiger, alternativer oder egal wie´st dazu sagen willst

keinen fernseher, kein auto, kein handy :rage:
nur mehr festnetz :grin:

obdachlose verzichten schon lang auf den schnick schnack der gesellschaft ,ob selbst verschuldet oder nicht, sei dahingestellt

die ham net amoi am wohnwagen, wo´s übernachten können, wenns drausen kalt ist

vielleicht ist der benzinbruada nur z´jung, dass ihm niemand beigebracht hat, dass er selber darüber entscheiden kann, wie er waswo einsetzt ohne gleich alles abschaffen z´miassen

chris

servus braunblauer stinker

du solltest uns einfach öfters mit deinen ergüssen aufklärend erfreuen :sob:

hut ab vom rolli???

aber nur, wenn er wieder amoi a gscheits programm hervorbringt

wenn das in den medien beachtung findet, o.k., aber mit so an furz auf sich aufmerksam machen, nein danke

aber um des geht´s dir ja gar net

guat daß´t so leicht durchschaubar bist :grin:

chris

dass er leider vollkommen recht hat. Wir san leider nur zu bequem worden und müssten abstriche ohne Ende machen, und genau dieses System hat uns dorthin getrieben dass wir oder de Meisten eierlos san und können oder wollen den notwendigen Schritt retour garned vollziehen, um des was ma als wirklich not notwendig erachtet auch als dieses zu erkennen. Faktum is, dass wir nedamoi annähernd mehr wissen was wiklich notwendig is oder eben ned. Ehrlichgsagt müsst ma dann wann da des klar is auf des Forum da dann a gottfürchterlich scheißen, weil wozu brauch i wir wirklich a Motorradl, es gibt kan wirklich vernünftigen Grund.
 
greez

…is leicht stinken!

sorry - aber wenn ich wia da herr D (den ich früher sehr geschätzt habe) so viel Kohle auf der Seiten hab, dass ich es mir LEISTEN KANN zum Greißler zu gehen, nicht täglich ein Auto brauch um meiner Arbeit nachzukommen, ständig am Handy erreichbar zu sein für Kunden damit ich mit meinem Gehalt meinen Kredit für Wohnung zurückzahl… ja dann…
verzicht ich auch gern auf alles, lass mir einen bescheuerten Bart wachsen und da hippie-mässige Zopferl reinflechten (weil´s eh wurscht is wie man ausschaut) und red gern gscheid daher!

nochmals sorry Herr Ex-Benzinbruder: in de neuen Programme gehen maximal mehr Grün-Alternative (oder alteranativ Grüne), Pseudo-Intelektuelle und frustrierte Esoteriker

:sob:

´dere und allzeit gute Fahrt