Der ane sucht a schoafe Zechn und der andare hods gfundn und wie so oft im Lem schreiben sie aneinander vorbei … 
[url=http://www.1000ps.at/forum/forum_-wo-is-eigentlich-der-scharfe-Zechn-hin_2577559]http://www.1000ps.at/forum/forum_-wo-is-eigentlich-der-scharfe-Zechn-hin_2577559[/url]
[url=http://www.1000ps.at/forum/forum_-a-scharfe-zechn_2577929]http://www.1000ps.at/forum/forum_-a-scharfe-zechn_2577929[/url]
Ma hüft jo gern !
… oder auch: Eigenbrötler unter sich … 
machst a no an Zechnvereinigungthread.
Zechnkaas ghert mir.
Da hat doch glatt einer in dem Thread seine Zechn fotografiert!
Mit denen brauchst einen Waffenpass und vor allen mit denen darfst in keinem Flieger einsteigen, so gefährlich sind sie, die „schorfn Zechn“ …
güüü
du olpo …ha

weil des is a so a multinick
lg aus de berg sill,ohne stammtisch
Der Sauzuzl schreibt an Fredl mit dem Titel
„wo is eigentlich der schorfe Zechn hin“
und der Josha schreibt an mit dem Titel "
[b]a schorfe Zechn"
[/b]So wors gmant [b] 
[/b]
Billy hob i ois echta IKEA Fan natirlich schon … mehrare oba Kopie sogst nie wieder sunst bin i om bei dir und ziag da´s Fö übad Uhrn.
Des geht zweid …
