Zum Einstimmen

unterschreib

So long,

da Wolf

mir passts ned :cold_face:…außa eh scho wissn Bissale $$$$$ -Eukn , und in ausnamefällen auch S-Fränkli :wink:

Monsum
oder
Taifun, aber solcherne, dass sogar Wohnmobile fliegen lernen.

Pilli schtuldigung für de Behmische Sotzstöllung hob gmaant do derf ma des

hobs jo eh ned in Stein gemeißelt

… wenn i so a Pistn wü fohr i umme zum Rochus … da Umbrail is ned aundas :wink: nur kühler :smiling_face:

… verstehen. Ich fahr heute zur Tante Louise einkaufen … dann wird gesörwist was das Zeug hält … und Ende April haumma schon unser erschte 1000ps Ausfahrt :wink:
Der viele Schnee wird uns halt heuer zum Verhängnis … viel Schnee im Winter bedeutet viel Regen im Sommer, leider :cry:

… wenn i des Faschierte hernimm des i grod beim Züpunkt erworbm hob … der Vakäfa mocht ma jo a ned die Lawaln muagn … :wink: und min Ö und mit da Zanglarei moch i ma a prima Sörwis, nau und die Kerzaln hoid, die Aunkapackaln und des Bremswossa und … :wink: :smiling_face:

… Des is a Ausfohrt vom Schrauber Franzl der früher den Buagnlaund-Stamminger gmicht hod.

… alles aussern Motor mach ma (oder besser ich) selber. Öl und Bremsen oder Gabelservice is ka Problem. Nur beim Motor kenn i mi ned aus und des gib i a zua darum - Peter Bogoly, einmal im Jahr muss das sein und dann rennt des Teil wie gschmiert … :wink:

Bei mir in der Nähe is da Kemeter (HK Technik) der soll sehr gut sein … werd ihn eventuell mal kontaktieren.

… is dabei wenn ihr Onkl4immer auch dabei is :wink: momentan sans auf Urlaub de zwa. Der Schrauber Franz moacht a Ausfohrt so quasi unter Freunden des ehemaligen Burgenland Stammingers. Schau ma wies Wetter sein wird und daunn entscheid ma ob ma mitfohrn.

… passt des - immer gern willkomman :wink:

… ist mir bekannt :wink: