1. Anzeige

SERVUS,
naja, i find 2 Wochen schein weg a a bissl wenig, aber wennst denkst es war de tafel auch futsch weil ja keine abe mehr, - na es gehört sich eh so, wer am Moped pfuschen kann, der hat a de kohle um die Konsequenzen zu ertragen und zu begleichen. und des is wurscht wos für a kraxn das a foart,

Coco mit Verlaub :wink: …Genau des sig i oba ned so …weil koa Kohle da Welt kann mir meine Erlittene Lärm Belästigung -Bezahlen oder wieder Gut Machen :cold_face: …aussa i Stopf ma Den Papier Dreck Tief in de Ohrwaschln eine :wink:…und des moch i sicha ned -Insbesonderst wenns a Gstopfta is -Der Sich zum Schaden Anderer wida amol Bsondersd Wichtig mochn will :cold_face: :rage:

i dir jetzt absolut recht geben, speziell mir is die ruhe a heilig, bin gern am motorradl unterwegs, aber de unnötig lauten mag i a ned, aber schon ganz und goa ned.
seids in oberndorf und Umgebung so streng kontrollieren is es in der klanen Stadt viel, ja sogar sehr viel ruhiger gworden. grod zur Schlafenszeit, hab ja kloane kinder a no, is des schon sehr viel wert wennst ned dauernd von so am irren gweckt wirst, da kannst ja ned amoi s´fenster mehr richtig aufmachen, und i schlof gern bei offenem fenster, da frischluftfanatiker wia i bin

Andererseits ists mir auch Klar das i in Der Welt und Gesellschaft , wo i mir selba ausgsuacht hob zu Leben es Natirlich a Gewisse Geräusch Kulisse gibt , wurscht obs ma passt oda ned :grin: …hod auch Nix mit Spießig zum duan , sondern ist ehe a Nüchterne Erkenntniss des Tasächlichen Ist Zustandes . i find Trotzdem dos ma ned noch Zusätzlich , vor Allem weils Technisch -bzw Leistungs Bedingt ofach ned Nötig
ist bei am Moppal es Pfeiffal ausse zu haun . Auch da gibts Genug Möglichkeiten …Einige Rennstrecken erlauben des sowiso …oiso Nix wie hin wenn Wer auf sowas steht …

in Deim Fall mit Kinder ists a koa Vagnügen -und des sog sogar i -obwoi i koane habe , mich aber Trotzdem mit dem Umstand auseinanda setzn will , als wenn ich welche hätte :wink:…Jo i was i bin koa Menschn Freund , Vasuche Trotzdem ned unbedingt Jedem aufn Sack zu gehn (Oids Gusch :grin:)

Lg Pg

die schauen sich dein mopped an UND messen den lärm und wennst zu laut bist ist die tafel weg mit oder ohne db killer (übrigens auch beim originalauspuff wennst zu laut bist tafel weg). wennst nicht zu laut bist darfst weiter fahren wirst ein straferkenntnis bekommen uönd die prüfung musst auch zahlen.

hoffentlich hast daraus gelernt mit db killer zu fahren

sind meist zwei verschieden paar schuhe :grin: und nein du bist kein schwerverbrecher weil du ohne db killer gefahen bist. dass es nix bringt wirst eh selber wissen und dass du alle anderen legal fahrenden damit unter umständen in bedrängniss bringst, wegen streckensperrungen, 70gern etc. ist dir scheinbar nicht bewusst

Echt, so günstig ist das?

Finde ich viel zu wenig, dafür, dass man bei einem Tagesausflug am Wochenende mindestens 1000 Menschen voll nervt und stört. (Und alle Motorradfahrer damit diskreditiert.)

… iwasehgn kaunn gö ? :wink: :grin:

… von SICH auf ANDERE schließen hat man mit mal gesagt :wink:
Der Großteil der Mopettenfahrer haben es schon gerne wenn ihr Liebling und damit meine ich kein menschlich Wesen männlich klingt und a bissi schreit … :wink:
Ich liebe BIO Produkte aber nicht jeder der die billige Schiene kauft is a Trottl. Ich finde die 90 Euro okay und die Überprüfung auch. Auch bei glatzerten Pneus wird so verfahren … auch da kann man sagen „selber schuld kein Mitleid“ oder einfach sachlich Auskunft geben.

lg :wink:

[quote]
ORIGINAL: Pilgram1

San a ned meins de HD, aber meiChef foat ane und mir san letztes Mal in St. Pölten beim HD Dealer gwesen, Mopedschauen, de neichen HD haben 2 offene K& N filter in Fortrichtung!!! Da Tantla hot ma gsogt, des is olles Typesiert!!
Org, Mei SMC habens gmeckert, weil i an K&N unter der Sitzbank ghobt hob!!!

Jo som sans.

Gruß

Ohne DB-Killa foahn mia nieeeee aus, Herr Inspektör. Oba probierns den amoi in an Auspuff stopfen … :smiling_face: :grin:

… des warad doch glocht heast, jedes Pufferl find sein Börny …

[image]http://www.holidaycheck.de/data/urlaubsbilder/images/13/1157173583.jpg[/image]

…scho wieda so a hasenmörder - i wett, dass du schon a paar vom herrn inschenör seine karnickel in den angsttod trieben hast… :grin: :grin: :grin:

ausserdem is a killer net prinzipiell wos schlechtes?
sowos wü ma net in sein auspuff haben…genausowenig wie an kinderschänder im vergaser oder so… :sob: :grin: :grin:

glaubst, dass es an manch schönen Motorradstrecken durchgehen 70 gibt,
warum es durchs Wiestal entlang einens Stausees 60 gib,
warum man den Sölkpass gänzlich für Motorräder sperren will
diese Liste könnte man noch lange fortführen,
sicher hat es auch damit zu tun, dass es so manchem nicht laut genug sein kann.
Auch in der Nähe von Mariazell gibt es trotz dreispurig eine solche Schikane,
warum wohl?
Vielleicht könnte mandarüber nachdenken!

SERVUS,
prinzipell hast recht, viele Beschränkungen sind aufgrund unbelehrbarer in Sachen lärm eingerichtet worden.

wiestal allerdings eher weil sie einfach zuviel kreuze neben der gebraucht haben. dort steht Lärmbelästigung an 2. stelle, natürlich relevant, aber hauptsächlich weil es an manchen tagen schon stau gab an rettungsfahrzeugen.

Meist haben die Kommentare vom Pillizwergal dem 125ga Killa, nix mit dem Thema zu tun, er liest sich gerne, hot meistens ka Ahnung wo eam oba net hindat überall sein sinnloses rechtschreibtechnisch furchbares (kennst si do anet aus) Geschwurbel abzusondern. :grin:

Ignorier den Deppaten einfach :wink:

Kalle_B.

wos is mit Du :eyes: …woitn ma ned amol a Rundal foahrn…inkl deina Tochta ? :eyes: …oiso auf gehts-Es Neiche Moppal is eh do :wink:…Ned Nur im Forum Goschat seyn Insbesonderst waunsd welche ned Persenlich kennst .und in dem Fall bist Null , komma Null Bessa oda Schlechter als ich :wink:…Bezeichnend dafür ist Die Tatsache dosd zwoar hier üba mi wos Aungeblich zu wissen gedenkst und a wos zu möldn host …owa Genau zum Eigentlichem Thema wia so oft -ÜBERHAUPTS NIX ZUM SAGEN HAST :grin:…is a Nix Neichs bei Dir :dizzy_face:

daher kaunst den Deppatn auch steckn lossn —Letztendli schimpft do da Bucklate -den Hatschatn :wink: …und des mitm Recht Schreib Dreck kaunsta sons wo hin Garniern :sunglasses: …waunsd es ned Vastehst dann les es halt ned :sob: …Wer zwingt Di dazua ? :eyes: :grin: :grin: :grin:

  1. neiche Mopal…, wir fahren Motorrad :grin:
  2. wennst Dir net passt das jemand nix zum Thema zu sagen hat, warum reisst dann Dei Papn bei jeder Gelegenheit auf ?
  3. oda gült des nur für de Aundan und net für Di ‚Depatten‘ ?

Wohin sollt I da wos steckn ? :wink:
Suach da für Dei Hobby an aundanen… :wink:

Kalle_B.

Na sigst :wink: hod eh laung genug Gedauat dosd an Rückziha mochst :wink:…voar a paor Wochn hosd no wos Anderes getextet …wia Jeda nachlesn kaun wauns Eam Intaressiert …wurscht-Du Intaressierst mi owa nimma mehr :wink:…für wos auch, bist unnedig für mi wia Kropf , Fuß Pilz oda Sackrattn , suach da wos aus , waunsd lustig bist :eyes: …Geht Genauso Gut auch Ohne Deine Vatrottltn Hass Beiträge zu lesen , und Deswegn les ichs auch nimma -und aus :wink: