1. Anzeige

PS: Des mit „meistens keine Ahnung“ hast aber nett umschrieben…

Schlingel

…keiner deiner aufgezählten Strecken betreffen mein bevorzugtes Revier. Somit ist’s ma ziemlich egal auch wanns an 30iga vorschreibn.

Auch wanns dir aufstösst dass deine Pilgerstreckerln beschränkn, gibt’s dir noch lange keine Recht mit beleidigenden Titel um dich zu werfn.

Und, ja ich bin auch ein „Lautfahrer“ wanns mi juckt…

Schlingel

, ich bin immer nett zu behinderten Gestalten :wink:

Kalle_B.

Manchmal Pilli glaub I Du Sauft net hamlich… :wink:

Besser warats wenn wir alle Dein sinnloses Geschwurbel nimmer lesen müssten, von Hass keine Spur sonst tätast scho jeden Tog neiche Rafn brauchen Deppata :wink:

Kalle_B.

…sicha NED dabei g’wesn… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

Owa das do jetzt dafiar Strof zoiht wird…PFAUUUU! :grin: :grin: :grin:

I kunnt owa gegen a geringes Entgöld bei de Hernn Ischpäkta vuarschtöllig werdn…

UND aun olle owagscheitn de de Killafrein Foahra verdaummen… so laung a faschissenes US-Sondermüll-Foahrzeig naumans Harly so laut sein derf WIE SIE SIND, hob i a nix gegen an DB-Killerlosen Japsn oda Europäer!!! :sob: :rage:

Und üwahaupt… i kaunn doch ned bei an jeden mitfoahrn! :eyes: :worried: :hushed: :wink: :grin: :grin:

NUR!!-des Juckt Die owa ned :wink: …weyl de Hallis ebn aun Derf Schein hobn :smiling_face:…owa wos sois :eyes:.i schreib ma Jetzn a Hally aufs Moppal und a glei aufs Hirn auffe :smiling_face: …wirsd sehn- koa Cent Maut wird entrichtet werdn…

Wird net funktionieren, Hirn… wo sollt des bei Dia sein ? :grin:

Kalle_B.

Schlingel

SERVUS,
mir is es ja wurscht was wer für a Motorradl fahrt,- nur warum wird immer geschrieben - der darf, der darf nicht?

z.b. Harley, man kann zu der Marke stehen wie man will, laut oder leise, es darf bei uns gefahren werden was den Regeln entspricht, eine gewisse DB-Anzahl darf nicht überschritten werden. Gemessen wird die Lautstärke bei Vorbeifahrt in mittlerem Drehzahlbereich, also bei Harley(meine Vermutung jetzt) so knapp über 3000 Umdrehungen/Minute. Dieser Wert wird in die Typengenhmigung eingetragen. Mein Motorrad hat z.b. 84DB bei 3750 eingetragen.
und da geht’s auch nicht um an derfschein oder sonstiges, da geht’s um eine typengenehmigung. Höchstwert liegt glaub ich bei 94DB, zumindest beim Auto ist es so, da ich mir ein Auto aus dem Ausland bei uns Typisieren lassen habe, und da wurde mir das gesagt.

Schallpegel(Lärmmessung):

Das [b]Fahr- bzw. Betriebsgeräusch[/b] wird zyklisch bei der Zulassungs-Überprüfung anlässlich des EU-Typengenehmigungsverfahrens gemessen.
 Toleranz: 1 dB(A)

Grenzwerte der Klassen L3e - L5e:
Hubraum von nicht mehr als 80 cm³ - 75 dB(A)
Hubraum mehr als 80 und nicht mehr als 175 cm³ - 77 dB(A)
Hubraum mehr als 175 cm³ - 80 dB(A)

Das [b]Stand- bzw. Nahfeldpegräusch [/b]wird punktuell entsprechend dem im Datenauszug aus der Genehmigungsdatenbank angegebenen Grenzwert gemessen.
 Toleranz: 3 dB(A)

Die Vorschriften über Geräuschpegelmessungen gelten für Original- und Zubehörauspuffanlagen.
Die Überschreitung des genehmigten Standgeräusches kann sich auch auf das gesetzliche Fahrgeräusch auswirken.

wird i jetzt an den Pranger gestellt weil ich eine Akra Endtopf mit ABe montiert hab hab den abgeschnittene Db Eater drinn
und des geht sich mit dem Lärm aus ohne ginge es mir auf den Nerv das ist mir zu laut

Oiso ich stell Di ned am Pranga weilsd des Pfeiffal a Bissal Maltretiert hosd(Hauptsoch es ist ned zu Laut) :sunglasses: :grin:…Aba wohl Eha schon, weylsd den Bleedn Tschuschn Topf :cold_face:Spaziern foahrst , wia 1000 ende Andere auch :sunglasses: …is bestimmt a da Fliegen um De Scheiße kreis Effekt :grin: …bin scho gspannt wauns den Schaß beim Hofa , Lidl , Zielpunkt usw im 10 na Aufreiss Packal gibt :grin:…für Käfige gibts des jo a schonn …Die müssns Wirkli Nötig hobn :sunglasses:

Daweil gabats grod für Deine Einiges wos es Gleiche wenn ned Weniga Kost , und noch dazua ofach Bessa ist :wink:…ois Massenware von da Stange …Nur weyls so und so heist .

Lg Pg

sog wos is a gscheide Alternative
Mivv Leo und wia des ollas heißt is ma mit demKilla zu laut

passt scho :grin: …weg haun brauchstn jo a neda :sunglasses: …so schlecht issa jo a ned :eyes: …aba Vielleicht Fällts da jo mal um , oda was drauf :grin: :sunglasses: :sunglasses:…und wennsd dann wos Neiches willsd , kann i Dir dann scho bei Bedarf was sagen :wink:

Lg Pg