Richtig ist, Spass machen und Spass verstehen !
Richtig ist über alles berichten können ohne dass es langweilig wird !
Richtig ist im TRATSCHforum geht es nicht um Technik … nur um uns !
Richtig ist wenns nicht interessiert das Maul zu halten und zu verschwinden, Kommentarlos !
Richtig ist dem Ducwilly und dem Gast so viele Minus Punktaln geben wie möglich !
Falsch ist das von mir geschriebene in irgend einer Weise ernst zu nehmen
Loss afoch renna, und vastöh di ned !
Und willkommen auf 1000ps dem Grenzgenitalen Forum … !!! ?
Afoch ignorier´n. Wenigst´ns a poar Woch´n laung hot´s jo funktioniert.
Zumindast i hob mi d´raunn g´hoit´n. Owa vielleicht soit i´s dem Trott´l bei Geleg´nheit amoi vuasingan, waunn´as sunst scho net behirnt.
Der Luftkopf pflaumt mi domois aus völlig nichtigem Aunloß au - gibt mehr ois deitlich zum Vasteh, daß´a auf kanalei Konversation Wert legt, worauf i mi draunn hoit und netamoi zu de olladämlichst´n und provokantast´n Aussog´n vo eam Stöllung nimm, a waunn da ane, oda aund´re mehr oda weniga guat vasteckte Seit´nhieb dabei wor, owa sei kraunkes Gehirn losst eam off´nsichtlich ka Ruah und er fühlt se wieda dazua bemüßigt, mir aum Gast zum geh´.
D´rum nomoi in olla Deitlichkeit: Geh afoch scheiß´n* und loß´ mi au´glant.
A jo - ans no: Deine Droh-PM´s tuast da aum best´n söwa daham ausdruck´n, klan zaumroin und durt hinsteck´n, wo´s da aum meist´n Spaß mocht.
@Admin´s: Vielleich geht´s so in sein Schäd´l eini. Aud´re Method´n frucht´n net.
Vom Willibald hob i g´härt, daß´a scho amoi g´sperrt woar, owa aus wos was i fia an Grund is´a wieda auftaucht. Wird hoit irg´nda Kaneudeck´l off´ng´staund´n sei.
Da ane, der eh nur zu Gast is, tuat se ois Moralapost´l hervor und mischt se z.B. in de Konversation vo Leit ei, de eam weder wos taun haum, no wo´s in a nur entferntesta Weise um irg´ndwos geht, des mit eam, oda ihr (de Zeck´n hot jo netamoi de Kurasch, se zu deklariern) z´tuan hot.
Waunn i z.B. dem Gerry schreib: „De letzte gemeinsaume Ausfoahrt hot ma taugt, nur oasch, daß´ta an Schrauf´n in Hintaraf´n ei´gfiat hoßt.“ Gurg´lt se da Zeck sicha wieda iwa des „oasch“ auf und Du kriagst a Minussterndal in´s Mitteulungsheftal. Wia kraunk muaß ma do sei?
Und da Zweite hot sowieso scho des Rad´l erfund´n und ollas wos vua und noch eam kumman is, san lauta Voitrott´ln.
des „Gästin“ is ma jo scho foßt wuascht. Des is so wia mit da Rechtschreibprüfung, waunnst im Dialekt schreibst. Is hoit do, de rote Wöll´nlinie, owa sunst?
Owa da Willibald geht ma schwa aum Senkl. Afoch nur a provokante Kretz´n - sunst nix.
ignorier-knopf drücken und a ruah is’ … ich hab das seit seinem letzten anfall gemacht, als er irgendjemandem auf den geist gegangen ist, ich möchte die blutergüsse nicht lesen dürfen - keine ahnung mehr, wer es war. es dürfte ihm auch ziemlich egal sein, wer es ist - er braucht halt ein opfer, wenn seine seele den erlittenen schmerz durch den verlust eines fußes wiedermal nicht aushält - das dürfte leider dauerzustand sein.
er ist ja nicht der einzige auf der welt, der bösartig wird, weil ihm schlimmes widerfuhr - andere menschen tragen ihr -ähnliches- schicksal jedoch mit mehr demut, das finde ich weitaus größer … und als opfer diene ICH sicher nicht - dazu bin ich zu gut.
wenn du dich ärgerst über unnütze/gemeine posts, machst du dich bereits selbst zum opfer.
der ducwilly ist eine besondere form eines trolls. man kann ihm als laie auf zwischenmenschlicher basis vermutlich am besten helfen, indem man sich nicht mit ihm befaßt.
das sollen die psychiater bzw psychologen erledigen, je nach schwere der psychischen störung.
Und da Söltsaume soitat se an Saundsock, oda a Puzzlespü´ kauf´n - vielleicht hülft´s eam.
Außadem soitat´a, waunn´a se scho vua a Orztbesuch schreckt, weul de G´foahr ana sofurtig´n stationär´n Aufnauhme besteht, amoi n da Apothek´n nochfrog´n. Schod´n kaunn´s net - eventö gibt´s sogor wos Rezeptfreies?
Do im Forum gibs a eh so Benimm-Regeln hobs ma gestern erklärt…
jo scho … nur wenn beinahe jedes script-kiddie in die regeln eineschreiben kann, was ihm paßt, ziagn de ned so guat … ;-}
und die (aktiven) moderatoren san momentan dünn gesät …
paaaaßt … dann war die erste vermutung doch die richtige … der homepage-billeteur is jo a ana, der gern erklären tut, wie die welt (zb der museen) funktioniert.
und hinterhältig war er a scho imma, der kellner aus mürzzuschlag - wos der ollas is …
bledsinn, host scho amoi an frosch mit x-haxn gsegn?
aussen selbstverständlich. i muaß ma nur nu a gewebebandl oder wos ummewickln, weil die knieprotektoren gengan net soweit nach aussen und der stoff is a glei durch.
-> und schließlich will i knieschleiffen und net kniescheibenschlieffen