1000ps-Forum-Knigge

… do, keine spur von x-haxn:

[url=http://data.lustich.de/bilder/l/14028-frosch-aufm-motorrad.jpg]http://data.lustich.de/bilder/l/14028-frosch-aufm-motorrad.jpg[/url]

Do host natürlich a wieda recht… An jeden nemman mia a nit ernst… Moderator hin oda her…

Un i hob ma oiwei denkt, in dem Forum sand nur coole, hoibvaruckte Leit und nit Voigstörte…

Rapid ist ein Schweizer Unternehmen!

www.rapid.ch

Stellt u.a. Motormäher und Landmaschinen her. :grin:

Und die Maschinen sind auch grün. Aber was hat das mit Fussball zu tun??? :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

i kann di nur warnen: wennma do herinnen wos gegen rapid schreibt, dann rasselt die bewertung noch unten. :grin:

i find die minus-verteiler allgemein schwerst woarm, weil’s wenn erna was net passt einfach anonym minus verteuln, weil’s zu feig oder zu blöd san a meinung/argument zu posten.

…deppert reden über Rapid oder Fussball host von mia maximal Pluspunkte kriagt! :grin:

Oba wenn a Beitrag in meine Augen ausser deppat eventuell auch noch gschert is, donn ziach i scho a amoi an Punkt oh, weil i kan Geist hob dem Eierbärn a no zu antworten! :sob:

Gib jo a Punkterl her für Ansagen die mir taugen! :smiling_face:

So isses!

HU

aso, na dann brauch i ma garkeine sorgen machen, weil i wür nie was depertes schreiben. und scho gornix gscherts… :grin: :grin: :grin:

warum schreibst dauernd „1702fingebrecher“ hat der wer die finger gebrochen?

Hehehe, do muaß i da recht geben!!!

Dafia kriagst a Plus vo mia, nua dasst es woaßt!!!

könnte man leider auch um „1000PS Forums Kriege“ erweitern :cold_face: :cold_face: :wink:

lg

bei manche is oafoch is gscheiteste, ma ignorierts… Irgendwia kimb mia fi, de homb Minderwertigkeitskomplexe und miassn si do im Forum stoak mochn, weis privat lauta Peifn sand…

Do gibs so a netts Liadl vom Ambros… Beziag si zwoa auf Bundesheerler owa kunnt ma a durchaus do aufs Forum beziehen…

kindisch, lächerlich und beleidigend,  aber unterhaltsam hast vergessen :wink:

lg

Maß finde ich es ja auch eher belustigend. Manche Streitereien ufern aber meines Erachtens zu weit aus …

lg

Uniformträger jetzt angesprochen fühlen ? Haaaah ?!? :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :wink:

lg

wiaßt a nit glei ois persönlich nemman… Oda??? :wink:

Außadem bist jo du koa BH’ler soweit i woaß… Oda irr i mi? :eyes: :eyes:

ganz deiner meinung … es ist halt teilweise wirklich schwierig zu erkennen wie „bös“ der andere das wirklich meint was gelesen wird :wink:
entweder man kann mit jemandem oder halt net - aber persönliche beleidigungen (vor allem wenn man das gegenüber net persönlich kennt!) find ich unter aller sau :eyes:, muss ja net sein, aber jeder wie er/sie mag ^^

lg

aha, also eh nur bleds gredad. :grin: na dann bin i erleichtert.

bräuchte noch a info was hat es mit „rel. 2.0“ auf sich? des versteh ich net.

Do host recht! Owa wenn oana ruah gibt, donn provoziern Gwisse wieda und des ku a nix!

Außerdem glab i als Neuer, dass es hilfreich is, wenn ma do im Forum primär ois lustig nimmt, vorausgesetzt natürlich es geht um KEIN ernstes Thema.

Grundausbildung ausgelassen :smiling_face:

Und persönlich nimm ich so gut wie gar nix, außer wenns persönlich wird :grin: :grin: :grin: :wink:

lg

Das Interessante ist, dass viele der Brösln" nur deswegen entstanden, wei einer etwas in die falsche Kehle bekommen hat, was eigentlich gar nicht so gemeint war (nach meinr Interpretation). Humor und Schreibstile sind eben sehr verschieden - damit kann nicht jeder umgehen …

lg