1000ps-kärntner beim Ginze

[url=http://www.1000ps.at/magazin_news_details.asp?id=18439]http://www.1000ps.at/magazin_news_details.asp?id=18439[/url]

am freitog 12. märz von 09.00-18.00 Uhr,
am somstog, 13. märz von 09.00-18.00 Uhr und
am sunntog, 14. märz von 09.00-13.00 Uhr
is beim Ginzinger in Villach Saisonopening, bekonntlich is beim ginz für augen, ohren und a für die kuli-narrischen bestens vorgesort. hinter der apoTHEKE denk i wird der mittlerweile mit trauschein eingebürgerte 660ger(mitlerweile 690ger) werner sein. i bin mol gsponnt ober dawal schon gscheit kärntnerisch konn.

i denk da manuel und da zweite werner werden bis dohin de mopeds schen hingstöllt hobn.
i geh mol zur sicherheit am freitog von 15.00-18.00 uhr hin damit no olles do is.
wonn erscheinen de onder?
lg ausn süden

aha,also wennst zufällig den limegreen triffst alias christian haemmerle,
sagst ehm an scheenen gruass vom silvano,des ist der depp (der silvano) was immer noch auf sein 11er katana motor wartet.
lg silli
Motorrad Forum

da Idealfoll: Gulasch frisch, noch genua Bier do und beim bled redn
störn uns a nit so vül. :grin: :grin: :grin:

Gruass I

Warum Depp? Host den Murl epa schon gezohlt?

da quickmic oarbeitet oller woarscheinlichkeit a bis dreie und kummt donn
sofern er von seine fertigprodukte lossn konn
lg da didi

[quote]ORIGINAL: rentnamandl

Warum Depp? Host den Murl epa schon gezohlt?

[/quote ]http://www.1000ps.at/forum/tm.asp?m=2473876&mpage=1&key=&#2474063
na sicher hab i depp schon bezahlt :eyes:,aber ist jetzt eh bei der polizei,
(hab da a anzeige wegen betrugs gemacht)
also das i nit lange genugg gewartet hab kann ma jetzt woll nit sagen.
griasserl aus de berg silli

…a holbe Kompetenz wal Guzzi föhlt. Was soll man da wirklich noch anschaun? :eyes: es gibt dort kein sportlich/komfortables Kardanmopperl- mit herzlicher Oberweite??? Da muss man schon 500 Meter weiter um die Ecke kurven um im Paradies zu sein :smiling_face:

Ok - der Werner wird mich verprügeln wenn ich hinkomm, aber ich hab mir eben angewöhnt zu sagen was ich denke. Manchmal kann das auch blaue Flecken bringen :grin:

Lg Kaschperl

gggggg

sunst wenns da hilft moch ma an fuassmarsch zum rutter und drucken unsere nosn auf de fensterscheibn.

lg und ev bis freitog

Nosn nutzat dos nix. Bin i noch imma zweit weg.ggg

Vagisst ma bittschen den „Schlingel-Link“ fia mein Bersch nit?

Gruass Heli

ajo wenn de nosn zu long is brauchst a stärkere brille. sunst wennst willst beschreib is dir gggggg
lg da didi

Sers Kasnudler !
Bist das sihalich siha, dos da Ginz in Villach am Suntog bis 18:00 di is ???

Mia in Saltcastle-City mochn des nur zum Frühschoppm am Suntog !!!

Lg I`woars, da Dragoner

am sunntog is jo nur fröhliches mineralwossaaustrinken und gulasch auftunken folls überhaupt no ans do is

danke fürs korrekturlesen ggggg

lg da didi

i bin jo angeblich da schnöllste Bierausschenker gggg

Und des mitn Wetter werd ma a hinkriagn ggg

Jedenfalls freun ma uns auf jeden Besucher !!!

lg Werner (aus der Werkstatt)

du a soll i dir a dreh und trink aus hirt mitbringen ggggggggg

i bring vastärkung mit zwecks unterstützung beim schaumwegtrinken

lg da didi

I denk am Freitog und vielleicht Samstog werd ma durch die Tür kumman.
De Guzzen san zwor fein säuberlich hinter de Moepds versteckt. Aber wie immer im Leben muss das Gute gesucht werden und der Dreck hupft di von sölba an.

Bin jedenfolls schon wieder gespannt auf den Termin den er etwas später (zu wärmeren Zeiten) wieder für Probefahrten machen wird.
De letzten zwa Joar wor des a Riesen Gaude olle Guzzen ausgiebig zu foan. So hob i mi in mei 12er Breva verknallt und a Joahr später in die Stelvio. jedes Joar geht holt ka neies Mopperl ausse. Ober a neie Perspektive isses immer noch. De klane Bellagio, do hob i ma gedocht, genau so müsst de Ducati Monster gehn, dann wärs perfekt. I man ned unbedingt nur den Motor, sondern vor ollem de Sitzposition und des Kurvenfoan. Des geht ums Eck und mocht Spaß unglaublich. :grin: Des schaut aus wie a Chopperl und foat sich wie a haßes Nakedbike. Harley Sportster lässt grüssen, de hod aber nix dabei verlurn.

Mir is eben des Foan um Haiser lieaba als die Fress und Sauferei. Jeden das seine, aber mir des Beste oder nit?

So Schluss mit Guzzi…vielleicht sieht man sich am Samstag? Freitog vielleicht nur kurz zwischendurch, do hol i mir de Watschn vom Werner und Manuel :grin:

Lg Kaschperl

umme zum ginze

wobei des bei derzeitigen nochrichtenloge a schon fost a körperverletzung is.

mia stehn da bei.

zwecks essen und saufen, ohne benzin laft der motor net und meiner ohne feste brennstoffe glei schon goarnet.

lg da didi

Tja Didi - ich meinte ich kann mir das Futter noch selber kaufen und muss nicht deshalb zum Ginze laufen :grin:

Der ist ja Experte für Mopeds fein und zieht die Kunden mit dem Futter herein. Ha ha - was für ein poetischer Morgen heut, ihr lieben Leut!

Ist natürlich auch ein Sozialer Treff man trifft die Kumpels wieder, der Winter war lang - ein schönes mopedgesellschaftliches Ereignis - Ein Weihnachtsfest für Moperlfahrer eben. Diesmal lässt sich der Schnee auch nicht lumpen :sob:

Lg Kaschperl

dass du aus dem selben grund wie i dort erscheinst

übrigens des gulasch is eh net gratis, wichtig is lei das de möglichkeit host wos zum essen.

lg da didi

werd am Freitag nach da hacke mal vorbeischaun…

auf a klane Stärkung und dann in die alte Heimat rauschen, mei Schwester feriert Purzeltag

zu begrüßen. (taufschein oder trauschein)

und i hob gedocht du bist schon wieder potschiwackn irgendwo gggg

lg aus cloz