1199 Superleggera

…is Jo a Hamma Moppal :smiling_face: …und meina meinung nach auch Absolut Berechtigt den Beinamen Superleggera zu tragen …ned Nur Lambo usw -sondern auch AM erinnert mich an Diesen Klasse Schriftzug im Fahrzeugbau …do gehts ned um an Direktn Vergleich Auto gegn Motorrad sondern um Optik , Leistung und Seltenheit …

Danke den Verantwortlichen bei Ducati :smiling_face: ,Bitte Weiter so :smiling_face:…a Augenweide ists für mich Allemal :wink:

Des mit Abstand schönste Moped mMn, a bissal teia mit 75000 Euronen oba wenn ma’s hot donn mochts sicha Spass! ;D

lg

Bild Superleggera Schriftzug Aston Martin Motor Haube Modelle : DB 4, 5 & 6

Gib da Recht , mit dera aussage …oba wenn mas Genau Nimmt kost scho a Normala Gschissana Mittl Klasse Benz , mit a Bissal Ausstattung mehr …Genug Geld für an Jedn Schaß is und woar eh scho imma da :grin:…vor a poar Joahren häd ichs ma sicha gekauft wia einst de Bimota …Aba was solls Vorbei ist vorbei :wink: -Die Zeitn komman eh nimma mehr , anscheinand leg i halt koan Wirklichn Wert mehr auf Diese -sonst wärs nicht so :eyes:…so Bleib ich meinen 125 ga Treu ist a ned des Schlechteste , selbst da gibts Genug Möglichkeiten wenns Einen Intaressiert.

Lg Pg

kann Nur Jedem Raten , sich des Drum zu Kaufen wenn Er Die Gelegenheit und Möglichkeit dazu hat …Des is meina meinung noch koa Spinnerei sondern Lediglich a ofache Erkenntniss , Die (Lebens & Moppal Fahr ) Zeit zu Nutzen , Die ebn Jeda in Gewissa Weise hat , und wo Keina Direkt weis wann Sie vorbei ist . ist auch Gut so das ist wenigstens Gerecht :smiling_face:

Lg Pg

… a Mopettn in an gscheidn Design :wink:

Land der Berge, Land am Strome … :wink: ROT WEISS ROT … gefällt mir :smiling_face:

wobei da natürlich einige Jahre Entwiclungszeit minus zwei Zylinder vergangen sind.
aber das Nationalfeiertagsdesign ist nun mal nicht wirlkich neu, aber immer noch geil!
lg
martin

…das mi hiaza do ana fressn wird waunn i mi trau und da sog das ma de „Oide“ bessa g’foid ois de „Neiche“???

I find de anfoch „Bunkada, Brada, BRUTALA“ a echt’s Herrnmopal hoid… leida a Dukaki und somit „z’büllich“ fiar mi… :wink: :grin: :grin:

…wöchane manst denn du hiaza???
De wo a MOTORRADL foahrn, oda an amerikanischn Zuastaund, oisa a Harliiii??!! :wink: :grin:

mir g’follt die Desmosedici auch besser als die Superleggera!
wobei man eines nicht vergessen sollte:
das ist schon Jammern und Sudern auf hohem Niveau,
denn geile Mopperln san’s Beide!
lg
martin

Najo KEINE FRAGE!!!

Owa des is hoid a so… je scheena/bessa wos g’mocht wird, umso genaua schaut ma (i hoid zuimdest), waunn ehhh ois gacksi ist… is a Gacksi mehr oda weniga wuarscht… waunn am owa da Geifa owerinnt, daunn foin hoid gewisse Sochn noch eher auf…

Liegt owa woahrscheinlich daraun, das i hoid a „bissi“ fester bin um de Mittn, daher hätt i gern a Mowed, wos ned gaunz so diarr ummekummt! :wink: :grin: :grin: