1,95cm Körpergröße und Motorradfahren

bei de gaunz Großn owa zur Sichaheit trotzdem imma genau schaun, ob net a Adamsapfel zu entdeckn is. :wink:

GSX 1400 und KTM 950 Adventure !

Bin selbst 195 groß und fahre oben empfohlene Mopeds !

Lg Ich

aber a selten schiach… :grin: :grin:
hattens ihr gscheiter was anzogen…denk…obwoll hässlich bleibt hässlich
:smiling_face:

so des is heite mein beitrag zum forum
kriterium: GUTE TAT
also wannst so gross bist,i war des a amal :cry: jetzt grad noch a bisselle über 1,90 :cry:
a jede sumo oder enduro passt da und macht a freid,obs grad a ktm sein muass…na ja werst selber wissen…
xj6, also das passt sicher nicht,kaff da a älteres superbike,egal welche marke,de sein a bisselle mächtiger als des neimodische zeig alla r1…
empfehlung meiner seits… :sunglasses:  gsxr 1100
alerdings solltest da a bisselle fahrpraxis mitbringen weil anfänger geeignet ist des teil nicht.
gmiatlich,sein eigentlich alle tausender…bis auf ducati…aber das ist a andere geschichte.
probefahren…probefahren…moppeds gibts genugg…aso bandit 1200 hab i vergessen sollt a passen
griasserl

… i find de nuie 1100 hypermotard vu mein töchterle SEHR gmiatlich :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

lg - irene

a fahrradl hats natürlich a  :grin:

und die hyp isch schu ihr drittes oder viertes motorradl … :wink: :grin:

lg - v2

na, da bin ich heit aber schon gespannt wia gmiatich dei töchterchen heite drauf ist :eyes:
weil de war mit ihrer duke scho nit so gmiatlich :grin:
der walter a noch mit vo der partie…denk…da brauch i ja auf 300 km 2 stund vorsprung :rage:
lg silli

s`töchterle hat de itaggerin schu ganz guat im griff :smiling_face:

… und a paar andre bease madln und buabn sein ja a no mitgwesn :wink: :grin:

lg - irene

aufs schienboan wolltens ma imma tretten de beasen madeln :grin:
:wink:
:sunglasses:
da a bildel vom deim töchterlein…jetzt rat mal wieso i schon da war :grin: :grin:
a griasserl und am nexten freien we fahr ma a runde

i nit raten - weil a raser bisch  :rage: :grin: :grin: :grin:
aber isch schu recht, fahr ihnen lei a gscheide linie vor, wenn schu meine kinder hütest, damit sie was gscheids lernen … :grin: :grin: :grin:

und des mitn schienboan muasch mir no erklären :sunglasses:
lg - irene

denna brauchsch nix mehr lernen :grin: :grin: de kennen eh schon mehr wia i :cry:
bin über de norbertsheach hinter der sara nachgfahren,vor a paar jahreln wars froh wenn i ihr vorgfahren bin… :smiling_face:
de fahrt a scho eher flotter als de meisten was ma so überholt haben…i werd olt,
ups i moan i bin alt :wink:
na ja beim ötztal radmarathon gibts eh wieder a legale rasserei :grin: :grin:
aber schon komisch,aus landeck will koaner mit mir a runderlfahren…ausser mei verwandschaft :eyes:
na was solls,spass hats g´macht

des wundert mi nit, dass die LA`ler schwächeln :grin:
is ja wurscht, fahrsch eh liaber mit die ötztaler, marathon, moan i :wink: :grin: :grin:

lg irene

war heite eher a quikie :grin: :grin:
aber es waren doch über 300km und lustig wars :grin:
vorallem die preise in der schweiz sind eher was für starke nerven und unerschrockene :grin:
nudeln mit sosse…15€
a groasses mineral…5€
a paar zerschnipselte kartoffel bekannt als rösti und 2 goggelen 13,50€
ja ja de eidgenossen nehmens vo de lebenden… :rage:
da ist ja südtirol a recht günstiges einkehrparadies…
lg silli

,Erwarten tu ich auch imma Viel,Nur bekommen is a andare Gschicht :wink: :grin:

oiso wennsd was Nackates wülst,gibts a Sowas,Nur Leider BIKES, sind Grad Alle aus , und komman a nimma so schnell Neu rein :worried:

Lg Pg

Lach,

Brav,

Da war erst neulich …