24h v.Le Mans imTiVi/09.-10.04.!

[size=160]Hi Fans… der Motorrad-Langstrecken WM…auch dort startet die Saison…gleich mit einem echtn Kracher…

den 24h von Le Mans…am Circuit „Bugatti“,dem MotoGP Track,…vom 09.-10.04.2016!!

Glotzntechnisch seids mit ESP 2 am SA,09.04.ab 1445 bein Start live dabei…daunn ab 2300 mit da Midnight-Session…u.zum

Fruahstuck ab 0700-1100…u.daunn ab 1300 die letztn 2h bis zn End![/size]

und bevuar si wieda wer drüba mokiert…das der Fredl do herinn steht…es gibt ka FO bei 1kps fia soiche Events,ok? :rage:

guate Unterhoidung

no do schau ich aba,…dich gibs a no?Des muss jo Liachtjoahr hersei…das mir uns gsegn hobn!Des woa no bei mir im Shop…im 12a Joahr!Laung,laung is her…wos is los?Host Sehnsucht noch 1kps ghobt?

wos is…bist dabei am Seiberer?ned foahrn…zuaschaun,hm?
gr

sog aun de Zeit waunnst foahrn wüst!treff ma uns am bestn glei in Weissnkirchn!du werst jo mitm Mopal kumman,oda :eyes:

leicht möglich…wenn fertig!Aber jetzt geht gleich die Post in LM ab!Des is erst eine Wetterlotterie,no prack…überhaupt daunn in der Nachtsession!
no daunn

Moment-1100-Kawasaki vorn…mit 10 Rndn.Vorsprung auf die F.C.C.Honda unta D.Cudlin u.U.Watanabe…Pech fürs Yamaha Yart Team v.Mandy Kainz…kapitaler Abflug von Ivan Silva-Schulterbruch-dadurch P 43…Broc Parkes & Max Neukirchner habens mttlw.auf P 18 zrückgeschafft,BRAVO!!

aufgstaundn,wos les i do??Yart weit hint?hinta de vuardan Reihn?so a Schaas hearst :rage:no,is jo no ned aus!de englische Mastaschoft wird a ned zwida wearn in Silvastone,gö??

aha,war er wieda hossn??in wos für ana Schänke is er denn hängen bliebn,hm???Wennst nur umadum zigeunerst…verpasst ja alles…bleibt da nur mehr daunn da Strickkurs!ggg
Ich weiss eh…Dir is olles conschita…Hauptsach Du bist dabei,odr?? :wink:

von Kawasaki-u.a.mit F.FORET-vor Suzuki…u.der F.C.C.Honda…Yart Team m.Max Neukirchner noch auf P 11,Bravo!!

in rest hob i no gsechn,gaunz a massiva vuasprung vo de Greanan ,hearst :eyes: