3. Wiener Stamminger der neuen Zeitrechnung

Ist ja auch eine Ducati und kein LKW… :sunglasses:

hab ich da irgendwas ned gelesen von wegen Ktm ?

I hab ja ka Zeit, family usw. Ausserdem hab i meist pool reinigen müssen, war soviel Kalk drinnen.

I fahr aber sicher no a paar tausend km heuer :grin:

Quotinator!!!

Schen laungsaum denk ich werd ich dei bedenkliche, einfallslose Krämerseele mitn Ausbandlmessa bloßlegn… :rage: :rage: :rage: :rage:

I foahr an DAUMPFA und kan mikrigen Lkw!!! Waunn schnoinst denn du des endlich… :wink: :grin: :grin: :grin:

Ausadem ROT isse ahhhh!

Mache ich gerade das hier?
https://www.youtube.com/watch?v=Bl4dEAtxo0M

Aber du hast völlig recht, ein z.B. Iveco Stralis wäre schneller. :sunglasses:

Des mit Popschal is anscheinend bei alle.
Bei meiner wirst gezwungen mit Leder zum Fahren, mit ana Jeans brennt dir des rechte Wald ab.

Tua ned jammern Mit ana Duc Fiat ma zum Eisgschäft und lasst sie bestaunen :grin:, und ned Fiat stundenlang in der Stadt.

Bis morgen

Oisa sozusogn a Serien „Cofferacer“!? :wink: :grin: :grin: :grin:

Darum steht deine a mehra umanaund… muahahaaaaa…

OWA i hob grod de neiche Pani g’sehn… boahhhhhhhhh do derfn de Eia a wengl glühn… sch… is de SCHEEEEEEEEEEEEEEN! Waunn i im Lotto g’winn damit i ma mei Waumpn ohwaschneidn lossn kaunn daunn check i des Mowed… :grin: :grin: :grin: :grin:

Da Teifl is a Schas gegn mi boids nit boid a wengl netter iwa mei „Berta“ schreibst! De laft fei 170’gi du Lochkas-Pfeifn… des bringt ka Stralis nit z’sauma ausadem steht der aundauand in da Werkstodt!

170 Km/h? Aus welcher Höhe denn (im freien Fall :sunglasses:)?

Von wegen Dampfer:
Die Titanic schaffte auch nur 24 Knoten. :eyes:
Deine PC-800 hat zwar etwas weniger Tiefgang und ist etwas schmaler und leichter, aber soviel schneller ist sie auch wieder nicht. :sunglasses:

… jetzt ist das eher passender:
AC/DC - Highway to Hell (Live At River Plate, December 2009) - YouTube
:sunglasses:

füll eam hoit mit cola-rot aun, daun gibts kan koik :grin: :grin: :grin: :grin:

so laads ma tuat, owa do muas i da recht geben. bei an LKW host normalerweis mehr ladegut ois menschen drauf (aussa bei de schleppa vielleicht), bei an daumpfa is umgekehrt. sovüüü lodegut passt auf dei moppal gor ned auffe/eine, dass mehr is ois du :grin: :grin: :grin: :grin:

…oisa mit amoi Rippal de no ned vazehrt san… host do owa no ka Unverwundboarkeit vadient gö!!! Losst’s mei oarme Berta in Ruah und ihrn schmächtigen Foahra… mei Seele is so zoart wie mei Figur… ihr seids soooo gemein! :worried:

:wink: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

unverwundbar is fad, daher will i des a gor ned :grin:

…man dankt dem Veranstalter Ignazius… vüh woarn ma heite ned, owa nette Leut und draußen woanr ma a, oisa sozusogn „Rauchfrei“!!!

…dem edlen Worthaltenden Rippenspender Wds! Guat woar’s voi bin i ahhhh! :wink: :grin:

UND meim ollabesten Hawara, dem Gertschie, weul der hod mir des goldene Elixier mitbrocht… in Wöltbesten Hollasoft ever (de erschten zwa Lita san schon inhaliert!!!) und iwahaupt und ausadem… es is imma a Freid di zum Sehn!

Sogoar de Gölsn hobn mi zwoar umschwirrt, owa daunk Hurri ned zapeckt, weul de woarn bei earm, der muaß no siaßa sein ois wia i… :grin: :grin: :grin:

… nau guad jo, vü worns dermoi ned OBA des is a ned wichtig … wenn ma sich unterhoitn mecht reicht eh a klane feine Runde und des wor ma gestern.
Des Essn wor wieder Top nur die Worterei wor fürn Popsch.

Loss da den Soft schmeckn und wenn ma Zeid haum mochma wieder unser geheimes Gipfetreffn im Hauptquartier bei Kaffee und Fleischlaberln :wink: Daunn kemma mir a plaudern weu dazua samma gestern daunk Sitzordnung ned wirklich kumman :wink:

… erstmal noch ein sorry wegen gestern und deiner „Prizessin“ !!! Tröste dich, mir ist das zwei Mal passiert ich kenn das :eyes:

Zum Thema KTM … da gibt es nur eine die es wert ist gefahren zu werden: [image]http://bilder.landwirt.com/1212/9de667c1afc32e9144d4e9a8d9651cb0.jpg[/image]

Ich habe damit schon die 30 km/h Grenze durchbrochen und den Eichkogel erklommen :grin:

Nau bitte druckt eh fein an :grin:
Treibt einen die Tränen in die Augen. Aber was solls.
Der Typ hat gestern noch alle Unterlagen, samt Bildern geschickt, is eh ein braver in der Hinsicht.

War fein gestern, alles gut beim heimfahren, nix verbogen.

lg

super, dassd guat hamkumman bist :grin:

…wenigstens a Lichtblick… und es woar schau sehr woahrscheinlich, das der Doim natürlich brav olles weiterleitet, weul bei dera „Vühfoit“ de gestern um earm vasaummelt woar, hod a glaub i schau g’merkt, deppat sein warad seeeeeeeeeeeeehr UNGSUND! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

vor oim wora jo glei vo uns zwa umzinglt :grin: :grin: :grin:

…wos i ned vasteh… das a ned de Kiwarei g’hoit hod… OHNE Deckl hol i de, vielleicht hod a goar kan, oda woar fett… der vagessat mi nie mehr!