500 Euro pro Anonymverfügung?

so isch desch…Nun :wink: so gestehe Er :grin:, was es mit Der Jahrzehntenlanger Hacklerei so auf sich hat…wo :eyes: , warum :eyes:und üwahaupts etc-usw :grin: :grin:

Lg Pg

Es Raubrittale gspirt :eyes: oba eh Nix mehr :grin: , wengan :eyes:- wos der sunst so für Oide Zossn Reitet :eyes: :grin: :grin: :grin:
Lg Pg

sei 11er schon so ein alter Zossn,Pilli? :cry:

[/quote]

…Aba Naaa! :sunglasses:…Ned NUR es Elfale… :eyes:

…und Ciao a Späta

Wie -Wer . gegen Wen? :eyes: :grin:…Festspiele?..jo do mechat i a gern mit :smiling_face:…sogt amal Bitte Wer wos näheres driba :eyes:…oba koane Ferkelein waun i Bittn derf-Göll :grin:

Salami Pg

Da hab ich ein Leben lang Angst vor dem Sterben gehabt, und jetzt das! :grin: :grin: :grin:

Nana Gschmarri-passt schon :wink:-hatta mir eh Fein erklärt da Herr :smiling_face:. Werd mich dann wohl auch unta Die Ilustre Schar mischen und dem Spectacolm beizuwohnen :wink:…vorrausgesetzt das i einigermaßen ungeschoren Eine andere Veranstaltung, auch im Schönen Burgnlaundl , heil überstehen mag :dizzy_face:.Gut einen Vorteil meinerseits gibts dort aber auf Jeden Fall…
.Da spielts sich in am Stoa-Bruch ab :smiling_face: :grin: :grin:

sozusagn a Pflicht Termin für eina meinen :wink:

Scheenan Tag no und aunständig bleibn-Göll :grin:

Ciao Pg

Danke werter Herr :wink:, und Genau solche moment wie da dort machen dann das Leben halb so leicht oda Bessa gsagt halb so schwer :grin:

Hobns ofach a Poar Scheene Feiatag :smiling_face: , Sie und Die Ihrigen :grin:

Ps wengam Termin da schließ i mi im Satzal dem Hr.Pistone an

Ciao Pg

Ihm natürlich noch ein besinnliches Rest X-Mas mit wem auch immer,gelle?
gr

[/quote]

Daunkscheen Hr Pursang :wink:…i hobs scho ausgerichtet…bisherige Gegen- Antwort Leida Negativ :eyes: :grin: :grin: :grin:

owa vielleicht kimmtse jo noch --weil Heitzutog woas ma jo Nit-gell :grin:

Lg Pg

[color=#0000CC][quote]
ORIGINAL: pursang

[/quote]

sakra noch einmal,das gibs doch nicht!komm ich heut zum „Bierigen im Stadtbahnbogen“…sitzt dort einer mit der linken Hand in derselben Bandage wie auf dem Pic!Fass mir ein Herz und frag ihn ob er der werte Meyster sei,er schaut mich verduzt an…und sagt mir als ich von 1kps fasle…dass er kein Mopettist sei,u.im übrigen aus Sachsen wäre…aus der schönen Stadt Leipschg!damit zieh ich mein Mützchen u.troll mich von dannen :sob:

Merke:Nicht jeder der seinen Arm in der Schlinge trägt…muss zwangsläufig der werte Meyster Pilgram sein! :eyes: [/color]

[/quote]

Lustige Gschicht so lernt ma a Leite kennan Nit? :grin:…oba zum troste Sey erwähnt das des ned Nochamoi passiert, das ma Durchaus amoi zum Halligalli King gehen könnten wengan de Schweindl Rippal in da Guatn soss. :wink: Vielleicht Schließt sich ja noch wer mit an …Gerri , Killa uswusw…und do erkennst mi bestimmt. Waun ned woartst a Bissal und da Erschte Der Bei da Tir aussefliagt bin daun eh scho ich :grin:

Lg Pg

Jo …oba des is daun scho a Bissale Kontraproduktiv odr-Nit? :eyes: :grin: :grin: :grin: :grin:

oba Wurscht…I wünsch Eana auf Jedn Foi a Guats Neichs Werter Herr Pursang :smiling_face:

man hört sich auch 2013 in Diesem Theater -Gell :grin:

Inschallah Pg :grin:

Seniore …Ollas Palettati & Barilla :grin:

woar Nix schlimm weyl i -Zhaus bliebn bin :wink: :grin:

(im Nachhinein a Weise Entscheidung…i hob gsoffn und De Aundan hobn aun Rausch) :sunglasses:

Ciao a Späta Pg :grin:

Beh, dato che Super Ha ancora una volta di cuore apprezzato :sunglasses: … Ma è lo spettacolo :grin: :grin:

so Unde jeze wida auf Language Tedeschki…sonste De Andere Pane Niente Kapischko-Capito? :grin: :grin: :grin:

Pfiati & Lg Pg :grin:

Seniore Pursang :grin:…weyl Russki Sproch -hatn ma Heite a schonn! :smiling_face: :grin: :grin:

Der unds Junge Sackal saind da Heite scho a bissal Kasatschock getanzt :smiling_face: :grin:

obwoi beym Woidfiartla :grin:stimmt wos ned -Irgendwos heckt Der Scho wida aus in seyna Einöd :eyes: :cold_face:

Lg Pg

und Genau dös mocht Eam jo so Liebenswert-Nit? :eyes: :grin: :grin:

Den Greanan Deifi :grin:

Lg Pg

Grübel :eyes:

Jaaaa!..Schande Des Tschungels , mit Datsun, in Der Hauptrolle :wink: und Der NSU Straßenbande-Stimmts? :eyes: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

soo :worried:…jo dann duad ma leid :cry: , kaun jo a Nit Ollas wissn -Nit :grin: :grin:

Lg Pg

de Dammische :grin:

…kentat Des sogar :smiling_face: …hod aun Haufn Stoana und Betong Schädln :grin:um sich rum und , woas nit ,Welchan dos Se als Erstes nemman soi :grin:

Omeiomei Leit gibts -Di gibts ned :dizzy_face: :grin:

Lg Pg