500 Euro pro Anonymverfügung?

Hy
Warum aufregen ,fahre wie es die STVO vorschreibt und schon gibts keine Probleme.
MFG Akon

du no nie zohlt?imma scheen brav gwesn?so wia da Gsetzgeber vuarschreibt? :eyes:

waas nimmer wie oft i schon peckt hob,genug jednfois :rage: :rage: :rage: :sob:

bin ma immer vorkomman wie a brennstan :sob: :sob: :rage:

dir nicht ins Hemd,wird eh alles für die Schlaglöcher ausgegeben :rage: :rage: :rage: :sob: :sob:
drehzahl

… so teia san de? :smiling_face:

Wos kost’ denn des, a so a Schlogloch buhrn? :eyes:

bohren wärs ja nicht,Uralter,ums Stopfen ggggings! :grin: :grin: :grin: :wink:
drehzahl

Lecha im Büdsche, de de Schottamitzi imma stopfn wü … :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Wüldheit

…mit Valaub-Scheißns drauf Hr Pursang :grin:…kostet Bloß Unnedig Nerven :wink:…foahr ma in Zukunft Olle aus Protest Nur no mitm Rotn Tafal ummadumm…Und Guat ists :wink:

i Deng jo eh nach :worried: …maunchmal zumindast :grin:…oba Ehrlich Genauso Bleed wia mei Obige Antwort woar…ist Die Gesetzgebung in dem Foi und a no bei Vielen anderen Dingen -nun amal so Beschlossn woarn :sob: :rage:…Gegenvorschlag was Gedenkt ma dagegen zu tun? :eyes:…mir Fällt da beim Bestn willn Nix ein…Jo außa :eyes: …es dadad nach mir gehn :wink:…Oba i glaab dos es Bessa is wauns Nit noch mir geht :smiling_face: :grin:

Wooooos-Opi :grin:…glei 20 Kilomata :eyes:, Jo Sakra :dizzy_face:…bei so aum Vagammltn Oidn Luftkihla ? :grin:

Jo i dad glei esch Gaunze Öl ausii , Vielleicht werds daunn Schnella woarm :grin: :grin: :grin:

hob i ma glei Gedenkt daß Unsa Hr Raubrittale :grin: wida a Extra Wurscht braucht :grin:…Und Olle Aundan foahrn De Oidn Luftign :grin: :grin: :grin:

oba wurscht i gönns da eh :wink:…Na ned Die Költn :grin:…sondan dasd De w Foahrst :smiling_face:

Scheene Griaß ins Obalandl Du Hodalump :grin:

Lg PT

Alt Ja Vergesslich Vielleicht :grin:…oba de aunda Gschicht- :wink:Ned DER MEINT. :dizzy_face:…sondern Er weis es :smiling_face:…so sicha wias Gebet im Amen Du Haidnischa Göld-Deifi :grin:

Spass kurz amoi aufd Seitn :grin: Herr Pursang

i wer ma auf Jedn foi amal sowas Näher anschaun…für mi sand Die Händ es Wichtigste…weyl waun Die Koit sind, hob i echt koa Freid mehr am Foahrn…

www.Gerbings-Heizbekleidung.com

Wenn Einer damit scho erfahrung hat…Nur her damit , mitm Bericht :smiling_face:…i bin jo nit zum spass do herinnan odrr :dizzy_face: :grin:

Lg Pg

Des saind hoid a poar Gschubste , Die zumeist im Mingna Nocht Lebn (falls vorhanden) :grin:a Bissale Aktiv saind :smiling_face:…bei a poar Schneits es Gaunze Joahr, usw :grin: …Wia a in Wean , Nur halt ned so Oarg, wengan Di Vielen Schandis vaschteschd? :grin:

Oba ned wirkli intaressant…do is do mehr los :wink:

Lg Pg

weis Hr Pursang…hab des a scho öfters ghabt so Griffe :smiling_face:…Nur beim Jetzign Moppal is des ned so Guat…weil Die Batterie von Haus aus mit Ihre 6ah da ned lang mittmacht :cold_face:…und so Romatisch bin i jezn a need das i daun Irgandwo Deppat ummadumm steh und de Schneeflockaln zuaschaug wias gmiatlich obariesln…währand sich De Dosal Treiba Schiach lochn :grin:

Nana ned mit mir :cold_face:…soichane Pflanz kenn i schonn :grin:

Lg Pg

Brauchst Nit :grin:…wos leicht Grantiges im 2 T bereich ist Optimal fürn Winta :smiling_face:, muß nedamoi a Enduro sein, a Nackate oda a Sumo duads a :wink: …vor Allem gibts für sowas dann a Richtige Wintaschuach :grin:

[/quote]

…gib da glei :dizzy_face:Nix…Föhn :cold_face:- Dicka :grin:…sowas foahr i Nur zur Not :sunglasses:…Na auf meina 125 KTM Sting woarns a Drobn, des is a Klane SM …und haltbar weils aun Murl von ana Yamsn ghobt hod :grin:

Hoppalalaa :grin:…Mon Diöö Misjööö :grin:…Ja dann sey Dir Voll vergeben und Asche auf mein Ergrautes Haupt…trotzdem a Ablass Bitte Briafal kosts Trotzdem , Einzumlösn auf a Glasal Glühenden Weines demnext :smiling_face: :grin: :grin: :grin: