jetzt werd i nau gaunz rot vor lauter verlegenheit, wo i do eh imma Komplexe Frauen gegnüba hob!! ;-))
dass Dich jetzt keiner sehen kann gg
bin eben a schüchtana Bua!!!;-))
Mahhh baerli mia is grod aufgfoin i send da mei 1000 posting, i hätt nie glaubt das des so vü wer`n, wos wida zagt sog in ollen Lebensbereichen „Sag niemals nie“!! ;-)))
Und die Erde is eine Scheibe! gg
Da bedank i mi recht schön dafür!
Hast Dir schon den richtigen Leitspruch ausgsucht gg
net schlecht sein wenn ma maoi von der Scheibe obefoit man was nie wos darunter ist!! ;-))
Mei Leitspruch ist reine Lebenserfahrung und bewahrheitet sich immer wieder!! ;-))
solangs net ab ins große Nirvana geht!
Kann nix Gegenteiliges behaupten
waun ma net obefoit kauns net schlechter weard`n oba a net bessa wei ma nichts neies kennenlernen kaun im Leben!! .-))
kanns leider immer werden, lieber Gerhard!
auch liebe Regina!!!
Drum immer schön positiv denken - gell!!!
fast immer positiv, lebe gaunz sicha in kana gewohnheit und hob a ka Aungst vor Veränderungen, bleib aber am Boden der realität und stell mich den Problemen, verschliese nicht die Augen und gehe darauf zu nur so kann es eine Lösung und veränderung geben!! ;-))
ja eh, dass Du a supertolle Einstellung hast!
Also bleib so weisd bist, dann passst des schon
moch i eh denn nur waun mas Lebt geht des Leben an einem net vorbei!!
I glaub du verstehst mi wei deine Einstellung dürfte von meiner net so weit obweichen!!
Dafür kaun i des nur an zruckgeb`n bleib so wie du bist!! :-))
dass wir da relativ konform gehen!
Danke!
so glaub i verstehn ma uns jo oft nur waun ma se aunschauen ohne das ma a Wort sog
n!! ;-))
Der ehschowissen flugbegleiter is a ka fraunka haberer! Wos is mit deina hockn wurn-woitat i di eh scho frogn? Und am Freitag is bein Ducati-Aebner präsentation von de neichn radln und a neiche hundaihalle hobens a zum einweihen. Es gibt a klaans buffeterl wos i so ghert hob! de gschicht rennt freitog/samstog! I tät eventvö mit auhaung am freitog nach neidorf forn?
vbg
peter
könn ma sich treffen,
wär leiwaund du, ;-))
jo mit der hockn schauts ned so schlecht aus,
hab bis fr. bei ehrm ghackelt und er dürft zufreiden sein,
bekomm mi. oder do. bescheid…
mal schauen… ;-))
jetzt, dass du scho wieda daham hockst und bis näxte wochen nix mochst? Wegen Freitog miass ma si hold zsaummredn-wäu i geh jo nur wengan häkel hin. Kaufen tuan ma frihestens in herbst oda gor erscht nexte saison.Pscht,pscht, derf i eh ned laut sogn, wäu „brichzsaumm“ is sofurt am programm-hehehehehehe
lg
peter
jo hoscht recht i moch jetzt amoi nix und wort, denn durt wü i hackeln,
schau nix onders daweil,
erst wenn i a absag bekomm gib i wieda gas,
ausserdem muas i am di. zum AMS aufe,
ollas obgeben, was ich aber noch nicht habe (papiere)
werd mal MO. ein bissl druck machen bei meiner alten bude,
jetzt kann ich ja goschert sein, bin jo eh nimma bei ehrna…
saubrut de… so zeitlossn… ;-)))
so jetzt geh ich wos schneiden,
bis speda gööö. ;-))
nur auf, dasd ned verhungast oida! Du bist ma eh so ogmogat vurkumman bein letzten stamminga! Zu de bladen hosd jo e ni ghert, oba jetzat? Nau jo is ma scho klor… nix ois surgen mit da hocken usw. !
rofl
peter