meinst du jetzta dein rohr etwa… ggggggggg
wos sunst? Wäu jetzat kumman a por tröpfeln und so warats jo des 4foche! A ned zvü oba bitte!!!
maahahahahaahaah
peter
i scheiss mich an, mit dir, pocks nimma… muuuhahahahahahaha
do schwabst jo dei weiberl aus der hapfen herst,
ggggggggggggggggggggggg
mah is de oarm, looooool
wohr ! Mia haum jo seit vurichs johr a wossabett! Nau wos glaubst wer des nochfüllt-ha?
mit pische is nix-wäu des stinkt noch a poor tog ! Brauch i da wos sogn-äus installatär muasst des eh wissen!
ggggggggg
peter
eh kloar nur mit reinem hochquellenwossa,
gggggggggggg
und sunst nix,
wäust bein schlofen in so an wossabett glaubst du bist in da kajüte von an luxusleina-hehehe! No wos sog i, kaun do dir ned fremd sei, des gfül! Nur beim pempern is bled, des schaukelt da in pimperl ollawäu wida ausse-hahahahaha!
pim-pam-pum/wer scheißt si drum
peter
was der Mann für zwei Biere alles tut. +gggg+
Ok, hast es geschafft - als ERSTER!
lG
Hari
bist du waunsinnig herst, willst du mich hamdrahn,
muuuuhahahaha… brülllllll… röööööhrrrrrr,
i pocks nimma,
i brauch a so a hapfn, lööööööööööööl
ich gfrei mi wie deppad, das wird mir aber guad schmecken, * looooooooooool *
scho ibarol den schaas! gibts bein „leiner“ in obverkauf und des packel stehwurzeltee gibts jetzt a scho dazua-gratis natirlich!
bruahchahahahahahaa
lg
peter
so richtig, do mochst ja an stessa und 10moi kummts zruck,
ob i des so wü, i steuer gern söba, gggggggggggg
kapitän holt! i vasteh des eh! nur mei steierknippel is zu kurz-hahahahahahahahaahahahah
lg
peter
ned gaunz richtig, heut will ichs genau wissen,
an steuerknippel hoben die fluga,
mir oder ich hoben a steuerradl, das ist der feine unterschied göö, ggggggggggggggg
zur Heimfahrt übernimmst aber Du!!! +ggg+
lG
Hari
aber 2 (_)§ hab ich noch immer vertragen, null problemo…
* rooooofl *
No passt ja dann. <o.T.> .
hari, sind wir heut schreibfaul, mag das nicht … " OT "…
tztztztztztztzzzzzzzzzzzzzzzzz
;-))
nicht schreibfaul. Mir krachen schon die Finger, aber diesmal von der Büroarbeit und nicht vom Posten. Schaue nur ab und zu mal nach - so als schöpferische Pause zwischen der Arbeit. ;-))
lG
Hari
das geht natürlich vor ist ja klar, bist entschuldigt hehehehehehehe…
jetzt wegen dir mei zumpferl auf a brezel biagen lossen-oda wos? Is do so wurscht wia gschteuert wird! Guat, guat host gwunna! Is jo nur so das i mi mid de schüffanakeln ned wirkli anfreinden kau, wäu i wia jo glei sehkraunk-speib-speib!
ismanimmawurscht
peter