nit schlecht,hob i a glick das i in koam trachtenverein bin.
aso do follt ma ein,wennst zuafällig mol durch londegg fahrst lass es mich wissen,
egal ob a tracht an host oda nitta.
griasserl vom freundlichen mann aus de berg
Da Manne Manta is koa Boar …zumindast koa Richtiga …Des is a Preissn Spion
…de hobn schon amol des Scheene Tiroi übafalln …weyl se Sich vorm Nappi eigschissn ghobd hobn
…soichane ghern Eliminiert
Ein Bayer steht vor Gericht, weil er zwei Preussen angefahren und schwer verletzt hat. Richter: „Angeklagter, song’s d Wahrheit!“ Bayer: „D’Strass war eisig, mei Wogn is ins Schleidern kemma…“ Richter: „Mia ham August, Sie soin d Wahrheit sogn!“ Bayer: „Es hod grengt und Lab war auf da Strass…“ Richter: „Seit Tog scheint d’Sunna. Zum letzten Moi, d Wahrheit!“ Bayer: „Oiso guad. D’Sunna hat gschiena und scho von weitem hob i die Scheiss-Preissn gseng. Dann hob i einfach auf sie draufghoitn. Der oane is durch d Frontscheim, der ander is in an Hauseingang gflong. Ich bereue nix!“ Richter: „Na, oiso. Warum denn net glei aso? Den oana verklag ma wega Sachbeschädigung, den andern wega Hausfriedensbruch!“.
… sogn ma moi aso … wann mir in Bayern unsan grössten Deppen nemman und zu eich ummeschickn … dann hobm mia an Deppen weniger und es an Inschinör mehra …
weil wenn da Herrgott woin hätt, dass die Österreicher a Hirn hobm dann hätt er Bayern draus gmocht …
/quote]
… isses eher umgekehrt herr maneater göö? weil wir schicken unsare deppen noch D. nur leider werns in D so gross und mächtig, dass wieda zruckkumma - siehe AH vor üwa 70 johr. der hot erst noch D gehn miassn dassa wos wird.
wir österreicher nemman vo eich nur de, wos ma brauchen kau wia mozart, beethoven etc. ois aundane kau e jenseits von Bad Reichenhall bleim.
…hoda mol Recht da Herr W-DS …Nur da Adolfo De Pfeifffn fällt aus …Der woar daun scho Pifgonischa Staatswürga …owa mit da Edarin kauntast Recht hobn …Und da Rest von Deym Geschreibsl stimmt eh
na jo, de überfallen ins imma noch ,fast jeden samstag,egal ob summa oda winta.
im winta is schlimmer do bleibens wochen bzw monate long
aso i würd niemanden a tracht brügel versprechen,ob mit oda ohne tracht,
oba a gsunde watschen würd mal auf alle fälle anfallen.
oiso, i bin eh so friedlich
was moanst ob a richter bei mir a so milde urteilen würde ???
bzw ,würd er die situation erkennen ???
griasserl
aun Anderen Film Gibts ,…über Die Sache mit Tirol …Namens : Schrei Des Adlers …gehört Normal dazu wenn man seyn Land Liebt . ich als Künstla hobs da Einfach …Trotzdem möchte ich erwähnen das ich weis was ich Land und Leute zu Verdanken habe …wenn Nicht -Was suchet ich noch hier …a Preiß bleybt a Preiß …Er wird Nie a Österreicha seyn …geschweyge denn a Baia
… wos ganz wos anders … hod etzat des Tinerl den Deckel oda wos? … wia lang soi nacha de Gschicht no dauern? …
oda hod da Herr Inspektor afoch gsogt: „kaan Deckel fia blade Weibaleit“ foarns weiter Strossnbohn …
…oisa… a boid i de Braut nit kenn… i fand schau das irgendwer der ihre „Zugaungsdatn“ (Töllefaun) hod, do amoi nochfrogn sollt, na???
Weul boid so a goschats Luada so gaunz weg vom Fensta is… i woas nit…?!
I bi nit in Solzburg geborn, sondern dort aufgewachsen!!!
Weiters, möge er bitte akzeptieren, das ich nun schon mal für NORMALERWEISE eher ländlich-pinzgaurisch geprägt bin und mich nur für euch Flachländer des Wienerischen bediene, host des g’schnoint Hawi, oda muaß i das iwasetzn???
Sprich in „Beidl auf’d Seitn haun“, ist eigentlich eher unüblich bei uns!
Owa… i bin jo ned aso, damit’sd da dei niedaösterreichisches Kopferl ned iwaaunstrengst… bleim ma hoid fiar di beim Mundl, weu der Dialekt jo so vüüüüh fein und scheen is… wos is woooo hob i hibrunzt???Jawoi, des klingt jo schon vüüüh bessa!