A & B Kurs

…oisa i wussad jetzt in da Gachn nix passendes…???

Gehhh bitte, i hob grod erscht aungfaungt… bis 26’tn oda so?

Des Luada is online und schreibt uns nix… heast Tinal kumm her do noch Ischl… i brauch an Kurschottn… :wink: :grin: :grin: :grin:

Des Luada is online und schreibt uns nix… heast Tinal kumm her do noch Ischl… i brauch an Kurschottn…

brauchst an Schottnspender ?
owa es soll eh zum regnen anfangen :grin: :grin:

WOS???

I vasteh ka Wuart… is guat möldst di hoid muargn… woarst Lumpn??? Host muargn an Brummschädl, oda bist so weit g’foarn???
Mei…uppss… Heaaaast, jetzt muaß i bis muargn woartn… :worried:

wos haum ma tau das du nix mehr schreibst und nur mehr lest???Ich vermisse dein Geschreibsel schon :wink: :wink: :wink: :wink:

is ned schwer-weyl Evtl hods jo wos Vasoizn :sunglasses: , aun wos se von Aunfang aun ned Richtig geglaubt hod :wink:…und Jetzn isse halt Gschammig …Jo mei sowas is ma a scho passiert -Ja Und :rage:…Wem noch NICHT? …Der-oder Die möge Bitte vortreten so daß ich Ihm -Ihr Gebührend Huldigen kaun

…Der-oder Die möge Bitte vortreten so daß ich Ihm -Ihr Gebührend Huldigen kaun

hab genauso schon einiges versemmelt und egal wird’s sein

Ebn :grin:…Unds Tinale will halt grod Bockig Seyn :grin: …Jo und scho :eyes:…is a Nix Aundares wia bey De Meistn Weybaleit :sunglasses:…Normala Durchschnitt-tät i sogn -Basta Ende Und Aus ! :grin:

Lg Pg

… erschtn moi pockst leg i no an Louis Gutschein in Höhe von 50 Euro drauf Tina :wink:

… oder sollt ich besser sage SUPER MARIO :grin: :grin: ?

… gaunz normal und trotzdem samma heite die Risikogruppm Mario … weu ma an Dreck fohrn kennan mit Auto Mowed und Haundwagl :wink: und miassn hoffn dass irgend so a Voikoffa uns erklärt auf wos ma ocht gem soin … es is scho a varuckte Wöd mit dem Internet … friara hätts poscht … heite kaunn der Trottl auf de Maledivn hockn und uns vaorschn :grin::grin:

:grin:

… host !!! Immerhin host schon 60 Euro fürn Louis und es wern sicehr no mehr … .frog ma den Sunte a ob er liquid is ??? :wink:

SUNTE … moch auf die Briaftoschn Oida … loss ummawoxn an 20er fir da Tina ihr Equipment

:grin: :grin: :grin:

… Da Frosch a oba da Thommy … i hob ma doch der fohrt gor nimma :eyes:

… dei Lem lem und auf kan hurchn. Dei bester Freind bist söba.

UND … ob und zua zu uns auffekumma mitn Motorradl … daunn schnapp ma des klane Mayerlein und des Haustier und gem Gas das die Tür ned zuageht.

Bussal

… is es sowieso nie wirklich angenehm :grin: :grin:

Sociedad Española de Automóviles de Turismo is lustig :grin:
San aber eh fesche Autos oder ? :smiling_face:

… ois Schwimmbeckn ? :grin:

… Banschi Tschampm … :grin: :grin: in olle Richtungen :smiling_face:

… im worstn Sinne des Wortes auf großn Fuaß :wink:

… jetzt wos das sogst … de zwa Pläscha passatn eh guad zaum :grin: :grin: :grin: nur vamehrn soitn sich de hoid ned … des wurdat sicher a Kuglblitz mit dem IQ ana Tirdackn :wink: