A riesen

soooo!! :grin:rennt da Hos im Pfeffa :grin:…jo mocht a Nix dann Lernt da Pilli hoid Kuah Essn :wink: , koa Problem :smiling_face:…Nur Da Geiz Sack aus Eidgenossien kimmt eh Nit wauna heart dossa Peckn muaß-FÜR OLLE :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Rochuschle :grin:…kanschd imma no Itta Nid Gscheid Babble, :cold_face: so dasch ma Di Vaschtändige duad, :eyes: so geht Des Nitta , bisch scho ewich und 3 Tog in dem Forum drinna :dizzy_face:…schreibs halt in Zukunft na wasd sage willschd, so dasch is a Lese kennt :grin: :grin:

Noi :grin: wo Dengschdn na?..übersetze Nitta, oba am Beschde glei gar Nit sage :cold_face:
Du Appnzella Weich-Käsli :grin:

aba Guuud :grin:…muschd da Nur zu Helfe wisse-Gell :smiling_face: -Du Frankesäckli :grin: :grin:

Ein Schwabe streut im Winter Mist auf den gefrorenen Bodensee. Da kommt ein Schweizer vorbei und sagt: “Ha du bisch schlau, im Früling taut’s und der Mist versinkt im See!” Darauf der Schwabe: “Halt’s Maul, nachher kommt der Österreicher, der will den Acker kaufen!”

… ich hätt gmeint WIR laden ihn ein aber na gut :grin: :grin: … die Beefribs musst du mal probieren. Da Bocek Gertschi is a sehr sympatischer Typ auch wenn viele was anderes meinen. Ich mag das Lokal sehr. Gemma amoi hin olle mitnaunda ha ??? :wink: (fois a so große Tische hod) :grin: :grin: :grin:

woast Eh Desch isch a Gschdudierta :wink: :grin:…wia hod des ghassn?..De Letzten werden Die Erstn seyn…Oiso i stell mi scho amoi Ganzn Hintn aun :eyes: :grin: :grin:

Oba Recht hobns scho Hr Gerry :smiling_face: , sowas soit ma Echt wida amal mochn , Jetzt vor Allem , in Der Winterszeit, wo Normal Jeda hod a Bissal mehr Zeit , odrr? :eyes:

Scheenan Skandallosen Feiatog no :smiling_face: , und Guate Grüße an Die Beste Aller Ehefraun :grin:

Lg Pg

… und ebenfois an schönen Ollerheiligen Tog !!!

Greez

G1 e7 r0 r2 y :wink:

Was Erwindl ,brauchsd Nix selba Buchn :grin:… geht Gaunz Gschwind, gescht in a Bank zum Schnell-Buchschalter und lässt aun Helm auf…koi Problem :grin:…soll Goar Nit so Schlecht und vor Allem Ur-Günstig seyn , hob i ghert :smiling_face: :grin: :grin:

… Winny - das Wetter werma schwer vorher wissen und wie buchst du sonst deine Urlaube ??? „Jo ich hätte gerne das Zweibettzimmer mit Meerblick und Hoibpension aber natürlich nur wenns ka Bora gibt“ ??? :wink:

Schwach, sehr schwach !!! Wir fahren ein paar Tage Moped und wenns Wetter orsch is gemma noch Innichn ins Hallnbod - hauptsoch a Gschturi vastehst ?

schonn :smiling_face:, oba da Rochus isch Trotzdem a Linka Zäck…Weyl Der hod sogar De Wattebauschn a no Getunt :grin: :grin: :cold_face:

Lg Pg

… dass die Bora ihre Kraft verliert wenn sie nunmehr „Jetta“ genannt wird :wink: Irgendwie schwul oder ? :grin:

… kann ik dad :smiling_face:…Guggst Du -sagte ja schon All Inklusive :smiling_face: :grin:…wennsd Dich Guat aufführst Derfst des eh Benützn, und waunsd Di noch Bessa als Guat aufführst schiabns da Des a no auns Fenstal wengam Meer-Blick warads :smiling_face: :grin:…Des fehlende Motor Brumm-brumm, muaßta hoid daun Denkn , oda summstas sölba :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Weyl Nosn ,und oda Hintan Bohrn; woarn scho imma Witterungsunabhängige Tätigkeitn :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

Herr Erwindl :wink:…ich schon auch :smiling_face:…Stelle mir schon seyt Vielen Jahren Die sogenannte Sinnfrage ,zum Thema wos bessa is :eyes: …Linke oder Rechte Hand :grin: :grin: :grin:
sollte ich dennoch was wieder zu erwarten ist ,zu einem Ergebniss kommen, so werde ich Ihnen daß -unverzüglich zur Kentniss bringen :smiling_face: :grin:

Lg Pg

Halt , Junger Mann :grin:…so geht des Natirli Nitta , noch dazu in Diesen Wirtschaftlich, angespannten Zeiten :wink:…Selbstverständlich is Die Gaunze Pullarei :grin:, einem Gut Durchdachten und auch Streng Kontrolliertem Franschise Systema unterworfen. Könnans ma Glauben des hob i Selba Ausgedacht und Gut Installiert :smiling_face:…Planetn weit sind a menge Kontrolettis im Einsatz um zu Prüfen wann,wo, wie , und oft ,bzw- warum Wer Pullt :wink:
Also Ganz einfach , vorm Pulln Kohle rüberschiebn , so wia bei da GIS :grin:…Ganz Egal obsd a Nosn und oda a A…loch host :grin: :grin: :grin:

Guat Eine Außnahme sey dennoch gewährt: Bsundast Deppate 1000ps la so wia Du :grin: griagn an 10 % Nachlass, auf Die Täglich zu Entrichtende Pullgebühr :smiling_face:…is doch was odrr :dizzy_face:

Lg Pg

…oda sans do schon die Paradeisa ??? Tschuidige, i bin ka Botanika :wink:

Du redst so vü um den Brei … du kummst mit und und deine Gurkn soi die Gattin giassn !!!

… Einstellung Winny :wink: