Ab wann holt ihr eure bikes ausn winterschlaf?

wos soitat i wo ausii hoin, waun is goar nimma hob :eyes: :rage:,obwohl da Nochbar hot a 2011 fer ,1000 senda CBR :smiling_face:…Der dad Si sicha Narrisch gfrein waun, is Eam jezn scho wida so aus vasehn Aktivier :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… Maya bedeuten nie mehr zu fahren …  :grin: :grin: :grin:

Wenn die Wunden verheilt sind.

… hob i zweihnochtn immer a Packl Toschntiacha gschenkt … die haum des tschäckt, wurscht wie oid de worn :wink:

Freilich geht des Kurvn einilegn auf Trockener Strossn , wenn De Roafn an Dementsprechend hochn Silicia Anteil in Ihrer Mischung hobn, maunche sogn zu sowas a Wintareifn :wink:. Bei De Dosn gibts sowas a scho in ZR Qualität, wogegns bei de Moppal no im SR-VR Levl Rumeiern. oiso is no Nix mit am Supasportler gefahrlos auf koida Strassn Rumzugondeln. Des wird sich aber in Zukunft sicher ändern , Genauso wias noch vor paar Jahren überhaupt koane Winterreifen im Angebot für Moppaln gab.
is wia immer Alles a sach von Angebot und Nachfrage, und wengan a paar wenigen Gschupstn de mit Ihrm 180 PS Monster a im Winter fahren woin , werns sicha so schnell koa klein Serie auflegn weils sich ned rentiert, und nebenbei miassns ja auch ab und zua a Bissal a Geld vadienen, wenns am Markt Bleibn woin odrr :grin:. Fazit: Technisch ist Es Möglich, Aber Die Nachfrage einfach zu gering- i hob seit Jahren Die Heidenau K66 auf meim Moppal, Sommer und Winter, Die hoben ein Excelentes Nassfahrverhalten, und Überhaupt koa Problem mit Kalten Strassen. Des anzige warum i ned foahr wenn Schnee is , ist wengam Soiz wos dann überall, ummadumm liegt , weyl des mocht mehr oder weniger Ollas am Moppal hinnig, Von da Elektrik bis zum Alu…

Lg Pg

… mir wern dich heuer a bissl mehr unter unsere Fittiche nehman … derfst mitn Killa voraus fohrn damit eich zwa Bruchpilotn kana von uns aufhoid nur a bissi mehr Kohle wirst hoid brauchen … es is so Sitte dass i mei Schnitzl zoid griag, immer vom Jingstn in da Bande :grin: :grin: :grin:

Das wird kulinarisch ein gutes Jahr :wink:

Weyl für mi schaugt Eher Selten aber Anderst aus :grin:, Da das Programm, von Heidenau Winterreifen inzwischen, fast Den Gesamten Strassen und Enduro Achterl Markt (Roller Extrig) beliefern kann, und Desweiteren, Motorräder Strasse und Enduro mit 250ccm Die Freigaben werden Jedes Jahr erweitert, zumindest für Die Modelle Die Gut verkauft werden, is jo a Logisch oda?

00/90 - 19 M/C 57H TL
120/80 - 18 M/C 62T TT
120/90 - 17 M/C 68T TT
120/90 - 18 M/C 71T TT
130/80 - 17 M/C 69T TT
4.00 - 18 M/C 64S TT
90/90 - 21 M/C 54T TT

Auszug Enduro Größe

Eigenschaften

Der K66 Silica erreicht durch den Einsatz hochwertiger Silica - Mischung beste Traktionswerte auf kalter und nasser Fahrbahn. Die Kombination des groben Profils mit dieser speziellen Gummimischung
ermöglicht hervorragende Fahrleistungen im Winter.

fürn Hinweis Hr Fucky :grin:

wer mal schaun was sich so ergibt, ich schmeiß meine eh Jedes Jahr runter weil Sie dann meist eh Abgefahren sind, und auch ned ein Vermögen ca 70 Euro pro Rad kosten.

Desweiteren gibts auch immer mehr Winterreifen von IRC Typ Urban Snow, Auch Nicht Nur für Roller

Dimensions-
bezeichnung

Index

TL
TT

Last

Speed

3.50 - 10 59 J TL SN-23
100 / 80 - 10 53 L TL SN-23
100 / 90 - 10 56 J TL SN-23
120 / 70 - 10 54 L TL SN-23
120 / 90 - 10 66 L TL SN-23
150 / 80 - 10 65 L TL SN-23
110 / 70 - 12 47 L TL SN-23
110 / 90 - 12 64 L TL SN-23
120 / 70 - 12 58 L TL SN-23
130 / 70 - 12 62 L TL SN-23
140 / 70 - 12 60 L TL SN-23
110 / 90 - 13 56 L TL SN-23
120 / 70 - 13 53 L TL SN-23
130 / 60 - 13 53 L TL SN-23
130 / 70 - 13 63 L TL SN-23
140 / 60 - 13 57 L TL SN-23
80 / 80 - 14 43 J TT SN-23
110 / 80 - 14 59 L TL SN-23
140 / 70 - 14 68 L TL SN-23
120 / 70 - 15 56 L TL SN-23
140 / 70 - 15 60 L TL SN-23
70 / 90 - 16 42 J TT SN-23
80 / 90 - 16 45 J TT SN-23
100 / 80 - 16 50 L TL SN-23
120 / 70 - 16 58 L TL SN-23
120 / 80 - 16 60 L TL SN-23
100 / 80 - 17 52 L TL SN-23
130 / 70 - 17 62 L TL SN-23

Vielleicht werd ich den amal Dieses Jahr Testen kostet 60 Eu

und i ois Blödl- Lända, hoff das es wida an Schilling und Die Gute D-Mark gibt, daun is Endli amoi wida a Ruah, mit Der Deppatn Totgeburt, Namens Euro
Der Nix bracht had, außa a Menge Wirbl. Auch Irgendeine Verbesserung, FÜR ALLE, wie zuvor Groß angepriesen :dizzy_face: , kaun i beim Besten Willen, leider nirgens finden, oba Vielleicht bin i ja scho Schaßaugat, dod mi eh ned wundern, was da so aufgführt werd :grin:

Lg Pg

… Wos is des ??? A O-Ring oda a Polokal Dichtung ??? 

… der is Student !!! Der liegt daunn eppa mir im Sackl … na na du bist unser neiche Mökkua und aus :grin: :grin:

Schau, es kost jo eh ka Haus … in da KK a Schnitzerl mit Pedasüerpfen - in Lunz aum See (bitte ned vawexln mit Zell am See :wink:) dring i a Obi gschpritzt, an Kaffee und iss meistns de Hausturtn … oda zwa, jenoch Togesvafossung …
… aum Hamweg bin i daunn sott. Nur mehr an Kaputschino bei Schochtlwirtn in Bodn weu vaoschiedn miass ma uns sowieso … oiso … mit an Kilo bist locker dabei Burli :grin:

Freu mich auf unsere wöchentlichen Touren … :grin: :grin: :grin: ma he jetzt hob i direkt an Hunga griagt …

sicha ins Popo Lokal :smiling_face:, und Diesmal wovor sich Die Reichn Bsondast firchtn :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

- YouTube

[align=center][quote]
Polokal
[/quote]

… wo´s de super gfruaranan Polokaldichtungen gibt … so schnö aussebochn …
Maunche nenne des Zeig Calamari oba i was es besser …
Des kummt olles aus Leonding vom Poloplast :wink: :grin:

Best regards
The Gerry
[/align]

… schmeckens auch die gforenen Dichtungen :wink:

… i was wie a Orschloch schmeckt …  :rage: :grin:

i woas es nitta, :grin: oba i sich dos es a Lässigs 2 Taktale is :smiling_face:
Der wo drobn hockt is ma wurscht :grin:

Lg Pg

woooos mit NSU hobn Die Hondaindiana a schon Packlt :eyes:

Des is a RRRRRRRRRRRRR Gschicht gell :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

i zerscht a :grin:, oba nochad, hab i auf anmal a Göttliche Eingebung griagt :eyes: :grin: :grin:
woarscheinlich weyl Sunntog is :dizzy_face:

Lg Pg

… a Hockn kummt auf di zua !!!

I werd mei Zwataktal aus da Garasch hoid und in deine Hände legen und du mochst des söbe wie bei Chef seiner NUR mit dem klanan Unterschied dasst von mit maximal DIE DANKENDE HAUND griagst mei Freind :grin: :grin:

Samma im Gschäft ??? :wink:

… mei Frau und i mir worn daumois a dabei … .mir worn schwimma und der Depp hod muns ur daschreckt  … :wink:

schiabs Umme Des Drum :grin:…weyl mir daugd des eh sowas wida zum Leben, zu erweckn :smiling_face:

Lg Pg