lol
na vl kann mans jo nochmal einrichtn. in näxta zeit is schlecht, muss zum grossn service stelln.
naja, mal schaun wann i an termin krig^^
greeeeez, ich
na hoffantlich wirds boid wos…am donnerstag werd i wieda durt sei , schwoaze strich auf de frischn weißn mochn ![]()
PAAAAASSST.
i mach mit. ![]()
greeeeeezm ich
bei mir wirds 11 herum werden bis i draussn bin , hob no bissl wos zum erledigen… auf olle fälle bin i vor da mittogspause draussn ![]()
ist was raus kommen wenn ja schicke mir emails bitte vielen danke
hab nächste woche urlaub - also falls da wer von euch 'ne flotte ausfahrt im raum korneuburg/klosterneuburg machen möcht bin ich sofort dabei!! komm aus langenzersdorf
bin aus florida daheim gg mein nachbar also
bitte recht viel meden und ausfahrt ist gesichert…gg