Abendrunde jetzt? Wien - Umgebung

lol
 
 
 
na vl kann mans jo nochmal einrichtn. in näxta zeit is schlecht, muss zum grossn service stelln.
naja, mal schaun wann i an termin krig^^
 
greeeeez, ich

na hoffantlich wirds boid wos…am donnerstag werd i wieda durt sei , schwoaze strich auf de frischn weißn mochn :grin:

 
PAAAAASSST.
 i mach mit. :grin:
 
greeeeeezm ich

bei mir wirds 11 herum werden bis i draussn bin , hob no bissl wos zum erledigen… auf olle fälle bin i vor da mittogspause draussn :grin:

ist was raus kommen wenn ja schicke mir emails bitte vielen danke

hab nächste woche urlaub - also falls da wer von euch 'ne flotte ausfahrt im raum korneuburg/klosterneuburg machen möcht bin ich sofort dabei!! komm aus langenzersdorf

bin aus florida daheim gg mein nachbar also

bitte recht viel meden und ausfahrt ist gesichert…gg