Abendrunde jetzt? Wien - Umgebung

Hallöchen an alle

So wer hat Lust jetzt ne gmütliche Runde zu drehen? Hoffe auf schnelle antworten

LG Martin

oh jeh …
i hab meinen roller erst morgen wieder …
der bekommt a neue variomatik :grin: :grin: :grin:

lol schaut ganz so aus als obs wieder ne absage gibt von jedem. Naja warten kann i ja no a bissal und wenn sie keiner meldet geh i schlafen  :cry:

na im ernst …
wennst nie schneller als 130 fahrst kann i locker mithalten :wink:
oba leider erst morgen abend …

ab wann hast zeit :D 

bissel zu tun, 21. Bezirk, kann in ca. 3/4 Stunde los, K-Burg City.
 
greez, Manfred

also wann und wo treff ma sich auf a klane runde? Wohn im 22ten habs ned weit :D 

Klosterneuburg, Rollfähre, Uferhaus, schick  dir PM mit Tel.-Nr

is bei mir schwer zu sagen, aber morgen so ab 16.00 - 17.00 uhr :wink:

 
 
du hast morgen schon an termin :wink:
 
nit vergessen!
 
greeeeeez, ich

War ne nette runde freu mich schon aufs nächste mal die Nummern hab ma jetzt. LG Martin

Um 18 Uhr fahr ich los also meld dich.

LG

fahrts ihr heute ?

bin wieder zruck^^
 
warst ein wenig zu langsam^^
 
greeeeeez, ich
 

ja, waren wir.
 
habn um 10 in IC auf dich gwartet :rage:
 
greeeeeeez, ich

is si leida ned ausgaunga sorry , i woa erst um 3 durt…miassts eich sche aufgfiad haum weils de mittellinie neich gmocht haum :grin: nächstes moi bin i wieder dabei…waun issn wieda soweit ?

hättest oba duat auf mi woatn kennan. bin um ~15:20 (+/- 1 stund) wieder dort gwesn.
 
wia dann die üblichn vadächtign alle kommen san, isses echt lustig wordn :grin: :grin: :grin:
hätt da sciha a taugt
 
greeeeez, ich
 
 
 

wie schauts mit donnerstog aus ? an gixxntreiba hob i gseng , owa der woa mitn knia zweit vom asphalt weg , oiso verwechslung ausgeschlossn :grin: :grin: :grin: woa ned lang dort, allanich mochts a kan spass…

tztztztz… weilst afoch zfrua gfoan bist xD
 
 
greeeeeeeez, ich

war abgelenkt…bei da letztn runde hatte ich so a nettes hinterteil auf ana hornet vor mir dass i gaunz aufs umdrahn vagessn hob :grin: :grin: :grin: sonst warad i eh länger blieben…