Hallöchen an alle
So wer hat Lust jetzt ne gmütliche Runde zu drehen? Hoffe auf schnelle antworten
LG Martin
Hallöchen an alle
So wer hat Lust jetzt ne gmütliche Runde zu drehen? Hoffe auf schnelle antworten
LG Martin
oh jeh …
i hab meinen roller erst morgen wieder …
der bekommt a neue variomatik
![]()
lol schaut ganz so aus als obs wieder ne absage gibt von jedem. Naja warten kann i ja no a bissal und wenn sie keiner meldet geh i schlafen ![]()
na im ernst …
wennst nie schneller als 130 fahrst kann i locker mithalten ![]()
oba leider erst morgen abend …
ab wann hast zeit :D
bissel zu tun, 21. Bezirk, kann in ca. 3/4 Stunde los, K-Burg City.
greez, Manfred
also wann und wo treff ma sich auf a klane runde? Wohn im 22ten habs ned weit :D
Klosterneuburg, Rollfähre, Uferhaus, schick dir PM mit Tel.-Nr
is bei mir schwer zu sagen, aber morgen so ab 16.00 - 17.00 uhr ![]()
du hast morgen schon an termin ![]()
nit vergessen!
greeeeeez, ich
War ne nette runde freu mich schon aufs nächste mal die Nummern hab ma jetzt. LG Martin
Um 18 Uhr fahr ich los also meld dich.
LG
fahrts ihr heute ?
bin wieder zruck^^
warst ein wenig zu langsam^^
greeeeeez, ich
ja, waren wir.
habn um 10 in IC auf dich gwartet ![]()
greeeeeeez, ich
is si leida ned ausgaunga sorry , i woa erst um 3 durt…miassts eich sche aufgfiad haum weils de mittellinie neich gmocht haum
nächstes moi bin i wieder dabei…waun issn wieda soweit ?
hättest oba duat auf mi woatn kennan. bin um ~15:20 (+/- 1 stund) wieder dort gwesn.
wia dann die üblichn vadächtign alle kommen san, isses echt lustig wordn
![]()
hätt da sciha a taugt
greeeeez, ich
wie schauts mit donnerstog aus ? an gixxntreiba hob i gseng , owa der woa mitn knia zweit vom asphalt weg , oiso verwechslung ausgeschlossn
woa ned lang dort, allanich mochts a kan spass…
tztztztz… weilst afoch zfrua gfoan bist xD
greeeeeeeez, ich
war abgelenkt…bei da letztn runde hatte ich so a nettes hinterteil auf ana hornet vor mir dass i gaunz aufs umdrahn vagessn hob
sonst warad i eh länger blieben…