zum Wiegenfest,Börny,…die besten Wünsche!!Lass es krachen!! ;D) ;D)
gr
Alles Gute
a ha,der killa a schütze ???
alles gute wünsch ich ehm
- YouTube
i war ja davon überzeugt,der singt schütze,is aber eh gleich,mir sein eh de schennsten
griasserl,ans geburts tags kind
Gute zum Purzlinger
Aun de Grantulanten… ;o)
Najooo krochn dan bei mir nur mehr de Bana… hob heite an Koch Tog g’hobt… und sunst mei heulige RUAH!
Hiaza wird noch a Hendal zubereitet… asiatisch und in Rahm gehoitn… daunn san ma wieda eingedeckt für a Zeitl!
Silli… leicht a beim Schütznvarein?
De Onklz… jo mei… mir taugn de eigentlich mehr…
[link]Die Toten Hosen - Strom Musikvideo - YouTube
i frog mi jo nur wia de Beidln des schoffn… saufn, giftln, umanaundfickn… schaun aus wia neich de Bazi… wodurch bewiesen wäre, durch ECHTE Oarweit, oarwatst di glei nur auf…
vom mir ALLES gute.
des liad is guad
zum schlüpftag
Alles gute unbekannterweise!
Wenn auch verspätet, so wünsche ich auch unserem Samichlaus alles Gute zum Geburtstag!
… dass ich dich mit meiner SMS aufgweckt hob oba da El Neffe und i worn schon um 07:30 schwimma
Unsere Mäderln worn faul aber wir sehr brav und danach Frühstücken was ein Fehler war
Auf bald mein Freund
Und mein Gertschie Buam (der mi natiarlich AUN MEIN GEBURTSTOG KONTAKTIERT HOD
) auch recht schönen Daunk!
Unpockboar… a jeda Spiagl a FREMDA… näxtes Joahr soit i in 50’ga iwawindn, fois i earm daleb… mei Spiaglbüd passt hoid so goar ned zu meine Erinnerungen und wie i mi eigentlich vüüühh… schau komisch, waunn ma a Oita erreicht, des ma mit 18-25 ois UUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur OID bezeichnet hod… vor oim, waunn da G’schmock punkto Muschi nau oiweu GLEICH ist… des hinkt hoid daunn leider seeeeeeeeeeeehr!
… wengan Muschigschmock moch da kane Surgn … der wor fria so und wird so bleim …
Genau deshalb machen wir uns ja Sorgen um dich. Weil das ist kein ‚Musikgeschmack‘ was du hast, sondern bestenfalls eine ‚Lärmverirrung‘…
… Muschi … Lärm ??? Ich mein ja es gibt singende Muschis aber ich halte das für eine Wuchtl
Sonst alles roger bei euch in Zürich ?
Ähm, lesen sollte man können…
Ferienreife Grüsse…
in der Enns oder der Steyr ?
… urlaubsreif wie es bei uns heißt bin ich eigentlich IMMER
Wollte zwar heute nicht in die SCS aber Tickets holen musste dann doch sein. Waren aber nicht die vielen Leute von denen man immer hört.
Eigentlich ganz entspannt
… in der Steyr, die Enns war zu kalt
…sehr gute Wünsche zum Geburtstag!
HU