Am Leben zu bleiben

i hab mein Kurzhubgasgriff heit montiert, und des is so genau oida jetzn des is furchteinflössend.

weu da vorbesitzer hat sich einen gebastelt, nur der hat immer so gehäkelt und is ned gscheit zruckgschnoizt, und des jetzt des is wunderboa…

und du drahst auf und lasst aus und gleichzeitig is die drehzahl. voi oag.

und i man bitte mei motorrad is ein verdammtes höllengerät, so am rande…

sol i da ans leichn?

greeeeez, ich

najo… nochdemst jo dei dir zugemutete hintn draufsitzn host, wird des ned so schwa sei. die bantitin hot hoid ned so vü schräglognfreiheit wia dei oids gixxalein.

greeeeez, ich

maya du bist ka kriterium für funken unken weil du legst aa a hochradl in da kurvm auf die pedale … :wink:

mi wunderts imma wieder woher du diese weisheiten hernimmst :grin:
oba i vermut, du host mit DIESER recht. :sunglasses:

greeeeeeeez, ich

… sogst du zu meiner Frau „Banditin“ ??? Host an Schuss ? :wink: :grin:

Aber Peterlein - die Gixxn is ja eh noch in meiner Garasch und dort bleibt sie auch als quasi Wertanlage so wie die dasteht … alles neu was neu sein kann … :wink: und NEIN, ich borge sie nicht her :wink: und wegen der Schräglagenfreiheit der 1200er mach da keine Sorgen … du wirst nicht warten müßen - versprochen :wink:

Hob gestern Besuch ghobt - schenen Gruaß vom 600RR :wink:

weisheiten, weisheiten …

schau, ich war weise genug, dich mit der mehr als 1000 kubik zu besuchen, wia du an haxn ned obbiagn hosd kennan und somit meine nopperln an den rasten damals jungfräulich geblieben sind, weil no nedamal 1000 meilen unter ihnen vorbeigeflogen waren und des hätt sich ned g’hert, sie so jung zu drangsalieren … :wink:

na sixt…

jessas, der lebt aa no - der oame - jetzt nimmt erm der maya a no des ‚I derf des‘ weg und er kaun si nedamol wehr’n … :frowning::wink:

da Maia wor doch maximal a trüber Fleck. :grin:

… wieder a bissi „dicker“ wie vor drei Monat … schaut wieder richtig „gsund“ aus unser Bua :grin:

des freit mi – muaß I eam bei seiner nextn geburtstogsfeia ned wieder die hölfte vo meim gordn blö obgebm … :wink:

Stiefel hot da Gerry woher host se und wos host zohlt

für mi ah de Adresse meine geliebten Daytonas haben auch eine Naht zum nachnähen und der Mister Minit is zu deppat dazua

hot de Fuaßboi-Diva letztns bei da Vakehrskontrolle getönt?

"Alda - mach Dich nicht so wichtig, sonst kauf´ ich Dein Leben. :wink: :grin:

is suppa Adress für mi weu fohr durtn eh gaunzn Tog im Kras

daunn muasst eam vamutlich eh nur an Stiefl bringan. :wink:

die schrift tät I vor der dolo-tour gegen schleifer tauschen - hosd die foische soin kauft - vibram is der favorit … :wink:
http://www.gedoom.de/index.php?option=com_content&view=article&id=123&Itemid=162

… a Berner Zwingerl im Schriad ? … okay des täts erklärn :wink:


… Jo wieso denn des ??? :wink:

… es gibt weltweit nur EINE Gerechtigkeit … und die is prozentuell verteilt WEIL … vurige Wochn hob i gschwitzt obwois koid wor :grin: :grin:

VOIGAS … :wink: