… vur mir zwerscht wird amoi uandlich sörwisiert und daunn wird gwutzlt das die Funkn fliagn
Olpo … meine „NEICHN“ SIDI BOCK … direkt zum valiam
EIn Künstler der Schuasta
… vur mir zwerscht wird amoi uandlich sörwisiert und daunn wird gwutzlt das die Funkn fliagn
Olpo … meine „NEICHN“ SIDI BOCK … direkt zum valiam
EIn Künstler der Schuasta
… dera Protzn von de 300 Euro Regnjackerln vom Jakob Woifshaut … der vaklogt doch fraunka Kinderzeitschrift wegen SEINEM Logo … des vü oda is und aundas ausschaut.
DA MAYA behauptet ER war der ERSTE der diesen Spruch verwendete … ICH SAGE, NEIN, schon 1972 sagte ein gewisser Gerhard (genannt Gertschi) im zarten Kindesalter nach einem häftigen Rausch zu seinen Eltern … „I derf des“ weu i bin scho neine …
Da waren die beiden Buberln noch ein Funkeln in deren Väter Augen …
… dass der dappate Gsichtsausdruck von doher kummt ??? Mäglitsch warads
scheh wos ?
… des Grean-Schworze KlapperSackerl is eh da Überhaumma und wennst da z´teier is … i leich da wos wennst wüst oba schlog endlich zua !!!
… noch unserer Schweizer Runde mit da 8cm tiafaglegtn GSR worn die Sohlen durch …
Neiche Sohlen beim Loisl … 17 Euro - da Herr Schuster in Mariahüf (TIPP vom OLPO) … 50 Euro und scho sans wie neich die Bäckln
… I wü Moped fohrn - ned sie Seven Summits mochn mit de Bock
Und die originale Soin wor bei da Tante Lu sehr büllich … und guad gnua soits sein wenn i ma ned wieder so a zwergwüksiges Mowwed ausburg