An alle, Ich fahre Motorrad weil

i hob sicher net in 2taktsigi gmant…

so wird es woll sein und weil ich gerne die erhöhte strallung auf den pässen geniesse :grin:
mir gefällt die fahrdynamik eines motorrades einfach besser ,als ein autole ,
ich würd woll nicht auf die idee kommen mit einem auto 4-500 km,sinnlos über südtiroler pässe zufahren und dabei spass zuhaben :grin:
lg silli

hmm,genugg hirnschmalz ist der komunikation im forum abträglich :grin:
weil donn versteht die koana mehr.
wenn i so auf dei anmelde datum schaue bist jo a noch ein relativ neuer juser…
was de frischlinge betrifft,na was soll ma schreiben,kennen sich halt noch nicht aus,sind woll in der findungsphase :grin:
aber imma wieder lustig im tratsch forum
lg silli

also bin i a ana der depperte fragen stellt??? wie wollt ihr dann zu neuen usern kommen wenn i mir a jede frag die MICH interessiert
3 mal überlegen muss ob i aufgrund der frage net wieder verARSCHT werde? hirnschmalz gut und schön aber blöde meldungen bringen
die nix mit dem beitrag zu tun haben oder an andren runter putzen hat NIX mit hirnschmalz zu tun.
und wenn die jenigen selber net merken wem i meinen könnte dann sollten DIE mal über ihr hirnschmalz nachdenken.
WAS BITTE ist das problem auf a simple frage halbwegs vernünftig zu antworten ?? Wenn dich oder andere das Thema mit dem ich
mich befassen will net interessiert dann klicks net an oder?

Anscheinend ist es wirklich aproblem dass i NEU da bin. gut ok, dann soll mi a ADMIN löschen und gut ists. Dann brauch i mi nimmer ärgern oder
mi verletzt zu fühlen und IHR hab ruhe von an neuen und/oder von depperten fragen.

uiii jetzt kommt sicher gleich wieder die antwort das i spinn kan spaß versteh oder mit ana 125er automatisch schwul bin.

schönen dank an die einst eingeschworene 2rad gemeinschaft.

trotzdem lg

ui, do host jetz oba ins wespennest gfingalt.
die meisten hier halten nämlich nur alles ÜBER 125ccm als 2rad aka motorrad, solangs ned ausschaut wie a roller :grin: :grin: :grin:

egal

heast… i glaub ned, das da herr gerri speziell grad deinen thread gmeint hot.
es soll eben (angeblich) leute geben die hier woche für woche neu anmelden um woche für woche an neuen thread zu erstellen, mit jedesmal der gleichen blöden frage.
ois kloa?
na?

na guat… bleib moi a monat do, dann wirstas scho mitkriang :grin: :grin:

greeeeeez, ich

seas
es geht net nur um den EINEN threat. war bis jetzt bei allen so die i erstellt hab.
aber auch schön zu wissen dass i mit 125ccm sowieso net dazu gehör.
danke.

seas

Naja, so eingeschworen war die 2Rad-Gemeinschaft auch noch nie. :eyes:

Aber es wird nicht alles so heiss gegessen, wie es gekocht wird. :wink:

Verarscht werden wir eh alle, 7 Tage die Woche, 24h am Tag, nur merken wirs meistens gar nicht. :cold_face:

:rage: :rage: :rage: :rage:

Ich habe eine Engadiner Torte nach Linz geschickt. :face_with_diagonal_mouth:

Ich wusste schon warum! :face_with_diagonal_mouth:
Es passt nur ein Paket in den Rucksack. :cold_face:

Diesmal räche ich mich anders:
http://www.youtube.com/watch?v=KcdSWfWSqGE
:sunglasses:

Jetzt bin ich aber echt geleidigt!

ICH habe dir ganz genau Auskunft gegeben WARUM ich Mopperl fahre und du hast meine Antwort ignoriert!

Dafür „streitest“ etwas beleidigt mit den Uraltusern herum (ich bin da scheinbar zu „jung“ dafür schnief)!!!

Und überhaupt und außerdem, da gibt es genau ZWEI 125’er Treiber mit denen über die ccm „gestr…“ DISKUTIERT wird, des is de Pilläää und da Schmettakarli!

PUNKT! :wink: :smiling_face:

wie wahr wie wahr…
griasserl silli

Im Alter ist zuviel Zucker ungesund. So ab 49 sollte man damit vorsichtig sein. :eyes:

Verneinen ist auch eine Möglichkeit. :sunglasses:

Ein Heineken also, warum trinkst du kein Bier? :eyes: :wink: :sunglasses:

En Guete! :smiling_face:

bei mir is a bissl kompliziert…
 
eigentlich bin i a 250’ga-freak, kaunn owa a gern a wengerl mehr sein! und wal i da aunsicht bin, daß es a ruhig a poor heferln sein dürfn, fohr i oiso a 6-foch 250’ga… mit a bissl an üwamoß, damit i auf insgesaumt 1520 kubik kumm…
 
und i fohr moped, wals afoch mei filosofie is! und den schas mit „freiheit“ und so schenk i ma, is eh ois dastunkn und dalogn, owa es is afoch schen, wenn da da wind durch’n hohlraum pfeift und si de bodeschlapfn im fohrtwind vabiagn… :wink: :grin: :grin: :grin:

… da a ned denkt, daß no wos gibt fia des Du zjung bist, ha? :grin:

Jetzt miaß ma nua mehr wos findn, fia des da Gerry zdünn is. :smiling_face: :cold_face: :smiling_face:

brauchst net lang suchen :grin:

chris

jo so ungefähr,de hondafohrer hoben de kawafahrer nit meggen,aber gemeinsam gegen de suzuki und yamaha fohrerinnen :grin:
friagga hot ma a mehr werkzeig und ersotzteile bzw bowdenzüge mitgnommen…war halt noch ein abenteuer mit dem motorrad richtung süden zufahren.
i kann mich bis ende achtzig an keine fahrt zum gardasee erinnern wo ma nicht mindestens 1x des mowed repariert hat,dafür haben mir insere motorräder auch in und auswendig gekannt.na jo und wennst am strossenrond am schrauben warst sind doch einige motorradfahrerinnen stehen geblieben und haben ihre hilfe angeboten,bzw mit ersatzteilen ausgeholfen.
heite stehst do wia a drottel und helfen tuat da koana,ober a koa wunda weil kennen sich e selber nicht aus.
i moan friagga war motorradfahren was für individualisten,heite ist des zeitgeist oder ma der hot a mowed i will a oans am besten a bmw.
:grin: :grin:
oba lustig ist es immer noch,wenns am bock hocken griassens wia wild, wennst neben ehna stehst,sogens nitmol „griass di“ (aso des darf ma nimma schreiben hot sich jo a deitscha für de nexten 10 johr schützen lossen)
in de siebzga hotts zb in meim 7000+ einwohner stadterl koane 50 motorradeln geben,
aktuell schätze ich den bestand auf +200
sind ja in meiner verwandschaft,in jedem haushalt minimumm 1 motorrad.
lg silli,der bei der einschwörungs zeremonie a nit dabei wor

host eh a sofa auf 2 radeln für dei filosofie :grin:
lg silli

is eigentlich scho mehr a wohnlaundschoft… :grin: :grin: :grin:

bei mir is a bissl kompliziert…

eigentlich bin i a 250’ga-freak, kaunn owa a gern a wengerl mehr sein! und wal i da aunsicht bin, daß es a ruhig a poor heferln sein dürfn, fohr i oiso a 6-foch 250’ga… mit a bissl an üwamoß, damit i auf insgesaumt 1520 kubik kumm…

und i fohr moped, wals afoch mei filosofie is! und den schas mit „freiheit“ und so schenk i ma, is eh ois dastunkn und dalogn, owa es is afoch schen, wenn da da wind durch’n hohlraum pfeift und si de bodeschlapfn im fohrtwind vabiagn… :wink: :grin: :grin: :grin:

…von den beiden is denn da Gerry?

Na, dann will i a amol wieder senfen…

I fohr mei nockates Moped, weil i, obwohl i johrelaung auf die Organspenda gschimpft hob, im entscheidendn Moment z’durschtig wor, und im Suff mein Kumpl sei Sevenfifty oh’kaft hob. Des is da wohre Grund…

Dass mit da Zeit lustig wurdn is, und mir die 750er zschwoch, is a aundares Thema, aber du host jo nochn Grund gfrogt…