Anfänger werden nicht respektiert

FEHLER!!

duckundflücht

greeeeeeeez, ich

Nix für Ungut Opi :worried:…kenschd mi eh a Bissale :eyes: und wasd scho wia is man :wink: …hoffe ich zumindast :grin: :grin: :grin:

Lg PT

Passt jo eh Johsa :wink:…Brava Mou :smiling_face:…Nur um Die Gummi Gschicht moch i ma a Bissale surgn :worried: …Heast :smiling_face: :::waun des so Akut is warum gehstn daun Nit GLEI Zum Kondomia -oda wia des hast

des passt so schon,a gaudi muass sein,gelle

Maya Bua -Du Spacko :grin:…wos isn jetzn mit Deina Neichn Supa Moto :sunglasses: :eyes:…woasd eh KRAMPF Der Gigantn :smiling_face: …weyl meine Warad jetzn Fit :smiling_face:

gib laut wauns zur Sache gehn soi :wink:

Lg Pg

… des off-i -ziellen Mäck Suppenhendl bist für deine Bande aber kein gutes Vorbild Peda … :wink: drum enden die Kollegen alls so:

[size=200]
GUSCH !!!

„I KAUNN DES“[/size]

i melds erst an wenn i die andre abmeld - damit i ned 2x zur zulossungsstö pilgern muss.
und vorher gheat no diverses gmocht.
i schmeiss in versager ins ultraschallbeckn - bei dem bj schodet es eam nix.
und getriebeöil will i a no aussehaun und erneiern. und des bremsareiwossa.

muass ma nur erst no des gaunze zeig organisieren.

oba des rundal kemma mochn… muass eh de daytona wiedaamoi bewegen :smiley:

greeeeeeez, ich

aufpassn… sunnst kum i mit meim club moi bei dir vorbei. wir wissen jo wo dei haus wohnt :grin:

greeeeeeez, ich

Guate Idee mitm Vasager , dortn griagst Problemlos a Den Ü-Satz dafir …wenn scho dann scho -oder? :grin:

www.wendelmotorraeder.de/shop/index.php?cPath=34

www.centroricambi.de/

Wia schaugt da Luftfilta aus?

Zündkerzn ghert Ausnamslos NGK BR 10 EG eine -Egal wos da jetzn drinnan is …oder Denso W31ESR-ZU

Es Öl kannst a von mir hobn oda Bstellstas sölba beim Motul Dantla

und Bloß ned Überfüllen Gell :wink:

Spezial-Mehrbereichsgetriebeöl auf Basis MOTUL Technosynthese®,
verstärkt durch Ester-Komponenten. Ermöglicht leichtes Schalten.
Für Motoren mit separater Getriebeschmierung und Nasskupplung.

Standards: API GL 4

Ja Vagessn :sunglasses: Vasaga Luftschraubn ghert 1,5-2,0 Umdrehungen AUSSI…je noch dems wias Bessa am Gas hängt …und a den Versager Flansch auf Risse oder Foisch Luft Kontrollieren …weils sonst wirds a Kurzes Vagnügn , mit Eich zwoa :wink: :grin:

Lg Pg