Anfänger werden nicht respektiert

und de Mama kriagt Hoarausfoi und waß net warum. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

nau logisch: san jo olle dünna ois de gummiwiaschtln, oda ned ;-? (zumindest noch a poar joa … :wink:

… des is eh a Schissl mit an Durchmesser von guad 40 Zantimeta NUR … wennst ÖL scheh worm is (wos jo sein sollte) schiasst des derort in die Schissl dass einiges danem geht weus wieder zruckstrohid … und beim Umfülln (logisch mit Trichta) geht da Saustoi weida. In da Firma is des wurscht oba in meiner Garsch geht ma des aum O…!

:wink:

na dan fahr mal mit einem +250 kg mowed vom stelvio obe,dann konnst den druckpunkt erraten
voreusgesetzt er is überhaubt noch da.
i woass woss vo 4 johr,aba guat is ma egal weil i hob eh stohlflex
griasserl

… meine Gixxn und ich waren mehrmals zu Besuch beim Prüf-Bus und keiner hat die Bremsschläuche beanstandet.
Auspuff, Reifen, Fahrgestellnummer, Motornummer … die Schleich worn immer wurscht.

bei manchen Modellen wengan am Bremsverhalten und am Druckpunkt

wie wennma sowos ned durch die bremspumpm und den durchmessa/die anzahl der bremskolben regeln könnt’ … a argument FÜR die gummis siech I do ned …

hob woll a ondanes,do is a gelbes schrauberl in der nähe des haltegriffs,wennst des aufschraubst kimmt de luft a ausse
:grin: nix sauerei,obwoll i a an sock ölbindemittel in da garasch hob.
lg

jo, stimmt scho, is ka oaweit, um die sich a normalmensch reißt - I sammel im winter immer diverse waschmaschinenverpackungen und andere größere kartons … bei meine intervalle geht des goa ned aundasois söwa wexln … :wink:

… normalen Altölbehälter Silli … .afoch a rundes Wanderl.

Guckst du: http://www.louis.at/_3088a85174b69538aa15daaef18b9c996a/index.php?topic=artnr&artnr=10003619

vü zblaad im durchmessa, klaro spritzlt des - oba bei deina bodnfreiheit kaunma hoid nix gscheits untastölln … :wink:

[size=120]
Und …wos soll da Bsundast im Argen Seyn wenn Die Ori Schleuch vom Alter her in Ordnung sind :eyes: —Genauso , Die Bremsflüssigkeit inkl Klötz usw?..maonst Die Japsn saind Deppat und hobn koan Winta und koane Berg oda wos :grin:…schleich Die hintre nach Sapporo usw daun sigst as schon :grin: …Nochamal es geht ned darum ob Gummi Schleuch drinn sind oda ned , sondan es geht darum das soichane wia Du mit dem Oidn hinnichn Zeichs , mehr oda weniga sinvoll Irgendwelche Pässe auffe und obi foahrn , Nur um nochher zu Jamman dos a Zündkerzn 50.000 drinn bleiben kann und sowiso ois Ur Leiwaund is .UND NIX KOSTEN DERF SOI ODA WAS WOAS I WOS .weil ja bisher Nie wos passiert is :sob:…Aha und wos lern i do jetzt draus?..Richt goar nix …rein goar Nix :cold_face: …ois Moppal foahra EGAL WELCHE KUBATUR host dei Zeich in Ordnung zu halten …des hod Nix mit Putzen und Glanz zum duan , sondan ofach mit am Bissal am Normalen Denkn …und des Bissal bring sogar i no auf …des will eh wos heissn :wink: …oiso Dua nit Jammern Außadem hods in Ganz Österreich eh ned Nur Berg wias bei Eich …daher ists a koa Masstab zumindasd ned für mi …oda glaabsd dos i wirkli so Deppat warad und zb in Silian mit Oide und oda Hinniche Bremsn auntanzn dad… :dizzy_face:

Silli , Silli -wie Du Diese Deine Einstellung bisher überlebt host is a a klans Wunda von Landeck :wink:…find i ehrlich gsogt nedamoi zum lochn [/size]…und warum derfat a Bekannt seyn .

Lg Pg

… in da Firma aber heuer macht ich das in da Garasch. Ich hätte einfach den Boden mit Verpalin abdecken sollen dass wäre nix passiert aber weißt eh … irgendwas vergisst immer :wink:

… ausser i moch den nächtsn Ö-Wexl hinten bei de Zuchini … :wink: … daunn is mei Garasch sauber … :grin:

OIDÖL IS DA BESTE DÜNGER WOS GIBT WOS GLAUBST WORUM BEI DE KROWODN DES GEMÜSE SO GUAT SCHMECKT

de Zuchini wern se gfrein

… Krowodischa Kraudsolod … und des zu an Kas Pleskal … bist narrisch her auf … i hob scho a Iwaschwemmung in da Papm :grin:

na na tante piligrant,i hob stohlflexleitungen und de zündkerzen hoben grod mol 12tkm drauf
griasserl,der freundliche silli opa aus de berg

i hob scho a Iwaschwemmung in da Papm
ned nur du

go des mit dem schlemmen hams in Griff de Jugos
a grüllarei und a Pivo lecker

jetzt hoi ma a Hülsn Prost

du bist heite schon der 2de den des wundat,
frogt mi da zivile,wia oft verunglückens den so ???

na jo friagga hots mi schon öfters aufbrackt oba de letzten 10 johr laffts eh guat :grin:
i moan des werd a so bleiben.
lg

moag i nit,
Weil entweder ich zieh zu fest an und die Schraube ruiniert das Gewinde, oder i muß dann alle zehn km nachschaun ob i e nix verlier, da macht des fahrn kan Spass mehr.
Alles was ich bewerkstellige ohne komplikationen ist der aus- einbau der Räder, wenn ich neuen Gummi brauch die Werkstatt braucht a a Gschäft und wennst vier Geräte zu betreun hat, bist immer gerne gesehen.

oba kum… wos bleibstn do a steh :grin:

greeeeez, ich