AUSFAHRER FÜR VLBG GESUCHT!

Hy,bin da jüngre Bruder vom Stunner und han ma am SA a KTM 250 EGS koft,wär bei na Ausfahrt ou dabei,aba bin ez eh no kle beschäftigt sie wida her zum richta!! Aba wahrscheinle kume eu eh ned noch well des denn mine Biker-Saison Würd :wink: MfG Andy

Sorry,i wollt sega dass des denn mine 1. Motorrad Saison würd :slight_smile:

uns gots ned ums schnellfahra, des künna ma wieda wenn ma aloa untawegs sind ;-).
Es kummand eh no a paar dazua wo oh ihre erste saison absolvierand.
Aba je meh dessdo bessa.

mfg, Jere

Es ischd super zum wissa,jo woaschd du zirka wieviel Leute mir jetzt scho in etwa wären!?

Lg Andy

hosch o da weag do ina gfunda. feine sach do hinna gea!

Jo, da jeremy isch scho flissig dra am lütt zemmtrummla, wird sicher an spass wemma mol kle me lütt isch wia immer nur zu 2. oder 3.

jo jo,des forum ischd echt a gfreute Sach!
Und,wieviel Lüt hondr mittlerweile scho zemm trummelt!? :slight_smile:

Mfg Andy

„NO TXT“ !!

wie gehts dir mit der zusammenstellung für a ausfahrt?
organisierst eine toy run im westen :wink:
wieviele „mitfahrer“ hast denn schon?

grüße, max


und mir sind wir schon auf 10 Leuten, wobei diese auch wieder Leute kennen die auch noch gerne mitwürden. Ich bin mal gespannt auf wieviel wir noch kommen.
Toy run wär natürlich was, am besten ein 3 Länder Toy run ;-).

mfg, Jere

Grüßchen

Hoi zäma,

Zwoa, drü sunnastrahla, und mine Gashand zuckt scho… Jere, git as scho an termin für an erste usfahrt? Des mit der Eröffnung vom Motobike z’breagaz hon i leider verpasst, sorry - wär gern ko und hätt eu kennaglernt (hon i aber leider erst hüt gleasa, bin a kle wenig im forum unterwegs, i gibs zu).

Nächste woche hin i urlaub - heband dumma, dass es weater so blibt…

lg Agnes

zuckt o scho.
Machsch urlaub im ländle oda fahrsch furt?

Was mi intressiera tät: wer hott da bock alls scho wida agmolda?
bi mir hott sichs durchn wintereinbruch kle verschoba, hoff es klappt mit deam wochenende.

Und denn wird endlich mol gfahra :slight_smile:

gruass, daniel

Hi Daniel,
Jo, i blib do - wetterabhängig ob i a kle schifahra oder mopetta gang :-)) und sus einfach ful si und nix tua!!!
Aber an längara motorradurlaub ischt denn mitte mai plant - entweder dütschland uf neabastrossa oder „Route des Grandes Alpes“ (vom Genfersee nach Nizza - klingt guat, gell?) :slight_smile:

Agmolda ist sie scho, aber no nid usgwintarat - des mach i aber die nächsta täg, und denn gang is mol vorsichtig a…
schöna obad, muss jetzt los, tschüssle!
Agnes

Hi Agnes,

mitm Urlaub hosch vollkommen reacht, wörre ma im April/Mai o gönna und denn endlich mol is Südtirol fahra d Dolomiten mol befahra.
Wörr denn eh no an Aufruf starta, villicht mag jo jemand mit für 3 oder 4 Täg, gitt do so a Aktion vo einiga Hotels dött dunna, do kasch um 35€ übernachta und hosch a Frühstück und Obateassa dabei. Denn blibt mehr Spritgeald übrig g

Aber die Nizza-Sach hört sich o ganz nett a :slight_smile:

Bis dött ane heat dr Jere sicher die Mail-Liste zsäma. Dolomiten sind an Hammer, war vorletzta summr döt - wird dr fascht trümlig vor lutar kurva :-)) ciao, agnes

jetz hobe grad no a grössere vorfröd!
Kasch du unta a spezielle gegend empfehla?
Bei soviel Kurva muass ma i deam fall mindestens 2 pärle knieschleifer mitnia :slight_smile:

Gruass, Daniel

Hoi Daniel,
Ich hin im Steineggerhof „Domizil“ ghia (www.steineggerhof.com), feines motorradhotel, triffst hufa lüt dort. Lit oberhalb vo Bozen, und vo döt us kascht praktisch überall ane, üsser vielleicht die östlichsta dolomiten, je nach sitzfleisch und tagestoura. Gardasee, Sellarunde, Mendelpass - alles in „Griffweite“.
:slight_smile:

Hi Agnes,
danke fürn Tipp und fürn Link vom hotel.
Isch immer am beschda wemma solle Infos us ersta Hand vo jemand hott wo sealba schomol do war.
Derfe froga wia lang dunna warsch? a ganze wocha? i hob a verlängerts wochenende mit 4 täg plant.

du bisch glob scho körig ummako hmm :slight_smile:

Gruass, Daniel

Jo, war a ganze wocha! und uan unziga tag fieselreaga (und das im mai) - dafür hot as mi letztes johr in kärnten mit schnee verwüscht… naja, so wit umanand war i no nid, weil i immer alluanig gang, und denn mag i nid gär zu wit weg (nur so wit, dass di dr öamtc hola ka, wenns schlimm wird grins). Aber falls mol an tip bruchst, schick einfach a mail :slight_smile:

lg Agnes

dass dia ganza sacha alloanig durchzühsch, woass ned ob i des künnt. Grad wenns witta weack got, und di absolut ned uskennsch inra gegend.
Hond bi dir d lütt oafach ka luschd zum mitgo, oda hosch im freundeskreis o so wenige lütt mit nam motorrad (wias bei mir da fall isch)?

Jo, wenne a frog hann mealde me :slight_smile:
Danke

Gruass, Daniel