AUSFAHRER FÜR VLBG GESUCHT!

isch scho montiert.

I wär grüscht

wocha ischas bi mir o so witt.
am wochenende solls eh reacht schöa si.

villicht künnan jo die wo scho fahrbereit wärn a eingewöhnungsrunde am wochenende fahra, falls interesse bestoht…

Gruass, Daniel

zerst no an neua Hinterreifa ( hob koa Pickala kriagt) hob i aba scho bestellt - kommt Freitag.
Samstag kann i ned / evt. Sonntag

an neua hinterreifa bruche nämlich o no, woass o ned ob sich des dia wocha alls usgot.
sus wenns ned got hald a anders mol.

git as kaum motorradfahrer, deswegen meistens alluanig unterwegs. früher bin i viel mitm freund gfahra, aber das heat sich inzwischen ou erledigt grins. Also düs i halt alluanig umanand - hot den vorteil, dass ma tua ka, was ma will - aber manchmol ischt as scho langwielig, zugia…
Und wenn di nid uskennscht innara gegen, git as a ganz einfachs mittel: gute karta mitnia! :wink:
tschüssle, cu Agnes

ka scho vorko dasse ab und zua mitnam kolleg fahr, isch aber o eher sealta, weila im oberland wohnt. Do fahre liaba am firobat no schneall a wälderrunde, und i bin happy :slight_smile:
Na im ernschd: drum finde die aktion was da jere do gstartat hott echt guat, anscheinend simma jo scho einige lütt.
Bin gspannnt…

bis denn, Daniel

wenns Weatta guat isch am Suntag a Ründle

vielicht will jemand mit?

dia erste Runde gfahra und es war supa

War ein Traum wetter heute bissele Kalt aber schön diese Beschleunigung zu spüren ist einfach nur Geil…;-))

wär ich gestern auch besser ne Runde gefahren - definitiv letzter Tag der Schisaison (jedenfalls für mich) - Rippe gebrochen. Werd heute mal versuchen, ob man trotz Rippengurt Banditin fahren kann… :-)) Sonst wär die ganze Woche Urlaub im Eimer. seufz
Wünsch Euch einen besseren Start in die Saison, lg cocolina Agnes

na da wünsche ich mal gute besserung. und möge die Federung deiner Bandit dich schonen :wink:

Meine e-mail hast du ja schon, wenn ihr zu Ostern eine Ausfahrt plant, dann lass es mich wissen.
Wäre gern dabei.
lg aus Wien
André

bin geschdern d faschina gfahra, traumweatta, und ned amol kalt, grad s reachte ründle zum wida inekumma.
was me gwundert hott: es warn so guat wia ka motorradfahrer untawegs, uf 140 km simma ganze 2 stuck entgegako. Sind dia alle so verweichlicht dass si ersch wida fahrn, wenns 25 grad hott???

Ansonsten: wär uf jedafall dabei wemma etz go mol alle zemm a ausfahrt macha tätn (muass allerdings no uf min neua hinterreifa warta)

gruass, daniel

des isch echt ärgerlich, do täts weatta passa und denn kamma trotzdem ned motorradfahra go.
siasch, drum fahr i numma schi g

na, wünsch da a guate besserung und dass schneall wida fitt bisch!

gruass, daniel

bis Oberstaufen und den übern Wald ussa, do warn allerdings viel Moped umanand.

isch a lässige strecke. Aber wias schint sind im düttscha d motorradfahrer a eck härter als bi üs g

Gruass, Daniel

wohl vo deam kumma, daß dia jo Saisonkennzeichen hond wo einfach vo April bis Okt. oder Nov. gealten, ohne zum se hintalega
des sind denn dia Zahla

wohl vo deam kumma, daß dia jo Saisonkennzeichen hond wo einfach vo April bis Okt. oder Nov. gealten, ohne zum se hintalega
des sind denn dia Zahla 03 10

vo deam her hommas z östrich scho fein, do kaschas abhola wennd witt, und zahlsch oafach vo deam tag weack wida.

Die ersta paar Usfahrta bruche immer wieder zum wida a Gfühl kriaga fürd Maschina.
Aber sobald ma wida dinn isch tätma am liabschda jeda tag fahra

Gruass, Daniel

aber ma merkt scho daß oanam des Gfühl für Kurva no abgot.

Grüaßle Manuel