und des is gefühlt für mi scho xx Jahre …Trotzdem anes da wenigen wos i von Moderna Musik her mag …woarn halt Profis , in meine Ohrwaschln , a scho wida a Guats Zeitl her
… die nächten VIER Saumstoge san mit sehr schönen Sacherln vaplant … und Sunndoch regnts eh immer oiso … bleima im KÖÖ und prack ma a poor Schnuuka Kugeln … do werma ned noss nur vom Singl Molt.
Jo des dad i a ned mochn …Nur Noarrn dadn des mochn bei da Beschissenen Klassen Einteilung von 1-750 ccm …da kannst am Bergal jedn Stein kennen …wurscht a Faire Tschäänz hätst dann eh bloß mit sowas …(wos Natirli ned zuaglassn ist )
ois Ander is fürn Hugo -und Zeitverschwendung
wenn i aum ölberg wü, geh i zum wirtn meines geringsten misstrauens und sauf mi nieda. daun bin i a im öl. des geht bei mir sogor recht schnö, weil i von dem zeig nix vatrog. is oiso a bülligs ivent.
oder wos ? …na jo suachsta halt Anen aus …gebn duads Die (wenn i koan vagessn hob ) in Inschbrugg , St .Eieamark , Pifgonien und Israel …obwoi den dad i ned Bevorzugn , weyl da rennan maunchmal zuviel Judasse ummadumm , so hört man
Eigentlich recht gern oba da Gerry is am Sonntag ja im Köö a ruhige Kugel schiam
Entweder hod er sei Meinung geändert oder ihr müsst euch besser absprechen
Betreffend AC DC…ich vergleiche nichts mit denen ist einfach auch eine Band die mir gefällt
Schreibst eben wenn ihr oder du es wisst wegen morgen