Auswintern

da unsere,sogt woll des gleiche :eyes:
heite solls regnen und scheien,schaut mal aktuell nit danach aus,
oba konn jo noch werden.
griasserl

Auswintern? Hat der Winter schon angefangen? :dizzy_face:

:wink: :grin: :sunglasses:

…mit deim Traktor konnst jo a im Tiafschnee fohrn :grin:
lg
martin

i bin am 15.02 des erste moi wieda gfahrn und foa seit 22.02 jedn tog.

scho 700 km gfoan^^

mit Regen 305 schöne km, zum Teil sehr saubere Straßen nur wo die Bauern schon wieder den Dreck von die Felder rein bringen ist es zum aufpassen!

Bayern, Salzburg war kein Fehler heute zu fahren!

Wer hod Heizgriffe ?? Wer hod a Thermo Gwandl ??

de heizgriff san owa scho klass, wenns wirkli amoi 5 grad hot und schüttet. do bin i letztes joar scho 2 oder 3 moi froh gwesen drüba

des textil zöht ois thermo gwandl :grin:

greeeeez

… nur - wenns 5 Grad hod liegn meine Taferln scho seit zwa Monat bei da Wüstnrot :wink: und i hob GSD a Fuassbonhazung :grin:

… zöst du ois Schwuchtla :wink:

bled is nur, dass da de 5 grad und regen a mitten im somma passieren kennan am niederalpl …

… wos is daunn erscht aum Alpl wenn aum niedaren scho so huschi is ? :wink:
Na im ernst … vo +25 auf +5 aum söbm Tog IM SUMMA hob i do in unsara Gegend no nia ghobt.

geh, i hob a scho amoi schnee im august ghobt. olladings aum glockner obm. wir homs daun recht eilig ghobt zum owakumma wias zum schneim augfaunga hot. is owa scho 15 joar her oda so.

Eisregen im August am Hochtor wars bei mir!
do is’ ma’ dann leicht überrascht!
lg
martin

… da Gerry bscheisst eh wida hot se der doch an Bio-Thermoanzug in Form von aana 5 cm dicken Speckschwoartn ogfressn … do dads mi a ned fruisn … :smiling_face: :grin: :wink:

bin heute auch die ersten km in 2014 gefahren.
:sunglasses: lässig woas :wink:
griasserl

ma siehts nicht genau,aber am hittel steht 1600 meter übern meer :grin:

Schneefall von da Europabrücke bis Sterzing. In Sterzing san dann um 3 Uhr Nachmittag 30cm Schnee glegen, womit si des weiterfahren besprochn hat, des kann nix. :cry: :face_with_diagonal_mouth: :eyes: :cry: :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: :eyes:

do wird ma’ jo beim hinschauen scho koit!
lg
martin

… seit 2013 <Dolo Tour 1000ps> bin ich belehrt … es war natürlich „cool“ am Passo di Giao aber es machte irgendwie Spass da rauf zu fahren und der Schnee wurde immer höher (natürlich nur neben der Strasse) :wink: