Behindertenparkplatz

einen mann schon … die üblicherweise vorhandene form der männlichen lulus nicht.

°lp°

man sollte ihn in seinem eigenen fett schmoren lassen und ihn fragen, ob ihm nicht bekannt ist, daß geistig behinderte menschen keine fahrerlaubnis erhalten. zusätzlich könnte man ihn zb fragen, ob er selbst auch einen führerschein besitzt. auf die ziemlich sicher folgende -oder ähnlich gestellte- frage „wia maanens denn des …?“ könnte man zb erwidern: „und sie … ? wollen sie behaupten, daß körperlich behinderte auch geistig behindert wären ?“ – zum beispiel … ;-}

°lp°

 
 
kann i bestätgen :grin: :grin: :grin: :grin:
 
 
greeeeez, ich

 
So ein Mist!!!

[image]http://www.dapraesi.com/ArcorGifs/Smileys1/ja.gif[/image] [image]http://www.dapraesi.com/ArcorGifs/Smileys1/klatschen.gif[/image]

naja, des is afoch a bissl bled geschrieben :wink:
sie meinten „diese“ 3 plaetze freihalten … :grin: :grin:
aber so wies steht isses schon sensationell, darum musste ich des knipsen :smiling_face:
die einparkprofis gibts uebrigens auch unter den sogenannten maennern, des will i schon noch anmerken :wink:

ok … aber beim moto-gp is das zugegebenermaßen schon schwieriger bei mir … ;-}

°lp°

die 40 minuten wirds ja noch warten koennen … :grin:

… psccchhhht varot net ois … :wink:

find’ ich auch … dafür schau’ ich mir, ohne mit der wimper zu zucken, die 125er und 250er in der wiederholung an, wenns justament dann sein soll … ;-}

°lp°

  bei dem bledsinn wos  de österreichische nationalmonschoft   zom spüd is des bei mir  normal koa problem!

  i sog do nur  dont drink and drive! und wens  a nur mit´n Rollstuhl is!

  oiso so ofensichtlich woa des  bei mir natürlich net .  i sog nur buschn und so!

i Drive ja a Goar ned :grin:,sondern i Park,sicht ma doch :grin: :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:,nur am Ungewohnten Orte ,trotzdem kann des was weil so Richtig umfalln kannst schwer sehr schwer :grin: :eyes:   wens d do koane freind net hazt don miasatzt woascheinli duat übernochtn a no :grin:es sei den  derjenige is mitn  rollstuhl muatz a trickser!

Lg Gonzo :grin:

[/quote]

[/quote]

Jo da wirst scho Recht hobn aba bei De Freind Die i hob, :eyes:,fladerns ma Den Gschiss,Rolli ah no :grin:,weil des san Die Wahren Tricksa,De kennen da Goar Nix :smiling_face: oiso muast erst wieda  duat übernachten und des  ois ohne  alkohol  und  anara deckn -na schauderhoft furchterbar! :wink:

Lg ana von de Walldorfs :dizzy_face:

[/quote]

Jojo de ämter. I woat seit 8 monaten drauf dass da vater staat überhaupt amal anerkennt dass i behindert bin, da is vom parkausweis no goa ned zu redn.

Edit: so vü rechtschreibfehler derfns dann do ned sei (tablet hoid xD)

hast einen Unfall ghabt?
Was ist los?

Jo mi hod ana zamgfiat. Seitdem fehlt ma a haxn.

Grad erst an meim geburtstag (19.03) mei hoffentli letzte op ghabt.

Des mit de behörden is so a schaß…

mit dem Moped?

Wie gehts da? (nicht körperlich)

Jo mit meina honda. Die is leider fetzn hin.

Mir gehts eigentlich eh ganz guad nur zipft mi des krankenhaus scho an. I woa seit 19.august immer patient und abgesehn vo hin und wieder heimurlaub immer in krankenhäusern oder reha…

Muas ma hoid a neiche kaufn, allerdings erst nächstes jahr :wink:

Ps: aja automatik oder handschaltung miassats hoid sei xD