Bier und Frauen

…zwar schon heimfahrn, oba lang ned und da erste Punsch ghört dir :slight_smile:

Wann kommst du heut? Schon um 17.00?

taschentuchrüberreich


gglG
Mausizahndi :wink:

…mit der Eva zwinker

I bin mir meiner Schuld eh bewußt, dass i in letzter Zeit so wenig zum schreiben komm schäm … es liegt aber ned an dir mei Eisblumeamfenster!


schonmalaufwärmpunschreinstell

gvlG
Mausizahndi :wink:

jetzt fährst doch zhaus?

hmm …

na ich komm a bisserl später, mußt den ersten punsch halt irgendwann mitten drinn trinken, die ersten zählst einfach ned g

ggvlg
bärlibär :wink:

ich tipfel ja auch nur viel wenn i in der firma bin, im richtigen leben sitz ich ja auch ned dauernd vorm kastl mei eiszapferlimwintersonnenlicht

bist wieder im u-boot?

gutenmorgencappucchinoreinstell

der aber ausführliche praxistests vorangehen sollten :wink:

…kommst den ca.? Nur damit i mir meine Punschrationen einteilen kann…gg

Ja fahr doch nach Haus, weil noch 2 Leute mit sind, aber ich bin der Fahrer und entscheide wenns gen Heim geht :wink:


gvlG
Mausizahndi :wink:

…amoi ned!

Bin zu Haus Lebkuchen backen…mei Schokoglasierteslebkuchenherzerl! Soll i dir am Abend a Kostprobe mitbringen…für di mach i des glatt!


nvmgglG
Mausizahndi :wink:

ich werd erst so gegen 20.00 kommen.

tu aber punschtechnisch ned auf mich warten.
hab irgendwie ned gschnallt das das scho so zeitig losgeht.

aba wenns geht a bärlibäerspezialeditiion in herzform ggggggg

maa sogar beim backen denkst an mi mei schokoklasierteerdbeern

ggvlg
bärlibär :wink:

schmachtkleineträneverdrück

Wird mir unendlich schwer fallen so lange auf dich zu verzichten, aber da muss ich jetzt wohl durch…ich werde warten :wink:


Vormittagsespressoreinstell

…Kekserl nur für di und bring dir´s mit…versprochen!


I denk doch immer an di mei Schußrumimtee!


vlG
Mausizahndi :wink:

müssma leider durch mein winniepoohnachmittagskaffehäferl!

aaaaber nur zur info: mit hats bärli grad geflüstert das vor 19:00 uhr eh niemand kommen wird von dera pagage, hats gsagt.

i hoff halt nur du gehst ned scho um 20:15
zursicherheitaträneverdrück

bist oag, ned a arbeit machn extra für mi.

von dir würd i sogar die verbrannten reste vom backblech kratzen und mit wolllust verzehren mei sachertortenmarzipanroserl :wink:

…guat zu wissen, danke für die Insiderinfo mei Schneeweißesschneehaserl!

Hab mir eh auch gedacht so gegen 19.00 zu erscheinen und i bleib garantiert länger als 20.15…tränemitmeimtaschentuchabwisch

…eh grad dabei, is goar koa Mehraufwand! Für di mach i des doch gern mei Schneeflockerlamheiligenabend!

Werd di heut Abend sehnsüchtig mit meine selbtgebackenen Kekserl erwarten…


gvglG
Mausizahndi :wink:

bin i jetzt aber froh dasd eh länger bleibst :wink:

warum fährst eigentlich mitn auto? des versteh i nämlich ned. … aber alles kann i ja ned verstehn, sonst wär i ja der moses und der bin i ned, das weiß ich weil der hat übers wasser gehen können und i bin voll untergangen wie ich des versucht hab :wink:

vielleicht nehm i kurz mein junior mit wenn er will und bring ihm nacha zu meiner muttern runter :wink:

du bist so guat zu mir, i sitz scho den ganzen tag da und wein vor rührung mei angelinajolieundjenifferlopezineinem

kanns scho goa nimma erwarten, wenn i mathematisch so guat ward wie der %%&%$$§§ tät i jetzt die stunden und minuten zählen gggg

Also i erklär dir des am Abend warum i hoamfoahr…

Willst deinem Nachwuchs die 1000psler wirklich antuan? …kloanes Scherzerl…i glaub er wär von den Damen heiß umschwärmt wannst in mitbringst…fast so wie der Papa inifetz

…Bärlibär…ned weinen sonst kumman mir a glei die Tränen…i würd doch alles für di machen mei Einseraufeinerprüfung!

Werd jetzt wieder meinen häuslichen Pflichten nachgehn…will ja mal eine perfekte Hausfrau werden :wink:

ssvlG
Mausizahndi :wink:

mir ja nix zu erklären, is ja eh ok.

a so a bledsinn, gar neimand wird da umschwärmt, brauchst do ned einifezn. :wink:
wahrscheinlich kummt er eh ned mit, der will ja nur zum hundsviech.