Bier und Frauen

deinen ehelichen pflichten gehst nach! zhausfoan muaßt! i glaub da bahnt sich was an muahahaha

na spasserl, putzen sollt ich auch wieder mal, kumm oba nie dazua.

mittagskaffeetscherlreinstell

…Mutter leicht an Hund?

Die Kekserl san scho fertig…werd jetzt mit den Abendvorbereitungen beginnen :wink:


bis heut Abend
Mausizahndi :wink:

…hör auf, mit sowas scherzt ma ned!


Geht mir beim putzen eh genauso, oba was hilfts amoi in der Wochn muass es sein. G.s.D. hob i nur a winzige Wohnung :slight_smile:

an jungen labrador, des großte gfraßt vom wienerwald!!!

deine keks warn aber ned bsonders die habsn beim heimfahren grad mal vom zeitlosen bis zum wiederwaldsee ausghalten gggggg

danke nochmal, wenn ich mal backen lern kriegst auch welche :wink:

ggvlg


Wie war dei WE? Ich hoffe gut!

Gfrei mi heut scho ganz narrisch aufs Punschen … wann i di wieder siach mei Wärmendeshauberlbeiminus10grad!


ggvlG
Mausizahndi :wink:

weekend war total unaufregend, hab genau nix gmacht, war aber auch ned das schlechteste.

yep, werd sogar versuchen pünktlich zu sein mei
schönstesilvesterraketn g

bis am abend :wink:

I kann ned kumma seufz, heul, wein

Bitte trink an Punsch für mi und denk gaaanz fest an mi…werd selbiges mitn Bier bei meiner Freundin machen…


ggvlG
Mausizahndi :wink:

mei lamettaschlangerlamfertigaufputzenchristbaum :wink:

hab brav an glühwein für dich mittrunken und pasusenlos an dich dacht, müßtest permanent schackerl ghabt haben :wink:

vielleicht machma eh zwischen weihnachten und neujahr nomal was, hoff du kommst dann!

ggvlg
bärlibär :wink:

…mei Aspirinnacheinerdurchzechtennacht!

Du müsstest ja a dauernd Schuckauf ghabt haben … hab natürlich a Bier für di mittrunken…

Die Fotos schaun ja super aus…hab i voll was versäumt seufz

Also wenns nach Weihnachten wieder was machts werd i mir des ned entgehn lassen…i werds zumindest ganz fest versuachen gg

wünsch dir noch an schönen Abend
Zwickabussal
Mausizahndi ,-)

no txt

gruß
speed

durchzechten nacht klingt ned gut! gg

kaltenwaschlappenrüberreich

schau ma mal obs sich nochmal ausgeht. aber wir san jo no jung, wir schaffen des scho wieder mal, spätestens im sommer auf ein eispunsch mei fioccoerbeerschokoladeeisbechermitschlagdrauf :wink:

ggvlg
bärlibär :wink:

…is halb so schlimm! War ja a netter Abend da ertrag i die Nachwirkungen mit Würde gg

kaltenwaschlappenaufdiestirnleg

Spätestens im Sommer müss ma amoi gemeinsam ausfahrn mei Erstersonnenstrahlnachnwinter!

Werd dir morgen noch an speziellen Weihnachtsgruß schicken…heut geht´s sich leider ned aus - bin im U-Boot

gvlG
Mausizahndi :wink:

mal ausfahrn is a gute idee mei kokospunsch <==== den hab ich grad trunken, der war mörderisch!!! leider habens ma den adventmarkt unter hintern zugsperrt, jetzt wo i den guten punsch entdeckt hab :frowning:

bin scho voll aufgeregt wegen deinem weihnachtswunsch, kann heut sicha ned schlafen g

nmvlg
bärlibär :wink:

…Größtespackerluntermweihnachtsbaum!

Hab dir meine Wünsche ins GB gschriebn, weil dei E-Mail Adresse ned gspeichert hob schäm

Guat dass du den Punsch nu heuer entdeckt hast, dann wissen wir nächstes Jahr wenigstens glei was wir trinken :wink:

ggvlG
Mausizahndi :wink:

hab dei posting erst jetzt glesen, wie konnt mir des nur passieren mei schönstesilversterraketnamklarensternenhimmel!!!

hmm, woa a a bisserl wenig auf 1000ps in letzter zeit, mi gfreuts grad ned.

wünsch dir auf jeden fall an guten rutsch, alles alles gute und das all deine wünsche in erfüllung gehen.

tu schön brav feiern,

ggvlg
bärlibär :wink:

…du bist mir ja scho so abgangen!

War ja a ned so oft online…mir geht´s momentan genauso wie dir gg

Wie geht´s dir so? Hast Silverster guat überstanden? I war in Loipersdorf a bissl Entspannen…war super!

Sehn ma uns am Mittwoch mei Schweißtreibensteraufgußindersauna?

gvlG
Mausizahndi :wink:

mei verdauungsschnapserlnachanschwerenessn, hab silvester eh gut verbracht.

therme des klingt wirklich entspannend, wirst ja jetzt wieder vollkommen erholt sein.

jo, irgendwie interessierts mi do herinnen im moment ned.

wegen mittwoch weiß i no ned, kommt drauf an ob mei junior am weekend spielt oder ned. wenn er ned spielen muß fahr i nähmli am mittwoch am abend noch kitzbühl schifahren, bin eingladen.
schau ma moi!

vlg
bärlibär :wink:

…Kitzbühl! I mag a!!!

Hmm…also i würd mi natürlich gfrein wann ma uns wieder sehn (eh kloar!)…


Sag hast du eigentlich den Messenger? I nämlich seit Kurzem schon und da würd es sich a ned schlecht schreiben. Wenn ja mei Adresse is sylvia_eichinger@hotmail.com

wünsche ein schönes Tagerl
gvlG
mausizahndi :wink:

is geil dorten. a ex arbeitskollege hat in kitz a schihüttn mit skidoo und allem drum und dran. is imma die volle hetz, nur so wies ausschaut wirds dieses wochenend eh nix. :frowning:
aaaaaaaber der winter is ja in der beziehung no jung ggg

also wie ausschaut seh ma uns :wink:

naja des grüne kegelmaxerl sitzt da links unten im eck, aktiviert hab i eam aber no ned. schau ma mal. bin im moment a bissl lax g

lg

…ned dass i dir des Skifahrn ned vergönnt wär, oba i gfrei mi dass wir uns heit sehn…bin natürlich da wennst a kummmst! :wink:

Gehhh…gib dir an Ruck und aktivier den Messenger! I hab zwar a total lang braucht oba jetzt wo i ihn hab taugts ma total…dackelblickaufsetz


In freudiger Erwartung des heutigen Abends
Mausizahndi :wink:

PS: Mei Kollegin kummt a!!!