Biker helfen Tieren 2010

Am 27.6.2010 sind wieder alle aufgerufen an der Benefizfahrt zu gunsten des Wiener Tierschutzhauses mitzufahren.

Wer kommt mit?

LG

Sylvia

bitte, woher stammt die info ? insiderin ? arbeitest du vllt in der quarantäneabtlg ?

I find nix (noch ?) auf der webseitn und bekanntmachen tut das ansonsten die banditin29 … :wink:

I foa mit zb … hoffentlich schwimmt heuer ned wieder der ‚erste‘ termin in den muren davon …

°lp°

Insiderin

Plakate und Info auf der Homepage kommen noch, wollt es nur vorab melden dass ihr den Sonntag
schon jetzt reservieren könnt.

LG

Sylvia

danke, ist bei mir schonmal reserviert und der nächste sonntag auch mal gleich vermerkt als ev ausweichtermin - ma waaß jo ned, was die welt mit dem wetter vorhat … ;-}

die frage nach der quarantäneabtlg kam deswegen, weil es der „Zicke“ nun sehr gut geht und es hätte ja sein können, daß … der bezügliche kontakt ging auch in richtung moppetfahren … :wink:

°lp°

Hallo, wie versprochen das Plakat.

Lg

Sylvia

jo, super, jetzt hat die sache das vertraute g’sicht vom vorjahr … :wink:

jetzt fehlt’s nur noch auf der homepage - und vielleicht solltest es auch in deinen eingangstredd einfügen (?);
der mensch isst ja bekanntlich stark auch mit den augen … ;-}

Jo - do bin i sichalich wieda dabei.

A Wengal Viecha schaun (a Olpo hod´se a scho augmöldt hob i gsegn).

Wor voriges Joahr gaunz nett und ned sovül Söbstbeweihräucharung ois beim Spülzeich-Lauf. :-))))

A Wengal Viecha schaun … Wor voriges Joahr gaunz nett

na wennst eh scho durt worst, hättst mitfoan a glei kennan … ;-}

und I hob mit 10 lose 5 brauchbare gewinne ghobt :wink:
mei sitznochbor in l’burg hod glei de 2 hauptgewinne gmochd - mit 3 lose …

a Streicheleinheit mit einem Schaf?

ui, des wär’ schwierig, außer es is a ganz klaanes … :wink:

ich hab 2 rucksäcke derwischt, gut für a tagestour und annehmbar zum tragen.
no 3 klaanigkeiten, I waass nimma. aber es waren moppetspezifische sachn und ka ausschuß, den a händler nimmer verkaufen wollt’ … I hab alles verschenkt bis auf an rucksack an leit’, die nix qunnan ham … aber es hat eher jedes 3. oder 4. los qunnan …

du schaust dir jetz des Video an, und dann bist gfälligst erstaunt!

danke

und mitgerissen und gebeistert, dankesehr

das würd ich ja aber das mega sagt mir es läuft ein download aber es läuft nix, seh ich am stream und den belegten ports und den gestarteten anwendungen.
schad um die zeit des funkt ned…

Na geh, Olpo,

du bist scho a Goaschtl.

Jetzt fümt de Flutschen extra sein Popo und du schaust das ned an :grin: :grin: :grin:

Dr. Pezi

vaschissn

isjo kana der wia a pavianpopo ausschaut, weil er isja ned gflogn und da herin gehts um tieren helfen … I mog eher wos zum thema 27. juni schreim und ned über des blede video, des si versteckt … :wink:

bei mir aaa

i lad des jetz bei mir am Server
wennst 20 Minuten wartn kannst

 
 
 
I wor jo eh mit. Nur beim Fliega hob i grod no wos trunkn und bin relativ rosch wieda gfoahrn, weul i aun dem Tog no wos vua ghobt hob. Owa klan und unscheinbor wia i nunamoi bin, hoßt mi vamutlich iwasegn. :dizzy_face:
 
Dafua waß´ i jetz endlich, wo i Di hintua. Beim Kurzbeina-Stamminga hob i jo scho gsogt, daß i Di vo irgendwoher kenn. Mei Gsichtserkennungsprogramm funktioniert oiso no. :wink:

 
 
 
Na - a Blinddate mit an Staff, den´s extra 3 Tog ned fiadan.
 
Do bist daunn in 2,13 Min. aum Südtirolaplotz, z´fuaß und in Flip-Flop´s. :grin: :grin: :grin:

Beim Kurzbeina-Stamminga hob i jo scho gsogt, daß i Di vo irgendwoher kenn. Mei Gsichtserkennungsprogramm funktioniert oiso no

des xichtproggi schon vllt aber des mittelkurzzeitgedächtnis ned: des woa beim fischa … :wink:

 
 
Is jo gor ned woar. Beim Fischa woarst jo Du gor ned, dafuar wor de Holländarin durt (de schiache Ossl). :wink:
 
Des woar vielleicht a Entteischung - iwaroi hearst imma, wia fesch de Mädls aus Hollaund sei soin - und daunn sowos. :sunglasses: