Bikertreffen - 05.05.2009 20:42

[align=center]Einladung zum Motorradtreffen des MC MAD DOGS [/align][align=left] [/align][align=left] MC MAD DOGS  20 Yeas on The Road[/align][align=left] [/align][align=left]von 8. - 10. Mai im Clubhaus Wiesfleck 106 im Burgenland[/align][align=left] [/align][align=left]EINTRITT FREI[/align][align=left] [/align][align=left]Fr: Anbiken , Begrüßungsfusel[/align][align=left]Sa:  Standln, Live Lagerfeuermusik, Stripshow, Bierzelt , Camping Frei[/align][align=left]So: Aspirin und Frühstück Gratis.[/align][align=left] [/align][align=left]Auf Euer kommen freut sich der MC MAD DOG´S[/align]

äääähm…

DA FEHLT DES WICHTIGSTE!!!  —>> darum und uhrzeit und WO IS DES?<<—

greeeez, ich

haste heit lei scho wos trunka :grin: :grin: :grin:

steht jo eh ols do  :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

bussale… Smile!!!  :smiling_face:

hallo mein schatz!
das man vo dir a ma l was sieht :smiling_face:

wie gehts da denn?

greeeeeeeez, ich

ps: na, hob nu nix gsoffn. und was a „wiesfleck“ is was i a nit^^

hab nur gefunden
MAD DOG’S MC AUSTRIA MAI TREFFEN Wann: 08.05.2009 20.00 h Wo: Wiesfleck/Pinkafeld - www.hot-iron.at

bist wieder blind wie en maulwurf???..steht jo eh alles da und wenn ma nit weiss wo wiesfleck is>>>>>>>>>>map24 oder google is dein freund

da neo

PSCHT!

muss jo ned jeder wissn, dass i mei brille verlegt hob :eyes:

greeeeez, ich

jo danke… geht eh recht guat… und dir?? ols paletti???

lg11111111111111111 :wink:

sicha!

du, wann treff ma uns denn wiedermal auf a pizza? :wink:

greeeeeeeeez, ich

könn ma wieda mol mocha…
du gibst ma afoch bescheid wonn du neta am weekend orbats und i guck den lei amol das i des mit mein junior hingriag… vielleicht schoff is jo echt amol… das i aussi kim :eyes:

owa i denk schua !!!  :wink:

lg

mach i. sofern si dei handynumma nit gändert hot, ruf i di bei zeitn an :sunglasses:

greeeeeeez, ich

ps: host scho a möppmöpp?