Bikestudio in Klagenfurt

Als technisch versierter und kritischer Kunde :eyes: kann ich Bikestudio sehr empfehlen :wink:.

• Technisch professionelle und sehr sympatische Leute.
  • Überschaubares Volumen und damit sehr individuelle Kundenbetreuung.
  • Saubere & helle Werkstatt.
  • Keine Markenbindung, 2-rad Meistertitel.

http://www.bikestudio.net/

LG Sunte :grin:

P.S.: am Foto bin ich übrigens in Fahrtrichtung gleich rechts nebem Baba Zanetti und Toecutter,
die auch auf meine Empfehlungen hören und sehr zufrieden sind :wink:

Du-Eppa ??? :dizzy_face:

Sofort a Ruah, Koffa :sunglasses:

Und nit vagessn: unta eintausend Kubik foah i nit amol Tschick kafn … :wink:

daun nimmst hoid Es Döschen…Do schau Des Oide hoib hinniche :grin:dod Eh Guat zu Dir passn :smiling_face:
…und hod sogar 602 ccm , Du Brezn :grin: :grin: :grin:

keine ahnung wie das mit die „sex-hundat“ oben passiert ist :sunglasses: on wos hob i bloß gedocht :smiling_face: ?
Hab ich gleich korrigiert auf eintausend :eyes:.

Da host :smiling_face:…is sogar mit 1200 ccm :wink:…will jo Nit so Seyn :grin:…auch Des passt Natirli Bestens zu Dir :wink: :grin: :grin: :grin:

Uuups … jetzt kommt´s mir erst (die Erkenntnis) … das könnte man auch interpretieren
daß ich ein lästiges Aas bin :cold_face:.

Nein :grin:…mit Nichten, und Tanten…Eha a Lässiges :smiling_face:…jo daß schon :grin: :grin: :grin:

HÄ??? :sunglasses:

Okay - was brauchst Du? Geld? :eyes:

…hods endli Klinglts bei Dir Ha??? :eyes:…Los sag an: :smiling_face:Wann , Wo , Wieviel , und Alles Kleine Scheine, + da übliche Schmääh hoid…Ach jo und koane Kiwara -Göll :grin:

Lg Pg

Gusch! :eyes:

Jetz haben sie ein bisserl vergrößert :wink:. LG i :wink:
(des bin i ( :sunglasses: ) und mei 2013er USA-Urlaubs-ZRX @ The Dragon in NC )

… is zwoa imma no so a schaass Kawamaki … oba wenigstens tuat oan die Foarb nimma goa so weh in die Augn … :smiling_face: :grin: :wink:

i konn mia des direkt buildich vuastöilln wias nan etzat innerlich zreissd … :grin: :grin: :grin:

isse wuascht - hauptsoch mia hom a gaude, LUMPI :wink: