…da Murl Bau vom Feinstn Yamaha eben 

scho zwoatakta daunn wos gscheids ned so a Reiskocha

…und wenn scho kan Reiskocha daun nemma halt sowas
…scho gfahrn?..wurscht i schon …fürn Aunfang duads des scho a 1 Zyl 2 T Murl Du Banausn 

ma wird do no a Scherzerl mochn derfn hoff das des da MK ned lest suns zreisst a se wieda de Pappn über sinnlose Beiträge 
Unheimlich lässiges Teil.
Heutzutage bist mit an 2 Takter leider a Umweltkastastrophe. Leider machen sich bei solchen Teilen die hohen Spritpreise a sehr bemerkbar.
Grüße
Alex wirklich Nix Persönlich
…oba De Meistn Foahrn nebn Ihrm Moppal Hauptsächlich aun Diesl und wos vabrennt Der ???..Öl Genau Öl und sonst Nix aundares …und des Stinkt no Viel Schlimma …
Lg Pg
Kann ma an Post ned löschn?
Irgendwas hast da falsch verstanden.
I bin a Freind der 2 Takte, aber außer de MX Hersteller und de moppaln, gibts leider nix neichs mehr.
I reg mi ned auf, i hab den 2 Takt Duft gern.
I foa a kan Diesl.
Des mitn stinkn kummt ned von mir, des kummt von de ganzen Greanan, de Angst um eanare Bam haum, und de Radlweg grün streichn, de muasst aupflauman ned mi!!
Gruß
Haha, welch Niveauwechsel!
Ja Pilgram, auf diese Art schaffst sogar du es richtig zu liegen. Ja ich denke auch, dass ich keine Bedeutung a la Beethoven erlangen werden, zumindest fuer dich nicht.
Haha!
… von da Frau Klaviertschick ???
Die Lügen und Fehlentscheidungen die der Verrein verbreitet san no ärger wei olle aunderen zaum.
Siehe Mariahilferstrasse, tolle Idee