Bitte an Nils !

…„g’follanan“ Kaummarodn derf ma ned zöhln, sunst hätt ma domois aufhearn miassn!!!

I find in Ring jo a Geil… owa a schod, das ma sich auf da Stroßn entweder fadisiern muaß, oda goar ned wirklich GSCHEID foahrn kaunn, wengan ewig deppat aufpassn auf de Rennleitung! :eyes: :rage:

Wos is heitzutog mit dena Mega-Eisn schon 2 Kilo auf da Laundstroßn… amoi g’scheid aufreissn… und schon is passiert, waunn’s di dabei darennan… Deckl weg, fiar Länga! :face_with_diagonal_mouth: :sob: :rage:

Die Rennleitung und die hohen Strafen ham mich zwar gejuckt, mehr gejuckt ham mich diese Nahtoderfahrungen :slight_smile:

fahrst halt um 06:00 morgens am Montag dei Runde.

 
a bisserle Aufklärn!
Es gab Zeiten, da hat niemand gefragt ob du mit omas häckelhaube gfahrn bist oder mit an blechern reindl mit an riemen dran. a bisserle später, wie die käfigtreiber sonn und feiertags immer schlimmer warn san hat ma erst ostern und dann a zu pfingsten den 100 eingführt denn wir dann jahre der dummheit vielzähliger verkehrsdeppen nimma andabracht haben. dabei haben die möppis von damals eine bremskraft ghabt da hast keine schwarzen strich ziegen könna.
wir hat einer so schön immer angführt, früher war alles besser und aus holz . vieleicht nicht aus holz aber die leut warn anders gstrickt und haben noch auf sich selber aufpassen können und haben nicht für jeden schas an rechtsadvokaten braucht.


und für mi BITTE a, Daun gehts in am Aufwasch :grin: :grin: :grin:

sunst muaß i doch no beym Deppatn Kxx Kuratorium, für Narrensichaheit auntretn :cold_face: :grin:

Lg Pg

da wiederum geb i eich völlig recht! Die Leid derfs ned abgenommen werdn auf sich selbst aufzupassen. Es derf ernan a ned des Gefühl gegeben werden das a Beschränkung des eigene Denken erübrigt.

Des Gefühl hat ma aber bei vielen Fahrern.

pilli - i glaub im doppelpack derpockt er uns net… :grin: :grin: :grin:

i glabat , dasa Des Goar ned wirkli merkn dadad, ob Wir do jezn a no Hackln oda Nit, Gaunz ofach Die Natürlichen Tarnmöglichkeiten Des Büroalltages ausnutzn, und bloß ned auffoin :smiling_face: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

vielleicht kennt ma ois hauselektrika arbeiten - so wie die zwa: [link]http://www.youtube.com/watch?v=ihiO672OzlM[/link]
:grin: :grin:

auskennan tu i mi net mitm strom, owa dafür hob i an kurzen in der hosen… :grin:

oda ois Englische Hausmasta, vielleicht is do a Platzal frei :grin: :grin: :grin:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=LEyHssjIPO8

Lg Pg

I hab schon mei Garelli auf DoppelDuplex umbaut … :wink:

SchonSchon … aber der is Uralt, dem kannst a ned unbedingt vertrau’n … :wink:

fkk-rider :wink:

 
Kuratorium hat gestern wieder eine Studie veröffentlicht, wonach bei Sonnenschein (niedrieg stehend) die Unfallhäufigkeit um 30 % sich erhöht. Die Verkehrsteilnehmer werden von der tiefstehenden Sonne geblendet und bla bla bla…
Da könnten ja dann die Nordländer überhaupt nicht fahren Schweden, Norwegen, Finnland da muss man halt rechtzeitig die Sonnenblende runternehmen oder ein Brille aufsetzen. Vieleicht gibts demnächst ein Verkehrszeichen „Achtung tiefstehende Sonne“.  die Menschheid verblödet zusehends immer schneller.

Wos hast demnächst???

Foahr in Wechsel auffe (A2) do steht des Taferl RIESENGROSS!!! (ri. Graz)

Jojo, sogoar DES muass ma earna sogn, weul sunst sans „überrascht“… jo es is schon söltsaum, das de Sunn auf und untageht…
nochdazua JEDEN Tog… a Wauhnsinn"!!! :hushed:

die tiefstehende Sonne is ja nur für diejenigen ein Problem die was gezwungenermaßen hineinschaun,
die fahrn dann langsamer und schaun hoit X-Mal, nur da kannst dir 2 Sonnenbrillen aufsetzen auch…
da wirst ned mehr sehen.
Da hilft NUR NUR NUR defensives Fahren von denen dich die Sonne nicht in die Goschn kriegen,
und die kapiern das der andere der was grad auf mei Straßn einbiegen will mich wahrscheinlich nicht sieht.

Diejenigen die die Sonne im Rücken ham fahrn gewöhnlich bis sportlich flott und sind dann für den anderen Unsichtbar.

Wichtig wärs das die Straßenverkehrsteilnehmer das ALLESAMT kapiern, und auch offen sind für sichereres Fahren.

Die meisten wollen nix wissen davon, die san zu cool. Fahr amal zum einem Bikerclub und zeig denen ein Buch…

Wennst so coole Typen wie dem Olpo ein Buch wie „die obere Hälfte des Motorrads“ leihst, dann werdenses ned lesen.

ihgitt pfuiiii…

Und gfährlich is was eher dann wenns plötzlich und kurz auftritt so wie bei uns, an einen Dauerzustand gewöhnt man sich und kann man sich anpassen.

des geht ja auf ka Kuahaut mehr.

… besser gwesn "ACHTUNG - PLÖTZLICH AUFTRETENDER BORA WIND VON RECHTS … :wink: es muss mit 1,5 Meter Vasetzern gerechnet werden … :grin:

Saurüssel: Richtig, Eins!

Weil man ja jeden Tag einmal gegen die Sonne fahren muss hab ich mir einen Streifen schwarzes Klebeband aufs Visier geklebt, Sonnenbrille ist Schwachsinn, aber COOL!

Gruss Sigi

:grin: du kennst mich doch gor ned :wink:

… war vor Kurzem in Salzburg. Hinreise - Sonne hinter mir - Rückreise - Sonne wieder hinter mir :wink: