Blockierte Muppets

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

konn er oba sölba nit.

is oba eh schod de reaktion auf eam. endlich wieda amol pfeffa in da suppn. :grin:
ob er jetzt an schas vazapft oda nit. wer tuat des nit, aussi i natürlich! :grin:

sicha vazapf ma ah gnua Schaaß owe der beste is jo gegen ollas und jeden drum geht a ma am Oasch owa der wü eh nur provozieren hoid so a richtiga Gfrießbiachla :grin: :grin: :grin:

man auf gefällt mir???

Ja stimmt, irgendwie is schon schad um mich. :wink:

… von dera Sortn soitat ma glei zwoa hobm … fois uns ana hinnich geht … damit ma nu aan hobm … :smiling_face: :grin: :wink:

…oan, zum auf’s Nochtkastl stölln und oweschmeißn… daunn faungat jeda Tog GUAT aun!

Mit mir fängt der Tag sowieso gut an. :wink:

… host vieleichd den Aufnahmetest fia de Muppetshow bstandn glaabst … ?

Heast heng woanders ob …

hätt a Verkleidung zum reparieren wer kann mir helfen???

… brauchst as lackiert a? :cold_face:

wos isn hin? de lorvn? des gwond? muasst di tummln, da fosching is glei bold wieda do.

das do herinnan an gibt der de vakleidungen sogor ohne lackieren repariert owa ig glaub des is a Fake

Seide ihr eigentlich immer so nachtragend?

… hoit bei uns trogt jeda sei Packl söiba … wos du tuast interessiert nicht … :rage:
und nachetrogn wearma dir sicha nix …

und vielleichd hüft da jo der Fuim amoi üba di söiba nochdenkn …

Günter Grünwald - Ja und... - YouTube

…der is scho guat der Grünwald… des sollte sich der Tschäpperer überlegen boid a wieda auf’s Maul fliagt… und hod’s ma hiaza g’hoifa… des Vasteh vom Groß und Stommhiarn??? NAAAAaaaaa!!! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

das ist der Unterschied, das Psycherl verstehts nicht, der Psychiater schon … :wink:

chin

Gusch tsomm. Und zwoa Olle. :eyes:

i hab ja gar nix tsagt

:rage: :rage: :rage:

chris

Owa Du weast noch :rage:

:wink: