Brüfpus

Der war nämlich heute am Leithabergl Hof - Donnerskirchen.

Der liebe und überaus nette Polizist ( das meine ich ernst ) hat allles gepfrüft und dann kamen die beiden Herren der Landesregierung. Der eine meinte … „schön schaut die aus für das Baujahr“ und der andere … „sie haben ihren Seilänza valoren“ :grin: :grin: :grin:
Dann erklärte er mir das dieses kleine Röhrchen in den Auspuff ghört und bei dem kleinen Loch ghört des angschraubt :wink: Das wusste ich natürlich nicht !

Fazit - 98 statt 95 Däzibäl und nix peckt weil ich so ein lieber netter Motorradfahrer bin der alles sonst in Ordnung hat !!!

Und wieder ersuche ich die Kfrasta unter euch die nicht drauf hinweisen um a bissl Hirn und eigentlich vagunn i eich dass eich dass eich amoi füzn und eich a kana wornt !!!
Des is orsch !

in ordnung hast brauchst a en prüfbus nicht fürchten und vor was und wem wüst dann gwarnt wern???

johsa du schlimmer !!!
Du bist wohl auch einer, der NICHT vor der Polizei warnt, oder täusche ich mich ?
Wenn die vom Prüfbuß wirklich was finden wollen, dann finden sie auch meistens etwas.

Und wenn ma nix angestellt hat, braucht ma ka Angst vor der Polizei haben. 1000 Unschuldig Verurteilte können dir das bestätigen.

Und wieder ersuche ich die Kfrasta unter euch die nicht drauf hinweisen um a bissl Hirn und eigentlich vagunn i eich dass eich dass eich amoi füzn und eich a kana wornt !!!

naujo: ich würd ned nur vor radarska kontrola sondern auch teknika kontrola warnen … [b]

oba wia moch I des ;-?[/b]

a bißl laungsaum deitn sogt zwenig aus - aber vllt kömma a zeichn kreiiern falls es ned scho ans gibt: ich wär für ein

„Hexenkreuz“

mit zeige- und mittelfinga der hochgehaltenen linken hand - des kaun jeda … theoretisch …

Zusammenhalten und kan Kollegen ins Messer rennen lassen !

herst I warn sogoa de bledn döslinge vur an leserradar, obwohl I de blindn hendln oft vafluach und bei so manchem kommentar zum thema fragt ma sich, welcher ungeist den g’schrieben hat - ehrlich …

[i]„Hexenkreuz“

mit zeige- und mittelfinga der hochgehaltenen linken hand - des kaun jeda … theoretisch …[/i]

naa … bledsinn … des is kontraproduktiv …

des schaut aus in der gaachn wia da stinkefinger … ;-}

und wenn die alle hier mitlesen die gestern NICHT am Kindercharity Stamminger waren

jojo, I versteh den wink mit dem zaunpfahl und hau nur hin auf mi, an schwer oarbeitenden menschen …
owa es wird jo no amol so a schauns gem in zukunft, oda ?

mir follt ka zeichn ei des eindeutig is … miaßma wortn, bis de intellelln aufwochn …

des mim fezzn gfoidma … bei aner regatta ziagst a de protestflagge bei unregelmäßigkeiten auf der bahn – des is leicht zum nachvollziagn.
und außerdem so auffällig und ungewöhnlich, daß da jeder bald nachfragt, was des für a zeichen is, wenn eam drei oder entgegenkommende des gleiche signal gebm.

de san ned bled, de tschuschn in thailandien …

Morjeeeen, do bin i. Was können Sie für mich tun? :-)))))

Na - ersthoft: Wos hoitat´s vo, ned aublinkn, sondan vo Liach kurz odrahn?

Des soitat jo a sichtbor sei und impliziert glei amoi: Do funzt wos ned - Technik - Prüfbus.

Oda mocht des nur in mein Kopf Sinn?

Morjeeeen, do bin i. Was können Sie für mich tun? :-)))))

nau noch diesa meldung vo Liach kurz odrahn? nix mehr nur mea notschlochtn …
glaubst I hau ma de scheinwerfer ei, nur damits finsta wird ;-?

wer hodn no so a antiquität wo des geht außer dir und dem Sunte … ?

bei da Fetzn-Gaudi

I warat für zweifärbig, babyblau und himmelrosa vllt …

die farb is aber wurscht denk ich … „wenns wachelt, es bald kachelt“
des tät scho reichn wenns wer kennt, aber warum ned, sinnvolles bürgert sich schnell ein…

die brummi-fahrer auf dem kontinent ham nedamal 20 jahre gebraucht, um des lichthupensignal zum wieder einscheren von den angelsächsischen kollegas zu übernehmen … ;-}

mi haums heite in puchenstuben gefilzt mitn prüfbus,…

lärm abgas etc ois ok, bremslicht kaputt ----> 20€ grml :rage:

have a nice day, greetz Reini

Wos, bei dem neimodischn Schnickschnack kaunn ma nedamoi mehr auf Tarnlicht umschoitn - nedamoi im Bedarfsfall?

oijo … wennst in zündschlüssl noch links drahst - sunst ned … :-/

Wir sollten alle Kollegen sein und woher weißt du ob dein entgegenkommender alles in Ordnung hat ???

Zusammenhalten und kan Kollegen ins Messer rennen lassen !
Es is ma Blunzn ob den sein Bock okay is oder net - ich warne jeden !!!

Es gibt aber genügend Orschlöcher die des net tun !!!

… das hab ich schon mal gepostet aber damals kamen nur deppate Antworten daher.

Ich dachte auch an ein Zeichen das eindeutig auf den Bus hinweißt. Lass ma uns was einfallen und wenn die alle hier mitlesen die gestern NICHT am Kindercharity Stamminger waren gibt es in Zukunft keine Anzeigen mehr bezüglich lauter Auspüffe oder niedergewetzten Gummis.

:grin: und dann kriag ma häxtes a Watschn wenn der Finga foisch vastaundn wird !  :wink:

Vorschlag - ALLE 5 FINGER DER LINKEN HAND HOCHHALTEN ! Des könne sogar de de net so toll fahren können !

Gegenvorschläge erbeten - ASAP !!!

Du Olpo … da4 wor die Fliegende Holländerin da und oida Fux … des Blonderl is net zwida !!! :wink: