Ccm beim Motor!

eigentlich meine Haupt und Radbremszylinder mitrechnen, jo genau und de Kupplungszylinder hob i a no. :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Na, statt der F3 lieber die Rivale. :blush::blush::blush:
Die muss ich mal Probefahren…

Aber ich werde eh bei der SV bleiben, solange es geht…

… die Chancen eine HELLsocke zu werden sind hiermit auf ein Minimum reduziert …

Natürlich ist das immer pro Zylinder angegeben darum gehen ja die V2 1000er so scheisse im Vergleich zu an Reihe 4er mit 1000ccm.

Der Pilli hingegen hat ein 125er Maschinchen … das sagt dass er gesamt 500 Kubik hat und das ist immer noch sehr wenig im Vergleich zu meiner Bandit mit 4800 ccm.

Mein 1,4er Golf wiederum geht für seine 5,6 Liter sehr lahm … denk der gehört neu eingestellt.

… die niedrige Gschwindigkeit deiner Honda liegt ned aum Material oder der ccm … mehr aum Fohra :grin: :grin: :grin:

gefragt,„wie kann man merken ob alle Zündkerzen kaputt sind“…ein anderer „ob Lenkerhälften symetrisch sein müssen“… :grin: :grin: :grin:

sichst Onki :grin:…und Trotzdem dos i Eigantlich demnach goa koa Achtal hob :eyes: …hauts es Trotzdem imma drauf auf mi :cold_face:…Och :sunglasses: Du Gemeine Feine Forums Wöld :grin: :grin:

Lg Pg

des denk i mir a Du Oida Helvetischa Hubraum Kapitalist :rage:, mit Volle 2000ccm is Guat Stinkn -Göll :grin:

Lg Pg

… erschtens hob i gschriebm guade 2,5 Lita … und dann wiaso soitat i rechnenan lerna?

i kaaf des zeug fia 1 €/Stück ei und vakaafs fia 2€/Stück weida … und von dem 1% Gewinn leb i ned schlecht oida … :smiling_face: :grin: :wink:

ich habe mich lange gegen so a kanten gewehrt, bis mich mei bua genötigt hat, damit zu fahren

seitdem habe i ane, aber so richtig mögen tua ich sie immer noch nicht

des luada merkt des und wirft mich zeitweise ab :wink: :grin:

lg

chris

Danke für den Beitrag!"

Jetzt erst komme ich drauf dass meine RDs ja richtig 648ccm haben!
Freu.

Aaaaber…denk…dafür gehen sie ja schlecht…muss auch was einstellen, ne abstimmen.

Gruss Sigi

sowos soitat daun owa ned mowed foan - des is lebensgfährlich fia de aundan

i siach grod, du bist seit 2008 do im forum augmöd - UND HOST IN DE 6 JOA NIX DAZUAGLERNT? SCHENIER DE HEAST!!!

du derfst des ernstl :wink:

a golf halt …

„jo bist du moped“ wia da kärntna sogt, daun hob i jo 1200ccm moi 4 oiso 4,8 lita. daun miassn owa de 170ps a pro zylindinga sei … wei de reim geht o wia a raketn :grin:
:grin: :grin:

so kannst des net segn

a austronaut hat a ka ahnung von ana raketen und fliagt damit zum mond

und i habe ka ahnung von ana waschmaschin und tua damit wäsche waschen

daher muaß net unbedingt ana der ka ahnung von an motorradl hat, deswegen a lebensgefahr für die anderen sein

also denk in zukunft a weng nach, bevorst so triviale aussagen machst :wink: :grin:

lg

chris

Dann solltest du aber auch nicht Unternehmensberater sein, weil von Unternehmen wirst eh keinen Plan haben. :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

du wast owa schon, dass olle astronauten MINDESTENS AN universitätsabschluss ham, manche sogar zwei oder drei. und das sind meistens abschlüsse in technischen oder naturwissenschaftlichen disziplinen. der pilot ist oft akademiker im bereich raumfahrttechnik. also die wissen sehr genau was in ihrer rakete abgeht. manche haben sogar mitgearbeitet bei der entwicklung.

LOOOL, wenn ma selber eins hat und das seit 7 jahren (schuldenfrei und gut gehend) dann glaub i scho dass i da vo a auhnung hob :wink: und ausserdem hob i scho sovü schwochsinn in unternehmen erlebt, des laungt ollemoi - zumindest was i wia mas definitiv ned mochen soi :grin:

hab i net gwußt, ehrlich :smiling_face:

jetzt ist mir klar, warum so a austronaut a was reparieren kann :grin:

hätt nu gfehlt, daß´t mir erklärt hättst, warum obwohl von dä Technik, vun der ich nix verstonn, wia BAP singen, i trotzdem waschen kann

sakkra, arg, wenn du von gaudeamus auf berater umschaltest :wink: :grin:

lg

chris