Classic Superbike Movie!

[8D koffa du :grin: :grin: :grin:

mfg tina

also i bin a Schwan(t)z Fan :wink: :sunglasses: :grin:

mfg tina

PS: war a guter Rennfahrer gggg

Des wird dei UNTERGANG sein :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

mfg tina

bissl weniger frech

Johann ned Franzi, so haßt er  gggg

gar nix, i kenn mi ned aus, hab ka Ahnung und will von de Raser de gewissenlosen a nix wissen, Gsindl des kranke. Aber des hab i da eh scho immer gsagt. A Witz sowas, mir dem gesetzestreusten Kraftfahrer aller Zeiten Vorbild aller Grünen ewig zu unterstellen sich in den abartigen Metiere auszukennen und dann plötzlich schleimen kommen. War etwa des Christkind bei dir und hat da de Erleuchtung bracht? :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

greez

du kennst di nur ned aus, in Wahrheit waßt jo eh das Honda de anzige Religion is, du traust di nur ned, feige Nuss. Geh auf de Knie und beicht und bet drei Honda unser.     fg

greez

… ich hab doch dem senilen Tatagreis nur erklärt dass er da völlig falsch liegt mit seiner Hondamania … :grin: :grin:
Dreckskraxn drekkate :wink:

is no bei Rotzer, und wanns des letzte is was i tua. Di werd i ano bekehrn, du kummst ma ned aus, und ruhig.
 
hähähä

ahnungsloser, es gibt nur a Liga de Oberliga, und in der spielt halt nur HONDA

wird dem Rotzlöffl de Wadeln fire richten, dir hau i no den Orsch aus dass da des rearn kummt bleda Bua  muahahahahaha

… wie soll i ma des vorstelln ??? Seniler hondageschädigter Motorradanfänger mit dem IQ von 5 Meter Feldweg will jungen vitalen SUZUKI ANBETER schlagen ??? Gehe er is sich bitte … muahahahahahahahahah… :grin: :grin: :grin:
I renn die 100 Meta schnölla wie da Zeilbauer :wink: :grin:

Des is owa neich, oda? :eyes:

Um wos gehts do leicht? Mit an Lötkolbn auf Weichholz, oda host a Aufbauseminar gmocht? :cold_face:

… am Grab meiner Eltern. Wos manst mit Weichholz ? :grin:

Hr. Pilgrant wird se scho auskennan. :wink:

:wink:

Soll ma recht sein. Wünsch eich an wunderschönen Urlaub !!!

Und wast eh noch de Feiertog gherst mir :grin: :grin: a extralaunges Fischerplauscherl wird fällig :wink:

a notwendig ham   ggggggggggg   aber mein Möppis ham mehr Sprit wie du kondition  hähä

… Tritsch Tratsch soll Tritsch Tratsch bleim :wink: und unser Schrotti is eh gschtopft.

Der Schriftenhauer der damals mein Papa von Friedrich auf Friederich umtauft hat machte nichts wieder gut. Er sagte einfach „s´kaunn passiern in da Hecktik“ … ich gab ihm damals 3 Wochen Zeit für einen Namen, wurscht.

in ahn Ton das Jeder versteht dass ma sie für SCHROTT interessieren muß, weil se Honda ned auf des Terrain begiebt   ggg

bet sicher kein Honda unser de behaupten mit dem Radl kann jeder gwinna darum bet i an Ave Yamaha