Classic Superbike Movie!

… und bei jeden Rossi Video föht ma irgendwie da Agostini :grin: :grin:

Dumpfbacke … Mäderln in dein Oita solltn zur Zeit Keksern backen … und diese uns schicken :wink: :grin:

… Da Agostini Fraunz is doch immer mitgfohrn mit de wüdn Buama oder nit ? :wink:

A so ? Kochn kaunnst nit oba fressn umso bessa ? Typisch Mäderl hoid :wink:

ICH DENKE NACH WEIHNACHTEN STEHEN DIE CHANCEN GUT WIEDER 0,5 KILOGRAMM ABZUSPECKEN !!!

:grin: :grin: … brav sei :wink:

… mei Aungst is dass ma da Hümmi aum Schädl foit :wink: mehr ned.

… wos wast du schon übern Rennspurt bitte … :wink: :grin:

Da Ernstl?eppa …hmm Hextns Vielleicht wia mas Schreibt :eyes: :grin: :grin: :grin:

Jaja bin -eh scho weg :sunglasses: , und Buona Nattalia, oda so :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

[quote]
Buona Nattalia
[/quote]

[/size]

[/quote]

mei Gaunz Private Heilige :smiling_face:…kimmt aus Bella Italia Hacklt in da Magarine Industrie und schmiert De Leit imma gscheid aun wauns De Meeglichkeit dazu hod :wink:. passt Oiso sozusagn -Glänzend zu mir :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… a ölige Tschoklad ? Bona Nutella ? :grin:

oba na Des is Ihre Schwesta :smiling_face:…De Hacklt bei Felelo :smiling_face:…leida scho vagebn De Rassige :eyes: :grin: :worried: :worried:

Lg Pg

… M&P. Da kommt Arbeit auf dich zu. Die Inschrift muss im Frühjahr erneuert werden und ich denke … nau 4 wos hob i dich lerna lossn :grin: Das musst du für uns machen!

…wird mir Eine Ehre Seyn. :wink: :smiling_face:

Lg Pg

… ned aus :wink:

Anaseits kennst di jo wirklich aus in Sochn Rennspurt daunn oba wiederum host gmant is soll mi vaneign wie ma mit da Frau Poldi in Wiener Neudorf bei HONDER AUSTIER vabeigfohrn san … :grin: und i suach wie deppat no an SUZUKI Händler oba kana weit und breit :grin: :grin:

Sicher ned - HONDA EICHA maximal :grin: SUZUKI UNSER wenn scho !!! Weu, mir wissn doch wos Qualität auf japanäsisch haßt … S U Z U K I … und AUS :grin: :rage: HONDA … tz

do…scheiß drauf :wink:…weyl Genau a so schaugts aus im Trottl Haus :grin:

Es Querulantn

beim Schrotti warads ja auch um a Neu -Inschrift ganga…Des hob i aus mehreren Gründen oba ned gmacht. Lediglich Des Abschlußteil Vorne von da Einfassung hobn ma wida Eigricht.

A Vorhandene Schrift Neu zu Tönen , oder zu Vergolden is scho no was Anderes als a Neu Inschrift anzubringen. GENERELL moch i Neuinschriften Sehr Ungern, weils ma ned wirkli taugd, und ichs auch Nicht oft gemacht habe. Daher bin i need damit zufriedn bzw-und wenn ma wos ned taugd dann moch is a ned.
Is koa Ausred sondan es ist so. :wink:

Streng Gnomman Gibts 3 Verschiedene Steinmetz Arten.

1 Da Industriestoametz. Der Arbeitet zb Küchenarbeitsplatten und Alles wo ma sich auch mit Wasserstrahlschneiden , und Sämtlichen Steinsäge Arten Befasst

2 Der Baustoametz. Der Arbeite wie Der Name schon sagt Alles was am Bau Anfällt…Treppen, Böden , Wandverkleidung, usw

und 3 Der Grabstoametz…Der Fertigt in Erster Linie eben Grabsteine. Trotzdem haben sich da auch schon Die Meisten auf Ihre Jeweiligen Bereiche Spezialisiert. Man kann davon ausgehn das Ein Steinmetz Der Hauptsächlich NUR noch Schriften macht, eben das als seine Berufung ansieht, sonst würde Er es ja nicht machn odr? :grin:. Genauso ists mit einem der Hauptsächlich Grabstoana macht , Da wundats mi a need waun Der Koa Lust auf Schriften hat , Weyl Ihm einfach Die Nötige erfahrung fehlt.

Und Das Es einen Gibt, Der es Schafft ALLE 3 Bereiche zu Beherschen, könntest im Kalender ankreuzen. Da gabs a paar , Michelangelo, Pilgram , Schmidt, Ferstel usw. Aber sicher Nicht Die Masse. Wenn i ma Heute anschau, was in meiner Lehrzeit noch Gelehrt wurde gegenüber Der Heutigen Zeit wirds ma Richtig Schlecht…Aber des is a Andere Gschicht…

Wahre Profis sind zb Die Dom-Bau Stoametzen…Aber auch Nur Die , Die dann auch in Der Jeweiligen Dom Bau Hütte gelernt haben, und schon Die Nötigen Berufsjahre am Buckel haben. Wenns Die nicht mehr Schaffen Ihr wissen weiter zu vermittln brauchst Die a ned Wundern wenn Ihnen Des Gaunze Zeichs Irgendwann mal Buchstäblich aufn Eiganen Schädl fliagt…

Kurze Rede Langer sinn :grin:…Noch dem da Hr Schrotti zumindest in meinem Schädel unta so ana Art Spezl rennt, und ich Ihn auch Persönlich kenn, wäre es Fatal gewesen wenn ich zum Beispiel Die Schrift versucht hätte anzubringen und es wäre was Schief gelaufn…do nimmst ned ofach an Radierer, und scho ists wieder Gut :wink:…Es Gegenteil warads Gwesen…Olle seine Verwanten hättn dann zu Recht zu Ihm gsogt wo Er Den Trottl-Stoametz auftriebn hat. Und Na Danke Nein…dafür mach i Die Hackn scho zu lang, so a Titulierung wird ma ned passiern, Da gibts eha koa Ischrift und aus . Grad bei so Empfindlichen Bereichen wie das Thema Tot, braucht man koane Spasettln mochn weil da gehts ganz schnell dasd an Schlechten Namen hast.(und das ist meiner meinung nach auch Richtig so). Außerdem gibts Inzwischen eh Genug Billige Nicht gelernte Pfuscher soin Die sich doch mit De Leut rumärgern …Dafür sinds jo a Ungelernt. Zugeben tuns des Natirli ned.

Lg Pg

hob ja a goar Nix gegen Honda , hab eh Einige Selber ghabt, und war Stets zufriedn. Nur in der für mich Interessanten Achtal Klasse, reissns halt Nix mehr seit dems Die NSR Serie eigstellt haben. Daher is Aprilia für mi Unumgänglich wennsd in der Klanen Klasse auch nur a Bissal bei den Greßaren mittfoahrn willst. Und nachdem ich das will …ists eben so…Da Rest Intaressiert mi sowiso ned so Wirkli.

Oba Wurscht Hr Ernstl. :grin:…i wünsch da auf Jedn foi a Unfallfreies Gesundes 2013 des is Vül wichtiga ois da Aunda Kas-Nit? :eyes: :wink:

Lg Pg

… ich glaub beim Schrotti seiner Mißstimmung gehts ned um „CM“ sondern um „€“ :wink:

Na jo in dem Fall eha ned…weil Des Natirli koa Riesen Auftrag woar :grin:…Er woar halt aungfressn auch wennas ned Direkt gsogt hod :grin: , weyl i Die Schrift ned gmeislt hob :wink:…in gewisser weise woar i a Aungfressn , oba ned auf Eam sondern auf Die erkenntniss, das i eben a unguts gfühl bei der sach ghabt hob. Dementensprechen hamma daun wen Gsuacht Der wo Nur Schriften mocht. Ist auch Besser so weil im Falle dos was verkehrt rennt ist Derjenige Voll Haftbar, weila jo a a Firma hat. Des schaugt dann Folgender Maßen aus :smiling_face:
Wennsd Die verhaut host , kannst an Stoa abbauen , und Alle vorhandenen Schriften entfernen, bzw abschleifen; weilsd ja sunst koa Einheitliche Sichtfläche mehr hast. Dann kaunst Die Gesamte Schrift Neich mochn und den Stoa wieder aufbauen…Viel Spass! :grin:

i hob eh an Berufskolegen in Wean , den i Guat kenn, Der mocht Nur Schriften, und da wär i ja Deppat wenn i den ned bei sowas Beauftragen würde …weil Ers eben 10 x Bessa kann als i. Er Seinerseits hat scho Einige Projekte mit mir zusammen gmocht wo ich den Grabstoa gefertigt -und Er eben Beschriftet hat. So kann a Jeder des mochn was Er eben Besser kann, Und Alle saind zufriedn. Und Genau Dieser Punkt ist ja a need Gaunz unwichtig , find i.

Lg Pg

Und Genau so Ana , möchat i ebn Gar Nie Nicht Seyn :wink:…Vaschdeschd :grin:
weyl daun moch is erst goar ned :wink:

Lg Pg