Crazy Yamaha R1 Fun durchs Höllental

hey,

wennst a mol auf der soboth unterwegs bist sog bescheid, und wenn ich mal ins höllental komme, melde ich mich bei dir, will dort eh irgendwann mal fahren.
kannst mir dann die strecke dort zeigen :grin:

die linke zum gruss

kannst dich bei mir auch melden wennst ins höllental kommst? dann kann ich nämlich euch irren aus dem weg gehen.

jetzt scheiss die net an, wer sogt das ich immer und überall wie a irrer fohr?

Jo außer Ihm auf Jeden Fall ich …weyl des duasd ebn Offensichtlich :wink: , und des a no Gern , braucht ma Bloß Deyne Beiträge a Bissal näher anschaun :wink: …Des is zwoar Dei Recht , owa es zu Leugnen is a Bleeda , Feiga & Einfältiga Kaaas :wink:…mi brauchst ned fia Bleed vakaufn , woar a amol Jung und bins imma noch , zumindasd noch meina meinung …und woar a ned Bessa , oda Schlechta ois Du …Genauso Gas Krank -halt :wink:

ciao pg

Servus :slight_smile: Also würd mich echt freuen gemeinsam mit dir eine ausfahrt zu machen bin sonst e immer nur alleine unterwegs :slight_smile:
Hast du vielleicht Facebook damit wir uns mal was ausmachen können :smiling_face:
Mfg Markus

Nix Yondaime -BEZUG BEACHTEN :wink:

oben Rechts steht Antwort oder Zitat , und do Druckst Gefälligst drauf wennsd Wen Bestimmtes erreichn willsd :cold_face:…weyl mit Grenzdebiln Selbst Mord Faschistn :sunglasses: foahr i koan Meta :wink: …a ned im Höllental :grin:…und Fratzn Biachal , kaunnsta bei mir sowiso glei von Haus aus aufn Bauch haun :wink:

… und vaauntwurten kennan wos ma tuat, san zwaralei Sochen, Bürscherl.
I hoff’ fia Di (und no vü mehr für aundare) daßd ned no bittare Tränen wanst wegn Dein leichtsinn.

Außadem geh’ I davon aus daßd a Fake bist.
Ka echter Mensch stöllat a Photo ins Netz, waun a a so a Vogel is wia Du … :wink:

Sigst Sackal :grin:…und scho hoda Sich Abgemeldet :sunglasses: …man braucht ab und zua a weile bis ma Eana auf de Schlich kommt :grin:…mocht owa Nix -weyl drauf komman duad ma Eana :wink: so oda so :grin: is Nur a Froge Da Zeit , amol a Bissal -länga und beim Nextn mol ebn a Bissal Kirza :grin:

Also naja bin eigentlich keine Fake nur der auf dem Foto bin sicher nicht ich XD Fand sein bild einfach lustig und dadurch wurde er mein Held xD
:slight_smile:

Bittscheen :grin:…dosd a Buidl von Einer Realen Anderen Person Verwendest -Beweist ja Geradezu dosd ebn Sehr wohl a Fake bist :grin: -a Greisliges noch dazua :smiling_face: :grin:-Außerdem werdns scho Genug gschnoit hobn dosd ebn ans bist …und wenn ned ists ma a wurscht :wink: :dizzy_face:

nein kein fratzenbuch, kannst ja ne pm schreiben.

es reicht e AAAA MOI, wennst dabei an oschiasst … owa so weit reicht bei eich des hirn scheinboar ned.

und wenn mich einer abschiesst wegen schräglagenangst und selbstüberschätzung? oder weil sie ihr motorrad oder auto net unter kontrolle haben?
davon gibts mehr als genug.

bis jetzt hab ich noch keine anderen gefährdet, wobei umgekehrt war es schon einige male der fall, und die waren langsamer unterwegs wie i. also schön ruhig bleiben :wink:

Meistens denkt man über andere genauso so wie man eben selber ist. :wink:
Drum glaub i, daß ihr olle super seids. :stuck_out_tongue:

stimmt schon, nur gegen die dummheit anderer kannst schwer was tun ausser anzeigen. gegen die eigene schon - naja auch ned wirklich. blöed bleibt bled. und nur weil andere deppad san des als rechtfertigung zu sehen, dass ma sichselber genauso deppad anstellt, is a bissl sehr deppad. du bringst jo a ned aundare leit um, nur weils ständig irgendwo an deppen gibt der des mocht. lies in der zeitung nach, gibt genug davon

host bisher immer olle gfrogt die dir begegnet san, ob sie sich gerfährdet gefühlt ham von dir oder woher weisst das so genau? für die tatsache der gefährdung gibts nämlich kane zahlen oder fakten sondern nur a grundsätzliches gefühl, das in jedem hochkommt wenn es so ist. bei einem früher beim andern später. manche kriegen schon die krise wenn neben ihnen einer das schweizer messer für die brettljausen zückt.

der gesetzgeber mildert das potential nur indem er einen rahmen vorgibt. ob der gut oder schlecht ist, is a andare frog, do geb i dir scho recht. owa auf irgendwelche konventionen miass ma uns in ana zivilisation schon einigen, sonst homma boid wieda des faustrecht. und do schaust daun mit dein moped recht schnö recht oid aus. weil bei an crash bist imma zweita, egal obst im recht bist oda ned.

bei meine zwa unfälle bisher wor a da aundare schuid, owa amoi 7 monat krankenstand und amoi 3 wochen krankenstand nimmt da der trotzdem ned o. und des schmerzengöd in österreich - vergiss es, des is so lächerlich, dass es scho mehr a verarsche is ois sonst wos.

des problem is nur, du bist sooooo vernünftig, dass des bei dir leider ned zuatrifft mit dem „super“ :grin: :grin: :grin: :grin:

Hinzufügen kann man noch, daß so manch einer ja die Fehler des anderen kompensiert und sich deswegen nicht gefährdet fühlt und der Gefahrenhonk deswegen der Meinung ist, er habe niemanden gefährdet. :wink:

lauter moralapostel hier herinnen :grin:

als ob es auf der welt keine schlimmeren probleme gibt…

Najo, betrachte es moi von der anderen Seite!
Do sogt ana „I fahr so deppat, weil es könnte mich jo a Fremda a zsaumführn!“
Und jetzt kommt da genau der, der des sogt, entgegen …

Genaugenommen fährst du jo deppat, weil du dir entgegenkommen könntest. Na sauber durchdacht, diese Gschicht. Findst ned?
Fiktiv kannst natürlich jetzt a den Jimmy Becher einsetzen, damit si dei Hirnwixxerei so ausgeht, daß du nix dafür kannst. Aber leider is es ned so.