hot se a suzuki b-king zuaglegt und hot damit an megaspaß und es is eam wuarscht ob de wen gfoit oda net, waun da umbau fertig is gibts a büdl. wünsch eich a tolle sturzfreie saison
cu
heli
wünsch dir viel spaß mit dem neuen eisen ![]()
Do hoda Recht ghabt,da B-KINGBLEDLA
,i sag eh imma 0.0 Kompromiss,entweder a Monsta Moppal oda a Klaneisn,wias meinige, ![]()
wünsch da a a Guate Saison,und loss gscheit Krochn
![]()
lgpg