Da firebledla

hot se a suzuki b-king zuaglegt und hot damit an megaspaß und es is eam wuarscht ob de wen gfoit oda net, waun da umbau fertig is gibts a büdl. wünsch eich a tolle sturzfreie saison
cu
heli

wünsch dir viel spaß mit dem neuen eisen :grin:

Do hoda Recht ghabt,da B-KINGBLEDLA :grin:,i sag eh imma 0.0 Kompromiss,entweder a Monsta Moppal oda a Klaneisn,wias meinige, :dizzy_face:

wünsch da a a Guate Saison,und loss gscheit Krochn :grin: :grin: :grin:

lgpg